عمومی

مشاوره حقوقی اصفهان

افراد زیادی در حال حاضر در کشور هستند که به عنوان مشاور شناخته شده و در ارتباط با موضوعات مختلف، مشاوره می‌دهند. امور حقوقی نیز یکی از مواردی است که به صورت تخصصی پیرامون آن مشاوره حقوقی ارائه می‌شود.

شرایط و نحوه مشاوره حقوقی با سایر مشاوره‌های دیگر متفاوت است و در این صورت هر فردی نمی‌تواند از عهده مشاوره دادن در دعاوی حقوقی برآید.

ارائه مشاوره حقوقی نیازمند داشتن تسلط به مسائل حقوقی و همچنین قوانین مختلف است. در واقع مشاوره در امور حقوقی در رابطه با دعاوی قضایی است که به طور کلی شامل دعاوی حقوقی و دعاوی کیفری است.

روبه‌رو شدن با مسائل و مشکلات حقوقی، ممکن است برای هر شخصی به وجود آید و در همین زمینه باید به دنبال راهکارهایی برای رفع آن‌ها باشد. در همه شرایط نمی‌توان گفت که برای حل و فصل مشکلات حقوقی باید به وکیل دادگستری جهت انعقاد قرارداد وکالت به منظور پذیرفت وکالت در دعاوی قضایی مراجعه نمود.

در واقع راه‌های دیگری نیز به جز عقد قرارداد وکالت با وکیل وجود دارد و می‌توان به واسطه آن‌ها در امور حقوقی، بسیاری از مسائل را برطرف نمود.

وکلای دادگستری تنها به وکالت در دعاوی قضایی نمی‌پردازند، بلکه این توانایی را دارند که در حوزه مشاوره حقوقی نیز فعالیت داشته باشند. در واقع بخش مهمی از کار وکلای اختصاص به ارائه مشاوره حقوقی دارد و اطلاعات و راهنمایی‌های لازم را در اختبار عموم کردم قرار می‌دهند.

هر فردی که با مشکل حقوقی مواجه شود، می‌تواند با تعیین وقت مشاوره، با وکیل دادگستری به گفتگو حقوقی بپردازند. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که تنها با بهره مندی از خدمات مشاوره حقوقی، مشکلاتشان را حل کنند و در این زمینه به نتیجه دلخواه خود نیز می‌رسند.

موضوعاتی که شامل مشاوره حقوقی اصفهان یا هر شهری شده و برای آن‌ها ارائه مشاوره به شیوه تخصصی انجام می‌شود، نامحدود است و همین گستردگی موضوعات سبب شده است تا مشاوره حقوقی نیز به صورت تخصصی ارائه گردد. گفتنی است که حتی موضوعاتی که جنبه قانونی ندارند، باز هم برای آن‌ها ارائه مشاوره حقوقی صورت گرفته و ابعاد کلی آن به طور کلی بررسی می‌شود.

مشاوره حقوفی می‌تواند در ارتباط با موضوعاتی چون دعاوی خانواده، دعاوی ملکی، دعاوی کیفری، دعاوی مالیاتی، دعاوی بیمه و غیره ارائه شود.

امکان ارائه مشاوره حقوقی برای تمامی افراد در هر نقطه از کشور که باشند، وجود دارد و اگر در شهر اصفهان به دنبال اخذ مشاوره حقوقی تخصصی هستند، سامانه مشاوره حقوقی 24 شرایطی را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید از بهترین وکلای دادگستری در اصفهان، مشاوره حقوقی دریافت کنید.

مشاوره حقوقی چیست؟

امروزه می‌توان مشاوره حقوقی را به عنوان یکی از برترین روش های حل مشکلات حقوقی در نظر گرفت. تا زمانی که فرد یا افرادی با موضوعی مواجه می‌شوند که دارای جنبه قانونی است، به دنبال این هستند که وکیل بگیرند. گرفتن وکیل می‌تواند منجر به نتیجه بخش بودن دعاوی مطرح شده در دادگاه شود و موکل به خواسته خود نیز برسد.

البته این احتمال وجود دارد که دسترسی به وکیل برای همه افراد امکان پذیر نبوده و در این راستا لازم است که از روش دیگری برای رفع مشکلات حقوقی خود استفاده کنند.

حال در مورد این موضوع که منظور از مشاوره حقوقی چیست، باید گفت که مشاوره در امور حقوقی اختصاص به موضوع خاصی نداشته و مشاوره‌هایی که در ارتباط با دعاوی و موضوعات مختلف ارائه می‌شود، همه آن‌ها مرتبط با امور قضایی هستند.

فردی که بخواهد اقدام به طرح دعوا علیه فرد یا افراد دیگر در دادگاه نماید، می‌تواند در این زمینه مشاوره حقوقی گرفته و طی اطلاعاتی که در جلسات مشاوره بیان می‌شود، اقدامات لازم برای ثبت شکایت را انجام دهد.

در واقع رسیدگی به هر موضوعی از باب حقوقی از طریق مشاوره حقوقی انجام می‌شود. در این اگر فردی در مورد موضوعی که ارتباط به روابط زناشویی و نحوه زندگی صحیح در دوران زندگی مشترک را دارد، قاعدتا نباید برای دریافت مشاوره حقوقی اقدام کند و بایستی از مشاوره‌های دیگر استفاده کند.

لازم به ذکر است که مشاوره حقوقی به طور مثال در دعاوی خانواده، به بررسی مشکلات حقوقی زوجین از قبیل نفقه، مهریه، طلاق، تمکین و غیره می‌پردازد. برای موضوعاتی دیگر که جنبه حقوقی و یا قانونی ندارند،  رسیدگی به آن از طریق مشاوره حقوقی امکان پذیر نیست.

مشاوره حقوقی اصفهان تخصصی

استفاده از مشاوره حقوقی چه مزایایی دارد؟

اگر بخواهیم به بررسی مزایا مشاوره حقوقی بپردازیم، باید گفت که مشاوره حقوقی از هر لحاظ مزیت دارد و نمی‌توان معایب خاصی را برای مشاوره حقوقی در نظر گرفت.

قبل از آن که به مزایا استفاده از مشاوره حقوقی بپردازیم، باید گفت که انتخاب مشاوره حقوقی بسته به نظر افراد دارد و کسی نمی‌تواند آن‌ها را مجبور کند که اقدامی را برای اخذ مشاوره حقوقی انجام دهند.

موکل می‌تواند وکالت در دعوا مربوطه را بر عهده وکیل دادگستری قرار دهد و یا این که برای حل مشکل خود، مشاوره حقوقی دریافت کند.

اولین مزیت مشاوره حقوقی، این است که شما در جلسه مشاوره با فردی به گفتگو حقوقی می‌پردازید که غالبا وکیل دادگستری بوده و می‌تواند تمام اطلاعات و راهنمایی لازم را پیرامون حل و فصل مشکلتان ارائه نماید.

می‌توان گفت که کارایی مشاوره حقوقی، کمتر از وکالت در دعاوی قضایی توسط وکیل دادگستری نیست و در این صورت می‌توانید تنها با کمک مشاوره حقوقی، امور مربوطه را انجام دهید.

اگر قصد شکایت از کسی را دارید، برای انجام مراحل طرح دعوا، امکان ارائه مشاوره حقوقی وجود دارد. در واقع با مشاوره حقوقی، می‌توانید تمامی فرآیند و پروسه اقامه دعوا را انجام دهید و در این صورت دیگر نیازی به این که با وکیل قراردادی را منعقد کنید تا مراحل شکایت را انجام دهد، نیست.

مزیت دیگر مشاوره حقوقی این است که با توجه به این که اغلب مشاوره‌ها به صورت غیر حضوری ارائه می‌شود مانند مشاوره حقوقی تلفنی، در این صورت برای دریافت مشاوره، دیگر لازم نیست تا حضوری به دفتر و محل کار وکیل مراجعه کنید. از این حیث، از تمام نقاط کشور می‌توانید برای دریافت مشاوره حقوقی اقدام کنید.

البته روش حضوری نیز برای مشاوره حقوقی وجود دارد و برای آن دسته از افرادی است که تمایل دارند تا به شیوه حضوری اقدام به دریافت مشاوره حقوقی کنند.

مشاوره حقوقی در مورد چه موضوعاتی ارائه می‌شود؟

در بخش قبل با مزایا مشاوره حقوقی آشنا شدیم، حال در این زمینه ممکن است سوالی مطرح شود که چه موضوعاتی برای آن‌ها مشاوره حقوقی ارائه می‌گردد؟

در پاسخ به این سوال بهتر است بگوییم که محدودیتی برای موضوعاتی که پیرامون آن‌ها مشاوره حقوقی ارائه می‌شود، وجود ندارد و دامنه ارائه خدمات مشاوره بسیار گسترده است. هر نوع موضوعی که مرتبط با دعاوی قضایی باشد، برای آن مشاوره حقوقی انجام می‌شود.

لازم به ذکر است که مشاوره حقوقی تنها به ارائه مشاوره دعاوی حقوقی نمی‌پردازد، بلکه شامل دعاوی کیفری نیز می‌شود. اما در هر صورت موضوعاتی پیرامون آن‌ها به صورت تخصصی مشاوره حقوقی ارائه می‌شود، عبارتند از:

  • دعاوی خانواده
  • دعاوی ملکی
  • دعاوی بیمه
  • دعاوی قراردادها
  • دعاوی مالیاتی
  • دعاوی کیفری
  • دعاوی مرتبط با دیوان عدالت اداری
  • دعاوی کار

موارد ذکر شده شامل تمامی موضوعاتی که برای آن‌ها مشاوره حقوقی ارائه می‌شود، نیست و اینها تنها موضوعات مهمی هستند که عموما پیرامون آن‌ها مشاوره حقوقی داده می‌شود.

طبق بررسی های انجام شده، بیشتر مشاوره های داده شده در ارتباط با دعاوی خانواده بوده و مشاوره در این زمینه در ارتباط با اختلافات و حقوق و تکالیف زوجین ارائه می‌شود. در ادامه مطلب هر یک از دعاوی حقوقی که نیاز برای آن‌ها به صورت تخصصی مشاوره ارائه گردد، مورد بررسی قرار می‌دهیم.

انواع مشاوره حقوقی تخصصی در اصفهان

همانطور که گفته شد، موضوعاتی که برای آن‌ها مشاوره حقوقی ارائه می‌شوند، هیچگونه محدودیتی ندارند و شامل انواع مختلفی از دعاوی می‌شوند.

بنابراین برای هر موضوعی که قصد بررسی آن از ابعاد قانونی را دارید، می‌توانید برای آن مشاوره حقوقی دریافت کنید. برای دریافت مشاوره حقوقی اصفهان می‌توانید با سامانه مشاوره حقوقی 24 در ارتباط باشید تا ارائه مشاوره برای انواع دعاوی قضایی انجام شود.

شهر اصفهان

مشاوره حقوقی طلاق اصفهان

طلاق جز آن دست از موضوعاتی که جدای از اهمیت بالای آن‌ها، غالبا برای آن مشاوره حقوقی طلاق دریافت می‌شود. طلاق یکی از شناخته شده‌ترین انواع دعاوی خانواده به شمار می‌رود و در قانون مقررات و شرایط خاصی برای طلاق عنوان شده است.

در قانون مدنی، طلاق به دو دسته کلی طلاق رجعی و طلاق خلع تقسبم شده است اما آن چیزی که در مشاوره حقوقی عموما مورد بحث قرار می‌گیرد، دسته بندی انواع طلاق برحسب درخواست کننده است.

درخواست طلاق به سه شیوه انجام می‌شود: شیوه نحست طلاق به صورت توافقی است و شیوه دیگر آن بر اساس یک طرفه بوده طلاق بوده که از جانب مرد و با زن است.

مشاوره طلاق توافقی به نحوه انجام مراحل طلاق از سوی زوجین و همچنین حقوقی که بعد از طلاق ممکن است که به طرفین تعلق داشته باشد، می‌پردازد.

طلاق توافقی در واقع طلاقی است که طی آن زن و شوهر تصمیم می‌گیرند تا به صورت توافقی از هم جدا شوند. این نوع طلاق که به صورت توافقی نیز انجام می‌شود، لازم است تا انجام کلیه فرآیند و مراحل آن توسط زوجین انجام شود.

لازم به ذکر است که حتی برای طلاق توافقی نیز ضروری است تا مراحل و فرآیند طلاق به طور کامل انجام شوند.

درخواست طلاق می‌تواند از طرف زن نیز به دادگاه ارائه شود. قانون این حق را به زنان نیز داده است تا بتوانند تحت شرایطی نیز از همسر خود طلاق بگیرند. طلاق از طرف زوجه منوط به یک سری شرایطی است و لازم است تا دلایل موجه و قانونی برای درخواست طلاق نیز ارائه گردد.

طلاق از طرف مرد منوط به پرداخت حق و حقوق مالی زوجه است. رویه قضایی ایجاب می‌کند که آقایان برای آن که بتوانند همسر خود را طلاق بدهند، باید حتما حقوق آن‌ها مانند مهریه و نفقه زوجه را پرداخت کرده باشند.

شاید مقررات طلاق در طی چند سال اخیر، تغییرات اساسی نکرده است اما رویه‌ای که دادگاه‌ها در حال حاضر برای دعاوی طلاق در نظر می‌گیرند در مقایسه با گذشته دچار تغییراتی شده است و در این صورت حتما پیشنهاد می‌شود تا قبل از این که برای طلاق اقدام نمایید، حتما با وکیل خوب در این زمینه مشورت کنید.

مشاوره حقوقی اصفهان در دعاوی تمکین

یکی دیگر از دعاوی خانواده که پرونده‌های زیادی پیرامون آن در مراجع قضایی مطرح شده است، دعاوی تمکین است. تمکین موضوعی است که غالبا در روابط زوجیت مطرح می‌شود که هم شامل مرد و هم زن است. اما به لحاظ حقوقی، تمکین زن از مرد اهمیت بیشتری داشته و در طرح این دعاوی نیز عموما زوج به دلیل عدم تمکین زوجه از او شکایت می‌کند.

در قانون تکالیف مختلفی برای زوجین تعیین شده است که هر کدام موظف به اجرای آن‌ها هستند. اجرای تکالیف زوجیت به عنوان تمکین شناخته می‌شود. تمکین به دو دسته عام و خاص تقسیم بندی می‌شود.

تمکین عام شامل انجام امور منزل از طرف زوجه و مواردی دیگری که به صورت عام در رابطه زن و شوهری مطرح است، می‌باشد. تمکین خاص نیز اشاره به رابطه زناشویی دارد.

در هر صورت زوجه وظیفه دارد که از شوهر خود تمکین کند. البته زوجه موظف به اجرای تمامی دستورات شوهر نمی‌باشد و دراین راستا لازم است که دستورات و اموری که شوهر از همسر خود می‌خواهد تا انجام دهد، مبنای شرعی و قانونی داشته باشد.

عدم تمکین زوجه در صورت نبود عذر شرعی، می‌تواند تبعات مختلفی را برای وی به همراه داشته باشد. طبق قانون مدنی، عدم تمکین منجر به این موضوع می‌شود که زوجه از حق نفقه منع شود.

گفتنی است که مطالبه نفقه از طرف زوجه، منوط به این است که ادا تکالیف و وظایف زوجیت انجام گرفته باشد.

مشاوره حقوقی عدم تمکین به شما آموزش می‌دهد تا چگونه بتوانید برای این که همسرتان از شما تمکین نمی‌کند، اقدام به طرح دعوا علیه او نمایید. همچنین در جلسات مشاوره به تمامی سوالات شما در مورد مقررات تمکین پاسخ داده می‌شود.

دعاوی حقوقی اصفهان

مشاوره حقوقی دعاوی حضانت اصفهان

اگر به ماده 4 قانون حمایت حانواده توجه کنید، متوجه خواهید شد که انواع دعاوی و موضوعات مختلفی در دسته بندی دعاوی خانواده قرار داده شده است.

به همین منظور ارائه مشاوره به صورت تخصصی برای هر کدام از این دعاوی انجام می‌شود. حضانت نیز مانند سایر دعاوی دیگر در زمره دعاوی خانواده قرار دارد.

با جدایی زوجین، موضوع حضانت عمدتا به زمینه اختلاف بین آن‌ها تبدیل شده است. حضانت زمانی مطرح می‌شود که زن و شوهر به واسطه طلاق و یا هر دلیل دیگری از هم جدا زندگی می‌کنند. در این صورت باید مشخص شود که نحوه مراقبت از فرزندان باید به چه نحوی باشد.

اگر پیش از طلاق، زوجین در مورد حضانت توافق کرده باشند، در این صورت طبق توافق انجام شده، حضانت فررندان بر عهده یکی از زوجین قرار داده می‌شود. حال در صورت اختلاف بین زن و شوهر باید پیگیری این موضوع از طریق دادگاه صورت گیرد.

قانون مدنی، حق حضانت برای فرزندان تا سن هفت سالگی را به مادر داده است. دختر و پسر بعد از طلاق زوجین، تا سن 7 سالگی، قانونا باید تحت سرپرستی مادر خود باشند. حال در بازه سنی بین هفت تا پانزده سالگی، حق حضانت با پدر است. بعد از این سن پانزده سالگی، این فرزندان هستند که تعیین می‌کنند تا با کدام یک از والدین زندگی کنند.

در هر صورت اگر به دنبال این هستید که بتوانید از راه قانونی، حضانت فرزند خود را بگیرید، لازم است تا با وکلای متخصص در دعاوی حضانت مشورت کنید. وکیل حضانت در جلسات مشاوره به شما آموزش می‌دهد که چطور بتوانید اقدام به طرح دعوا حضانت نموده و همچنین در نهایت حضانت فرزند را طی حکم دادگاه اخذ کنید.

مشاوره حقوقی دعاوی کار اصفهان

موضوع دیگری که در دسته‌بندی مشاوره حقوقی اصفهان قرار می‌گیرد، دعاوی کار است. دعاوی بین کارگر و کارفرما به عنوان دعاوی کار و یا دعاوی اداره کار شناخته می‌شود. موضوعات و مسائل مختلفی می‌تواند زمینه بروز اختلاف بین کارفرما و کارگر را به وجود آورد و عمدتا اختلافات در این حوزه ناشی از عدم اجرای تکالیف زوجین است.

کارگر و کارفرما اگر در حوزه مسائل کاری دچار اختلاف با یکدیگر شدند، می‌توانند مشکلات خود را در این زمینه از طریق مشاوره حقوقی حل و فصل کنند.

مشاوره حقوقی دعاوی کار به موضوعاتی چون عدم پرداخت دستمزد از طرف کارفرما، مطالبه حق بیمه از طرف کارگر، ترک و اخراج کارگر و غیره می‌پردازد. همچنین ارائه مشاوره در مورد محاسبه مزایا و حقوق کارگران طبق قوانین جدید نیز انجام می‌شود.

علاوه بر این امکان ارائه مشاوره در مورد تنظیم قرارداد کار نیز وجود دارد. لازم به ذکر است که برای دریافت مشاوره حقوقی دعاوی کار با وکلای متخصص در این حوزه که سابقه وکالت در پرونده‌های اداره کار را دارند، ارتباط گرفت.

درواقع می‌توان اینگونه بیان کرد که متقاضیان دریافت مشاوره حقوقی آنلاین یا حضوری اداره کار، عمدتا کارگر و کارفرما هستند که در پی رفع مشکلات حقوقی خود پیرامون موضوعات اداره کار هستند.

کارگری که حق و حقوق وی از طرف کارفرما پرداخت نمی‌شود و قصد شکایت از وی را دارد، می‌توان با استفاده از مشاوره حقوقی به بهترین شکل ممکن برای انجام مراحل شکایت اقدامات لازم را انجام دهد.

دادگاه اصفهان

مشاوره حقوقی دعاوی ملکی اصفهان

با توجه به اهمیت بالای ملک و املاک، برای طرح دعاوی اموال غیر منقول، بهتر است که مشاوره حقوقی در این زمینه دریافت کنید. مشاوره حقوقی ملکی در ارتباط با موضوعاتی چون دعاوی شهرداری، دعاوی ناشی از تملک غیر قانونی ملک، تصرف عدوانی و خلع ید و غیره است.

در صورتی که برای ملک شما مشکل حقوقی مواجه شده است، حتما در اسرع وقت با وکیل ملکی خوب مشاوره بگیرید. وکیلی که سابقه بالایی در طرح دعاوی ملکی دارد، می‌تواند به موکل خود مشاوره بدهد تا بتواند اقدامات لازم برای طرح دعوا ملکی را انجام دهد.

اگر اشخاصی باشند که به صورت غیر قانونی، ملک شما را تصاحب نموده باشند، می‌توانید علیه آن‌ها طرح دعوا خلع ید نمایید. البته در طرح دعاوی مالکی، باید مالکیت درخواست دهنده به اثبات برسد.

در شهر اصفهان چنانچه به دنبال وکیل خوب هستید تا بتوانید از وی مشاوره حقوقی تخصصی پیرامون دعاوی ملکی را دریافت نمایید، سامانه مشاوره حقوقی 24 این امکان را برایتان فراهم کرده است.

مشاوره حقوقی دعاوی چک اصفهان

چک یکی از پرکاردترین اسناد تجاری رایج در معاملات بوده و برای این سند در قانون تجارت و قانون صدور چک نیز مقررات مختلفی تعیین شده است.

برای تمامی متعهدین چک یک سری وظایف مشخصی در نظر گرفته شده است و در هر صورت فردی که اقدام به صدور چک می‌کند، بایستی در برابر دارنده در قبال عدم وصول مبلغ چک، پاسخگو باشد. همچنین فردی ضامن صادرکننده چک نیز می‌شود، دارای تعهداتی در برابر دارندگان چک است.

برای طرح دعاوی چک، روش‌های ثبتی، حقوقی و کیفری تعیین شده است و می‌توان از طریق هر کدام از این روش‌ها، اقدام به طرح دعوا علیه متعهدین چک نیز نمود.

البته در حال حاضر چک‌های جدید تحت شرایط خاصی صادر می‌شوند و نحوه صدور و دریافت آن‌ها در مقایسه با چک‌های سابق کاملا متفاوت است.

با توجه به تغییر رویکرد قوانین چک و ظهور چک‌های صیادی، پیشنهاد می‌شود که قبل از هر اقدامی در راستا صدور و دریافت چک صیادی، مشاوره حقوقی دریافت کنید تا در این زمینه دچار مشکلاتی نیز نشوید.

طبق قانون جدید، صدور چک‌هایی که در سامانه صیاد ثبت نشده باشند، از هیچ لحاطی اعتبار قانونی ندارند و قابل استناد در مراجع قضایی نیز نیستند.

مشاوره حقوقی چک با بررسی ماده 5 قانون صدور چک، بیلن می‌دارد که اگر موجودی حساب صادرکننده چک نزد بانک، کمتر از مبلغ چک باشد، به تقاضای دارنده چک بانک مکلف است مبلغ موجود در حساب را به دارنده چک بپردازد و دارنده چک با قید مبلغ دریافت شده در پشت چک و تسلیم آن به بانک، گواهی‌نامه مشتمل بر مشخصات چک و مبلغی که پرداخت شده از بانک دریافت می‌نماید.

در مشاوره حقوقی دعاوی چک، به صورت مفصل و با بررسی جوانب حقوقی به موضوع چک می‌پردازد. یکی از موضوعات مهمی که در جلسه مشاوره حقوقی، بیان می‌شود، پیرامون نحوه طرح شکایت کیفری پیرامون چک است.

یکی از مهلت‌های قانونی برای شکایت کیفری از چک بلامحل قدیمی، شش ماه از تاریخ سر رسید چک است. در واقع دارنده از تاریخ سر رسید چک به مدت 6 ماه فرصت دارد تا چک صادره را برگشت بزند و از بانک گواهی مربوطه را دریافت کند.

ارائه مشاوره حقوقی تخصصی توسط وکلای کاربلد در اصفهان

در صورتی که قصد دارید تا از وکلای مجرب و متخصص در شهر اصفهان، مشاوره حقوقی دریافت کنید، سامانه مشاوره حقوقی 24 امکانات لازم را در این زمینه به وجود آورده است. امکان برقراری ارتباط با بهترین وکلای دادگستری در سراسر کشور توسط این سامانه وجود دارد و می‌توانید از خدمات آن نهایت استفاده را داشته باشید.

ارائه مشاوره حقوقی به صورت حضوری و غیر حضوری انجام می‌شود. امکان مشاوره حقوقی حضوری حتی در اصفهان برای افراد متقاضی در سامانه نیز فراهم شده است. بنابراین برای دریافت مشاوه حقوقی تلفنی، آنلاین و حضوری با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا