عمومی

مشاوره حقوقی اردبیل

افراد زیادی هستند که ممکن است با چالش‌های حقوقی مواجه شوند و با این وجود در جستجوی روشی مناسب به منظور حل و فصل آن می‌باشند. در صورتی که می‌خواهید از اشخاصی شکایت کنید و یا این که شکایت علیه شما مطرح شده است، می‌توانید وکیل بگیرید.

نکته مهم در این زمینه، آن است که همه افراد شاید امکان دسترسی به وکیل را نداشته باشد اما قصد دارند که مسائلشان را از طریق قانونی حل و فصل کنند.

حال در این زمینه مشاوره حقوقی اردبیل یا هر شهر دیگری، راهکاری مناسب است و تنها با مشاوره‌هایی که دریافت می‌کنید، می‌توانید مشکلات پیش آمده را از راه قانونی حل و فصل کنید.

در سال‌های گذشته، استفاده از مشاوره حقوقی چندان مورد استفاده مردم نبوده است و زمانی که با مشکل حقوقی مواجه می‌شدند، اقدام به اخذ وکیل می‌کردند. وجود وکیل خوب و با سابقه در طرح دعاوی حقوقی می‌تواند کارایی زیادی داشته باشد اما به دلایلی دسترسی به وکلا برای همه افراد، امکان پذیر نیست.

با این اوصاف، مشاوره حقوقی، روشی کارساز به منظور رسیدگی به مسائل مختلف حقوقی است. نیاز حقوقی جامعه، تنها با مراجعه به وکیل برطرف نمی‌شود، بلکه راه‌های دیگری نیز مانند استفاده از مشاوره حقوقی می‌تواند در رفع مسائل حقوقی کارایی داشته باشد.

با توجه به این که امکان ارائه مشاوره حقوقی، به صورت غیر حضوری نیز وجود دارد، عموما مردم تمایل بیشتری برای استفاده از چنین خدماتی دارند.

البته ارائه مشاوره در امور حقوقی به شیوه حضوری نیز قابل انجام است و در این صورت، می‌توانید به صورت حضوری با وکیل خود به گفتگوی حقوقی بپردازید. مشاوره حقوقی غیر حضوری به صورت‌هایی مانند آنلاین و تلفنی انجام می‌شود.

از این حیث، امکان بهره‌مندی از خدمات مشاوره حقوقی برای ساکنین مناطق مختلف کشور نیز فراهم است. حتی افرادی که در خارج از کشور نیز سکونت دارند، می‌توانند از مشاوره حقوقی استفاده کنند.

سامانه مشاوره حقوقی 24 ارائه دهنده انواع خدمات حقوقی به تمامی شهروندان در سراسر کشور است. حتی در صورتی که در شهر خود به مشاوره حقوقی نیز نیاز پیدا کردید، این سامانه می‌تواند شما را به وکلا و کارشناسان حقوقی همان منطقه ارتباط بدهد و بتوانید مشاوره حقوقی نیز دریافت کنید.

به این ترتیب، اگر در شهر اردبیل به دنبال مشاوره حقوقی هستید، می‌توانید از خدمات ما استفاده کنید. مشاوره حقوقی اردبیل، مانند هر شهر دیگری برای ساکنین این منطقه جغرافیایی بسیار مفید است که سامانه ما امکان خدمات‌دهی مشاوره حقوقی به تمامی شهرهای کشور را فراهم کرده است.

مشاوره حقوقی چیست؟

ممکن است هنوز تجربه استفاده از مشاوره حقوقی را ندشته‌اید و این سوال برای شما مطرح می‌شود که مشاوره حقوقی چیست؟ مشاوره حقوقی شامل چه موضوعاتی شده و به چه مسائلی می‌پردازد؟

عنوان مشاوره حقوقی، گویا مفهوم کلی آن است و به معنای ارائه مشاوره در امور حقوقی است. امور حقوقی نیز به اموری گفته می‌شود که مرتبط با انواع دعاوی قضایی است. این که گفته می‌شود، مشاوره در امور حقوقی تنها شامل مشاوره در دعاوی حقوقی نمی‌شود، بلکه در بردارنده مشاوره در دعاوی کیفری نیز است.

موضوعات مختلفی در دسته بندی دعاوی حقوقی فرار داده می‌شوند و از این حیث، محدودیت خاصی برای ارائه مشاوره حقوقی در این زمینه وجود ندارد.

امروزه شاهد آن هستیم که مشاوره در مورد موضوعات و زمینه‌های گوناگونی نیز ارائه می‌شود اما نحوه مشاوره دادن در حوزه حقوقی با زمینه‌های دیگر متفاوت است.

افرادی که مشاوره حقوقی می‌دهند، در واقع عموما وکلا دادگستری هستند که به سبب داشتن مهارت و تخصص کافی در حوزه حقوقی، در این زمینه نیز فعالیت دارند.

گفتنی است که در مشاوره حقوقی، باید افرادی که مشاوره می‌دهند، در دو نقش ایفای وظیفه کنند. وکیلی که در زمینه مشاوره حقوقی فعالیت دارد، بایستی نقش و وظایف یک مشاور خوب را نیز ایفا کند.

به همین منظور باید به تمامی حرف‌های مخاطب خود توجه نموده و در این صورت راهکارهایی را برای حل مشکلات او ارائه دهد. هدف از دریافت مشاوره حقوقی، این است که بتواند مشکلاتتان را بدون مشکل خاصی و بدون آن که از روش‌های دیگری بهره مند شوید، از طریق قانونی حل کنید.

بنابراین می‌توان گفت که شیوه مشاوره در امور حقوقی با موضوعات و مسائل دیگر متفاوت است و تنها بایستی افرادی وارد این حوزه شوند که متخصص در دعاوی حقوقی هستند.

در هر صوزت هر مشاوری نمی‌تواند به ارائه مشاوره حقوقی بپردازد و لازم است تا در این زمینه به تخصص کافی نیز رسیده باشد.

دریافت مشاوره حقوقی اردبیل

ارائه مشاوره حقوقی توسط وکیل

در مورد این موضوع که چه افرادی صلاحیت ارائه مشاوره حقوقی را دارند و به طور کلی، فرد مشاور در امور حقوقی، بایستی چه مهارت‌هایی داشته باشد، باید به این موضوع اشاره نمود که عموما مشاوره حقوقی از طرف وکیل داده می‌شود.

در واقع مشاور دادن در دعاوی حقوقی، بخش مهمی از تخصص وکلا را تشکیل می‌دهد. البته به جزء وکیل نیز، افرادی مانند کارشناسان حقوقی نیز این امکان را دارند که بر حسب توانایی و مهارت خود نیز  مشاوره حقوقی بدهند.

پر واضح است که کار اصلی وکلا، وکالت در دعاوی قضایی است اما بخشی از این حرفه اختصاص به ارائه مشاوره حقوقی دارد. اغلب مواقع شاهد آن هستیم که در راس ارائه خدمات مشاوره حقوقی، وکلا دادگستری هستند و در سایر موارد نیز کارشناسان حقوقی امکان ارائه مشاوره را دارند.

از آن جهت که وکلا، سالانه به پرونده‌های مختلفی رسیدگی می‌کنند و با نحوه مراحل دادرسی در دادگاه‌ها آشنا هستند، می‌توانند مشاوره‌های درستی را به مخاطبان خود بدهند.

وکیلی که متخصص در دعاوی حقوقی است، می‌تواند تجارب خود در رسیدگی به پرونده‌های مختلف را در اختیار مخاطب خود قرار دهد تا چنین شخصی بتواند مشکلات خود را نیز به بهترین شکل ممکن حل و فصل کند.

ارائه اطلاعات صحیح در مشاوره حقوقی، بسیار حائز اهمیت است و اگر مشاوره حقوقی به صورت نادرست و غلط ارائه شود، مشکلات عدیده‌ای را برای شما به وجود خواهد آورد. بنابراین همواره سعی داشته باشید که در زمان دریافت مشاوره حقوقی با افراد متخصص در ارتباط باشید.

مشاوره حقوقی چه مزایایی دارد؟

کارایی مشاوره حقوقی، بر حسب موضوعات مختلف، متفاوت است و تنها برای رفع مشکلات حقوقی مورد استفاده مردم قرار نمی‌گیرد. گفتنی است که مشاوره حقوقی را می‌توان از دیدگاه افزایش سطح آگاهی و دانش حقوقی نیز مورد بررسی قرار داد.

در واقع اگر به دنبال این هستید که در مورد یک موضوع خاص، دانش حقوقی خود را نیز افزایش بدهید، مشاوره حقوقی می‌تواند راهکاری مناسب در این زمینه به شمار رود.

با این اوصاف، مشاوره حقوفی، می‌تواند مزیت فراوانی داشته باشد و برای رسیدگی به مسائل مطرح شده، اولویت انتخاب شما بهتر است که دریافت مشاوره حقوقی باشد. حال موارد زیر را می‌توان به عنوان مهم‌ترین مزایا مشاوره حقوقی نیز در نظر گرفت:

غیر حضوری بودن خدمات مشاوره حقوقی

مزیتی که مشاوره حقوقی دارد، این است که عمده مشاوره‌هایی که در این زمینه ارائه می‌شود، به صورت غیر حضوری است. شیوه‌های رایج مشاوره حقوقی به صورت تلفنی و آنلاین است.

مشاوره حقوقی تلفنی، به این صورت است که گفتگو حقوقی تلفنی با وکیل خود داشته و به ارائه اطلاعات حقوقی به شیوه تلفنی انجام می‌شود. مشاوره حقوقی آنلاین نیز در بستر پیام رسان‌هایی مانند واتساپ و تلگرام صورت می‌گیرد.

همچنین امکان ارائه مشاوره آنلاین در وب سایت سامانه‌های حقوقی نیز وجود دارد. مشاوره حقوقی تلفنی و وکیل آنلاین در بین مردم متقاضیان زیادی دارد و دلیل اصلی آن هم غیر حضوری بودن چنین خدماتی است.

شهر اردبیل

حضوری بودن خدمات مشاوره حقوقی

علاوه بر آن که مشاوره حقوقی به صورت غیر حضوری نیز ارائه می‌شود، ارائه مشاوره حقوقی حضوری نیز امکان پذیر است. بسیاری از افراد تمایل دارند تا به شیوه حضوری از خدمات مشاوره حقوقی استفاده کنند.

در این صورت، وکلا دادگستری، شرایط ارائه مشاوره حضوری را نیز فراهم کرده است و می‌توانید از چنین خدماتی میز نهایت استفاده را نیز داشته باشید.

هزینه مناسب خدمات مشاوره حقوقی

مزیت دیگر مشاوره حقوقی، مناسب بودن هزینه خدمات آن است. در مقایسه با حق الوکاله وکلا، مشاوره حقوقی به نسبت دارای هزینه بهتری است و تنها با پرداخت هزینه مشاوره می‌توانید از این خدمات استفاده کنید.

گفتگو مستقیم با وکیل دادگستری

خدمات مشاوره حقوقی، اغلب از سوی وکیل دادگستری انجام می‌شود. البته محدودیتی در این زمینه برای سایر حقوقدانان برای ارائه مشاوره حقوقی نیست اما عمدتا این وکلا هستند که در قالب مشاوره حقوقی به مردم اطلاعاتی را ارائه می‌دهند.

با دریافت مشاوره حقوقی، می‌توانید به صورت مستقیم با وکیل تلفنی یا حضوری، گفتگو حقوقی داشته باشید و سوالات حقوقی خود را نیز با او در میان بگذازید.

مزایایی که می‌توان برای مشاوره حقوقی متصور شد، تنها اختصاص به موارد فوق ندارد، بلکه مزایا دیگری نیز برای چنین خدماتی می‌توان در نظر گرفت.

معایب دریافت مشاوره حقوقی از افراد غیر متخصص

استفاده از خدمات مشاوره حقوقی، در عین حال که مزایای فراونی دارد و باعث می‌شود تا بتوانید اقدام به حل بسیاری از مسائل حقوقی نمایید، اما این خدمات در شرایطی نیز می‌تواند معایب فراوانی نیز به همراه داشته باشد.

اصلی‌ترین معایب مشاوره حقوقی این است که دریافت مشاوره از افرادی صورت گیرد که هیچگونه تخصص کافی در رسیدگی به امور حقوقی ندارد. فردی که مشاوره حقوقی می‌دهد، بایستی وکیل دادگستری بوده و یا این که کارشناس حقوقی متخصصی نیز باشد.

البته در این زمینه برخی از وکلای دادگستری هستند که تجربه و دانش حقوقی کافی ندارند و بدون داشتن اطلاعات حقوقی کافی به مردم مشاوره حقوقی می‌دهند. اگر وکیل دادگستری هستید و در یک زمینه حقوقی تخصص لازم را ندارید، از ارائه مشاوره خودداری نمایید.

با توجه به این که موضوعات حقوقی گسترده هستند و لازم است تا مشاوران حقوقی در هر حوزه دارای تخصص باشند، در این صورت باید ارائه مشاوره حقوقی توسط افراد متخصص انجام شود.

در اینجا، به خوبی کارایی مشاوره حقوقی تخصصی نمود پیدا می‌کند و می‌توان به اهمیت بالای استفاده از مشاوره حقوقی نیز پی برد. وکیلی که متخصص در امور مالیاتی است و به جزء دعاوی مالیاتی، پرونده دیگری را قبول نمی‌کند، بایستی تنها در این زمینه به مخاطبان مشاوره بدهند.

ارائه مشاوره حقوقی غیر تخصصی، باعث می‌شود تا اطلاعات غلطی در اختیار مردم قرار بگیرد و در این صورت مشکلات آن‌ها نیز بیشتر خواهد شد.

لازم به ذکر است که در مقایسه مشاوره حقوقی با وکالت پرونده توسط وکیل دادگستری، می‌توان گفت که شخص مشاور، تنها مکلف است که در خصوص موضوع مربوطه، به شما مشاوره و راهنمایی بدهد و هیچ تکلیفی برای آن که مراحل انجام طرح دعوا در دادگاه را انجام دهد.

چنین موردی تنها وظیفه قانونی وکلا و به طور کلی حرفه وکالت است که در برابر موکلین خود چنین وظیفه را دارند.

مشاوره حقوقی تخصصی اردبیل

نکات مهم در زمان ارائه مشاوره حقوقی

  • موضوع مهمی که در مورد مشاوره حقوقی وجود دارد، این است که دریافت مشاوره را باید از افراد متخصص انجام دهید و وکلایی که با تجربه و کاربلد هستند، باید انتخاب شما برای دریافت مشاوره باشد.
  • با توجه به این که امروزه افراد سو.ء استفاده گر زیاد شده است و از حرفه وکالت، در حال سوء استفاده هستند، با فریب دادن مردم و ارائه وعده‌های غیر واقعی، آن‌ها را ترقیب می‌کنند که وکالت پرونده را بر عهده آن‌ها قرار دهند. بنابراین باید برای دریافت مشاوره، حتما انتخاب شما وکلا دادگستری شناخته شده و موسسات حقوقی معتبر باشد.
  • اولین گام برای دریافت مشاوره حقوقی، تعیین زمان مشاوره است. و به نحوی باید ثبت سفارش مشاوره حقوقی را انجام دهید. با رزرو وقت مشاوره حقوقی، وارد جلسه مشاوره می‌شوید.
  • انتخاب نحوه ارائه مشاوره حقوقی با شما است و می‌توانید شیوه حضوری و یا غیر حضوری مشاوره را بر حسب شرایط خود انتخاب نمایید. به منظور جلوگیری از اتلاف وقت مشاوره و این که بتوانید بهترین استفاده را از زمان مشاوره حقوقی داشته باشید، توصیه می‌شود که کلیه سوالاتتان را در برگه یادداشت نموده و آن‌ها را در جلسه مشاوره بیان کنید.

تا زمانی که همچنان ابهام حقوقی شما برطرف نشده است و یا پاسخ سوال خود را دریافت نکرده‌اید، اقدام به ترک جلسه مشاوره ننماید. هدف شما از دریافت مشاوره حقوقی، باید این باشد که بتوانید اطلاعات و راهکارهای مناسبی را کسب کنید تا از طریق آن‌ها برای حل مشکلات خود استفاده نمایید.

  • با توجه به این که امکان تمدید زمان مشاوره وجود دارد، اگر مدت مشاوره به پایان برسد، اما هنوز پاسخ پرسش حقوقی را دریافت نکرده‌اید، زمان مشاوره را تمدبد کنید.
  • گفتنی است که می‌توانید بعد از اتمام جلسه مشاوره، از شخص مشاور درخواست کنید که وکالت در پرونده شما را بر عهده بگیرد. البته این مضوع غالبا بسته به این دارد که از عملکرد مشاور و کیفیت خدمات او رضایت داشتید یا خیر.
  • بنابراین می‌توان گفت که مشاوره حقوقی، روشی کامل و جامع و دارای مزیت فراوان جهت حل و فصل مشکلات حقوقی است.

موضوعات قابل بحث در مشاوره حقوقی اردبیل

موضوعاتی که در مشاوره حقوقی اردبیل بحث می‌‎شود، در رابطه با انواع دعاوی حقوقی و کیفری است. راهکارها و اطلاعاتی که در جلسات مشاوره ارائه می‌‎شود، می‌تواند برای رفع مشکلات حقوقی شما کارساز باشد.

پر واضح است که به جز دعاوی مرتبط با امور حقوقی، موضوعات دیگری در مشاوره حقوقی، مورد بررسی قرار نمی‌گیرند. در هر صورت موضوعاتی که عموما امکان بحث و بررسی آن‌ها در مشاوره حقوقی وجود دارد، به شرح زیر است:

  • حل و فصل مسائل از طریق راهکارهای قانونی
  • بهره‌مندی از اطلاعات حقوقی مناسب
  • گفتگو حقوقی با وکلا دادگستری
  • رد و بدل پرسش و پاسخ حقوقی
  • رفع ابهامات حقوقی
  • دریافت راهکارهای مناسب برای طرح دعوا در مراجع قضایی
  • نحوه طرح دعاوی حقوقی و کیفری در مراجع قضایی
  • تنظیم و نگارش انواع اوراق قضایی

در اغلب مواقع، افرادی که می‌خواهند شکایتی را در دادگاه مطرح کنند، اما با شیوه و نحوه انجام آن آشما نیستند، اقدام به دریافت مشاوره حقوقی اردبیل می‌کنند تا بتوانند مراحل دادرسی را بدون مشکل خاصی پشت سر بگذارند.

ارائه مشاوره حقوقی اردبیل برای انواع دعاوی حقوقی و کیفری

در خصوص این که برای چه دعاوی، امکان ارائه مشاوره حقوقی وجود دارد و این که غالبا چه دعاوی برای آن‌ها مشاوره حقوقی ارائه می‌شود، بایستی موضوعات دعاوی حقوقی و کیفری را از یکدیگر تفکیک نمود.

بنابراین مشاوره برای انواع دعاوی حقوقی، شامل موارد زیر است:

  • مشاوره دعاوی خانواده
  • مشاوره دعاوی مالیاتی
  • مشاوره دعاوی بیمه
  • مشاوره دعاوی قراردادها
  • مشاوره دعاوی ملکی
  • مشاوره دعاوی ارث
  • مشاوره دعاوی وصیت
  • مشاوره دعاوی کار
  • مشاوره دعاوی مالکیت
  • مشاوره دعاوی تنظیم اسناد عادی و رسمی
  • مشاوره دعاوی شرکت‌های تجاری
  • مشاوره اسناد تجاری

حال دعاوی کیفری که مشاوره حقوقی اردبیل برای آن‌ها ارائه می‌شود، عبارتند از:

  • مشاوره قتل
  • مشاوره ضرب و جرح
  • مشاوره کلاهبرداری
  • مشاوره سرقت
  • مشاوره توهین
  • مشاوره نشر اکاذیب
  • مشاوره افترا
  • مشاوره زنا
  • مشاوره محاربه
  • مشاوره افساد فی الارض
  • مشاوره سیاسی و امنیتی

انواع گوناگونی از جرائم در قانون بیان شده است که مشاوره حقوقی برای هر کدام از آن‌ها به صورت تخصصی ارائه می‌شود. در حوزه امور کیفری، بیشتر مشاوره‌هایی که دریافت می‌شود، مرتبط با جرائم علیه اموال مانند کلاهبرداری، سرقت و غیره است.

انواع مشاوره حقوقی اردبیل به صورت تخصصی

دعاوی حقوقی و کیفری که در بخش قبل به آن اشاره کردیم، قابل بررسی در مشاوره حقوقی اردبیل هستند. مشاوران و کارشناسان حقوقی ما در ارتباط با دعاوی مختلف به ارائه مشاوره حقوقی می‌پردازند و این موضوع در مورد دریافت مشاوره حقوقی اردبیل نیز صدق می‌کند.

حال در این بخش به چند نمونه از مشاوره حقوقی تخصصی که قابل ارائه برای متقاضیان اردبیل و دیگر شهرها است، می‌پردازیم.

مشاوره حقوقی اردبیل در امور خانواده

دعای خانواده همانطور که از نام آن‌ها پیدا است، کانون خانواده را تحت تاثیر قرار می‌دهد. این دعاوی ناشی از اختلافات ببن زوجین است و موضوعاتی که پیرامون دعاوی خانواده مشاوره حقوقی داده می‌شود، شامل موضوعاتی هستند که در ماده قانون حمایت به آن‌ها اشاره شده است.

برخی از مهم‌ترین دعاوی خانواده که توسط وکلا متخصص، مشاوره حقوقی داده می‌شود، شامل مهریه، نفقه، طلاق، حضانت و غیره است.

مشاوره حقوقی اردبیل برای طلاق، پیرامون دعاوی طلاق اقدام به ارائه مشاوره حقوقی می‌نماید. طلاق می‌تواند با درخواست زن و شوهر به صورت توافقی باشد و یا اینکه زن و مرد هر یک به صورت جداگانه برای طلاق اقدام کنند.

در مشاوره حقوقی طلاق، تمامی مراحل و فرآبند طلاق به شما آموزش داده می‌شود که با انجام دادن آن‌ها می‌توانید نهایت از همسرتان جدا شوید. دادگاه‌ها بدون آن که مراحل طلاق انجام شود، حکم طلاق را صادر نمی‌کنند و بایستی قبل از مراحل دادرسی طلاق، تمامی مراحل مربوطه که در قانون عنوان شده است، انجام شود.

خانم‌هایی که قصد طلاق گرفتن از همسر خود را دارند، بایستی برای درخواست طلاق حتما دلایل قانونی داشته باشند که بررسی دلایل طلاق از طرف زن در جلسه مشاوره بررسی می‌شود.

طلاق از طرف شوهر نیز تنها در صورتی امکان پذیر است که حقوق مالی زوجه پرداخت شده باشد. رضایت زوجه برای طلاق شرط نیست اما شوهر برای طلاق دادن بایستی رضایت داشته باشد. البته در صورتی که زوجه وکالت در طلاق داشته باشد، حتی بدون رضایت زوج نیز امکان طلاق گرفتن است.

مشاوره حقوقی مهریه، به شرایط و مقررات مربوط به وصول مهریه که طبق قانون جدبد با مراجعه به اداره ثبت، انجام می‌شود، می‌پردازد.

مشاوره حقوقی نفقه نیز در ارتباط با رو‌ش‌های وصول نفقه است که زوجه از طریق آن می‌تواند نفقه خود را از شوهر مطالبه کند. مشاوره حقوقی حضانت نیز پیرامون نحوه گرفتن حضانت فرزند شما از طریق دادگاه است.

خدمات حقوقی در اردبیل

مشاوره حقوقی اردبیل در امور ملکی

امکان ارائه مشاوره حقوقی تخصصی در رابطه با دعاوی ملکی برای ساکنین شهر اردبیل از طریق سامانه مشاوره حقوقی 24 وجود دارد.

دعاوی ملکی، همیشه اهمیت خاص خود را دارند و ممکن است که اموال تحت مالکیت مالکین، دچار مشکلات حقوقی شود که با وجود وکلا متخصص ملکی، امکان حل و فصل چنین دعاوی نیز وجود دارد. پیش از آنکه مشکل خاص برای برای ملک شما به وجود آید، حتما برای دریافت مشاوره حقوقی اقدامات لازم را انجام دهید.

مشاوره حقوقی اردبیل در دعاوی کار

دعاوی کار مرتبط با رابطه بین کارفرما و کارگر است که به طور مشمول قانون کار هستند. وظایف کارفرما در برابر کارگر، پرداخت حقوق و دستمزد، بیمه نمودن آن‌ها، پرداخت پاداش و مزایای پایان سال و غیره است. همچنین کارگران نیز باید وظایف و امور محول شده از طرف کارفرما را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

مشاوره حقوقی اردبیل در دعاوی کیفری

دعاوی کیفری مستقیما مرتبط با رفتارهای مجرمانه است که شامل کلاهبرداری، سرقت، قتل، تخریب، خیانت در امانت، معامله به قصد فرار از دین، ضرب و جرح، محاربه، توهین، نشر اکاذیب و غیره است که برای هر کدام از این دعاوی به صورت جداگانه مشاوره حقوقی ارائه می‌شود.

دریافت بهترین مشاوره حقوقی اردبیل

بسیاری از خدمات مشاوره حقوقی اردبیل که ارائه می‌شود، توسط وکلا دادگستری صورت می‌گیرد. در واقع وکیل در کنار این که به وکالت در انواع دعاوی قضایی می‌پردازد، طبق تخصصی که دارد به عموم مردم مشاوره حقوقی می‌دهد.

ارائه مشاوره در ارتباط با انواع دعاوی حقوقی صورت می‌گیرد و برهمین اساس، مشاوره دادن در این زمینه به موضوعات مختلفی دسته بندی می‌شود.

مشاوره حقوقی ملکی، خانواده، کیفری، مالیاتی، قراردادها همگی به صورت تخصصی در سامانه مشاوره حقوقی 24 انجام می‌شود. در این سامانه، وکلا و متخصصین حقوقی وجود دارند که مشاوره حقوقی پیرامون آن می‌دهند. مشاوره حقوقی به صورت‌هایی مانند مشاره حضوری، آنلاین و تلفنی ارائه می‌شود.

در صورتی که به دنبال دریافت مشاوره حقوقی اردبیل توسط بهترین وکلا دادگستری در اردبیل هستید، حتما پیشنهاد می‌شود از خدمات متنوع سامانه مشاوره حقوقی 24 استفاده نمایید.

مشاوره پیرامون نگارش انواع اوراق قضایی انجام می‌شود و می‌توانید برای تنظیم نوشتن اوراقی مانند دادخواست، شکواییه، لایحه از مشاوران ما بخواهید که برای نگارش و یا تهیه و تنظیم آن، به شما مشاوره بدهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا