عمومی

مشاوره حقوقی اهواز

پیشرفت جوامع در عین حال که دارای مزایا زیادی است، می‌تواند مشکلات زیادی را نیز به وجود آورد. یکی از موضوعاتی که امروزه عموم مردم با آن سر و کار دارند و چه بسا به مشکلات اصلی آن‌ها تبدیل شده است، امور حقوقی است.

ممکن است برای شما یا اطرافیانتان، پیش آمده باشد که با مسائلی که جنبه حقوقی دارند، مواجه شده باشید، در این صورت در جستجوی آن هستید تا بتوانید راهکار مناسبی را پیدا کنید. مشاوره حقوقی، در حال حاضر یکی از بهترین راه‌ها برای حل و فصل مشکلات حقوقی است.

البته روش‌های دیگر نیز به غیر از مشاوره حقوقی، می‌تواند دلیلی برای رفع مسائل حقوفی باشد اما دریافت مشاوره در امور حقوقی همواره توصیه می‌شود.

اگر تا به اکنون دریافت مشاوره حقوقی اهواز یا در سایر شهرها را دریافت نکرده‌اید و یا به طور کلی مشکل حقوقی برایتان به وجود نیامده است، باید گفت که مشاوره حقوقی را تنها نباید با این دیدگاه مورد بررسی قرار داد که بتوان برای حل مشکلات حقوقی از آن استفاده نمود.

در واقع از مشاوره حقوقی می‌توان برای افزایش سطح دانش و آگاهی در امور حقوقی نیز استفاده کرد. با توجه به این که ارائه خدمات مشاوره به شیوه‌های مختلفی انجام می‌شود و امکان دسترسی برای تمامی افراد در سراسر کشور وجود دارد، بایستی این روش برای رسیدگی به مسائل شما در اولویت باشد.

مشاوره حقوقی به صورت حضوری و غیر حضوری ارائه می‌شود و در این صورت می‌توانید با وکیل آنلاین و وکیل تلفنی به گفتگو حقوقی بپردازید. غیر حضوری بودن خدمات مشاوره حقوقی، باعث شده است تا بسیاری از افراد برای استفاده از این مشاوره حقوقی اقدامات لازم را انجام دهند.

محدودیتی برای دادن مشاوره پیرامون انواع دعاوی حقوقی نیست و هر موضوعی که جنبه حقوقی داشته باشد، برای آن مشاوره حقوقی ارائه می‌شود.

لازم به ذکر است که ارائه مشاوره حقوقی به صورت حضوری نیز امکان پذیر است و می‌توانید به دفتر کار وکیل مراجعه نموده و گفتگو حقوقی با او داشته باشید.

سامانه مشاوره حقوقی 24 ارائه دهنده انواع خدمات حقوقی به تمامی شهروندان در سراسر کشور است. حتی در صورتی که در شهر خود به مشاوره حقوقی نیز نیاز پیدا کردید، این سامانه می‌تواند شما را به وکلا و کارشناسان حقوقی همان منطقه ارتباط بدهد و بتوانید مشاوره حقوقی نیز دریافت کنید. به این ترتیب، اگر در شهر اهواز به دنبال مشاوره حقوقی هستید، می‌توانید از خدمات ما استفاده کنید.

مشاوره حقوقی اهواز، مانند هر شهر دیگری برای ساکنین این منطقه جغرافیایی بسیار مفید است که سامانه ما امکان خدمات دهی مشاوره حقوقی به تمامی شهرهای کشور را فراهم کرده است.

درباره مشاوره حقوقی

مسائلی که امروزه برای آن‌ها مشاوره ارائه می‌شود، متنوع و گسترده است و محدودیت خاصی در این زمینه وجود ندارد. در واقع شاهد آن هستیم که افراد مشاور پیرامون موضوعات خاصی به ارائه مشاوره حقوقی می‌پردازند.

از این حیث تعداد مشاوران در کشور، روز به روز در حال افزایش است و می‌تواند حتی زمینه سوء استفاده افراد سودجو را نیز فراهم کند. یکی از زمینه‌هایی که به شیوه تخصصی برای آن مشاوره داده می‌شود، امور حقوقی است.

مشاوره در امور حقوقی با مشاوره در موضوعات دیگر، تفاوت زیادی دارد و در مشاوره حقوقی، موضوعاتی که جنبه حقوقی دارند، بررسی شده و پیرامون آن‌ها ارائه مشاوره صورت می‌گیرد.

زمانی که با یک موضوع و یا مشکل مواجه می‌شوید، اگر به دنبال این هستید که مشکلتان را از طریق قانونی، حل کنید، مشاوره حقوقی می‌تواند راهکار مناسبی باشد.

گفتنی اsت که برای حل یک سری از مسائل، روش‌های غیر قانونی نیز وجود دارد که به کار گیری آن‌ها تحت هیچ شرایطی توصیه نمی‌شود. ارائه مشاوره در دعاوی حقوقی، نوعی تخصص و مهارت خاص محسوب می‌شود که همه افراد از عهده انجام آن بر نمی‌آیند.

گفتنی است هر فردی که به عنوان مشاور فعالیت می‌کند، طبیعتا نمی‌تواند در زمینه حقوقی نیز فعالیت داشته باشد. موضوعات حقوقی، شیوه خاص و تخصصی است و هر کسی از عهده انجام آن بر نمی‌آید.

مشاوران حقوقی باید دارای تخصص لازم در دعاوی حقوقی باشند و با توجه به مشاوره‌هایی که ارائه می‌دهند، بتوانند مشکلات و مسائل دیگران را نیز حل و فصل کنند. همچنین مشاوره حقوقی تنها به ارائه راهکار و اطلاعات در دعاوی حقوقی، نمی‌پردازد، بلکه شامل دعاوی کیفری نیز می‌شود.

بنابراین انواع دعاوی قضایی که به دو دسته کلی دعاوی حقوقی و کیفری تقسیم بندی می‌شوند، مشمول ارائه مشاوره حقوقی قرار می‌گیرند.

مشاور در امور حقوقی، بایستی این توانایی را داشته باشد که ایفای وظیفه در نقش مشاور نیز داشته باشد و همچنین بتواند راهکارهای قانونی به منظور رسیدگی به مشکلات مخاطب را در اختیار او قرار دهد. جدای از دعاوی حقوقی، مشاوره نوعی مهارت محسوب می‌شود که برای ورود به این عرصه باید مهارت لازم را کسب نمود.

دریافت مشاوره حقوقی اهواز

مشاوران حقوقی چه کسانی هستند؟

در پاسخ به این سوال که مشاوران حقوقی چه کسانی باید گفت که مشاور حقوقی، عموما وکلا دادگستری و یا کارشناسان حقوقی هستند که بر اساس توانایی و مهارتی که دارند، می‌توانند مشاوره حقوقی بدهند.

تجربه ثابت کرده است که بیشتر مشاوره حقوقی که در اختیار مردم قرار می‌گیرد، از طرف وکلا انجام می‌شود. این موضوع نشان می‌دهد که وکیل دادگستری بخش مهمی از کار وکالت خود را به امور مشاوره حقوقی اختصاص داده است.

وکیل بر اساس توانایی که در امر وکالت داشته و به دعاوی مختلفی رسیدگی می‌کند، به متقاضیان نیز مشاوره حقوقی می‌دهد. وکیلی که متخصص در دعاوی حقوقی است، می‌تواند تجارب خود در رسیدگی به پرونده‌های مختلف را در اختیار مخاطب خود قرار دهد تا چنین شخصی بتواند مشکلات خود را نیز به بهترین شکل ممکن حل و فصل کند.

ارائه اطلاعات صحیح در مشاوره حقوقی، بسیار حائز اهمیت است و اگر مشاوره حقوقی به صورت نادرست و غلط ارائه شود، مشکلات عدیده‌ای را برای شما به وجود خواهد آورد. بنابراین همواره سعی داشته باشید که در زمان دریافت مشاوره حقوقی با افراد متخصص در ارتباط باشید.

گفتنی است که الزامی برای آن که تنها مشاوره حقوقی توسط وکیل دادگستری ارائه شود، نیست و به جز وکلا دادگستری، افرادی که به عنوان کارشناس حقوقی نیز شناخته می‌شوند، این امکان را دارند که به مشاوره نیز بپردازند.

البته به این دلیل که وکیل، سالانه انواع مختلفی از پرونده‌ها اعم از حقوقی و کیفری را رسیدگی می‌کند، دارای تجربه بالایی در دعاوی حقوقی است و می‌تواند اطلاعات و راهکارهای پرکاربردی را برای حل مشکلات حقوقی ارائه نماید.

بنابراین در راس ارائه خدمات مشاوره حقوقی، وکلا هستند که در هر زمینه از موضوعات حقوقی که تخصص لازم را دارند، به ارائه مشاوره می‌پردازند. وکیل متخصص در دعاوی حقوقی، این مهارت را دارد تا راهکارهای قانونی برای افراد برای آن که بتوانند مشکلات خود را حل و فصل کنند، ارائه کند.

میزان توانایی مشاور حقوقی

همانطور که در بخش قبل به این موضوع اشاره کردیم که اغلب مشاوران حقوقی، وکیل هستند، بایستی افرادی که در زمینه مشاوره حقوقی فعالیت می‌کنند، از توانایی کافی نیز برخوردار باشند.

در واقع فردی که وکیل دادگستری است و به ارائه مشاوره حقوقی نیز می‌پردازد، در دو نقش وکالت و مشاوره در حال ایفای وظیفه است. به همین منظور، توانایی مشاوران حقوقی باید برای انجام وظایف یک مشاور خوب، به میزان کافی باشد.

مشاور بایستی به صحبت‌ها و اظهاراتی که مخاطب در جلسه مشاوره بیان می‌کند، توجه ویژه داشته باشد و با ارائه مطالبی نیز روحیه او را نیز افزایش دهد. گاهی مخاطب از روحیات و مسائل عاطفی چندان برخوردار نیست و شخص مشاور بایستی به این مسائل نیز توجه داشته باشد.

این مسائل در پرونده‌های خانواده خصوصا طلاق بسیار مطرح می‌شود که مخاطب قصد طلاق گرفتن از همسر خود را دارد و مشاور باید جدای از ارائه راهکارهای حقوقی، به بررسی این موضوع بپردازد که چه دلایلی منجر به جدایی آن‌ها شده است.

گاهی مطالبی که توسط مشاور ارائه می‌شود، باعث می‌شود تا زمینه اختلاف بین زوجین، برطرف شده و در این صورت دیگر بحث طلاق منتفی شود.

اما در هر صورت، مشاور حقوقی باید تمامی وظایف خود در امور مشاوره را انجام دهد و در صورتی که حتی به نتیجه مطلوبی نیز موضوع مربوطه ختم نشود، دیگر مسئولیتی متوجه مشاور نخواهد بود. توانایی اصلی مشاور حقوقی باید تسلط بالای او نیبت به قوانین کشور باشد.

با توجه به این که حوزه مشاوره حقوقی مانند وکالت نیز به صورت تخصصی است، مشاوران حقوقی نیز باید به شبوه تخصصی عمل کنند. در واقع وکیلی که به متقاضیان مشاوره حقوقی می‌دهد، باید در هر یک از دعاوی حقوقی، دارای تخصص و مهارت کافی نیز باشد.

همچنین فن بیان قوی نیز از دیگر توانایی‌های یک مشاور حقوقی است. اما از همه مهم‌تر، مسلط بودن به قوانین و داشتن تخصصی در زمینه‌های مختلف حقوقی، جز توانایی اصلی مشاور حقوقی محسوب می‌شود.

بنابراین برای دریافت مشاوره حقوقی، به دنبال افرادی باشید که در امور حقوقی به صورت تخصصی عمل می‌کنند و همچنین تجربه بالایی در وکالت انواع دعاوی قضایی را داشته تا بتوانند به شما کمک فراوانی کنند.

شهر اهواز

وکالت حقوقی یا مشاوره حقوقی؟

حل و فصل مسائل حقوقی دارای راهکارهای مختلفی است و در این زمینه وکالت و مشاوره حقوقی به عنوان راه‌های اصلی در این زمینه محسوب می‌شوند.

زمانی که قصد دارید تا مشکلتان را از راه قانونی، حل کنید، ممکن است که در بین انتخاب مشاوره و یا وکالت، دچار تردیدهایی نیز شوید. هر کدام از این راه‌ها، مزایا خاص خود را دارند و عملا نمی‌توان گفت که مشاوره حقوقی بهتر است یا وکالت در دعاوی حقوقی.

در واقع وکالت در دعاوی حقوقی کارایی متفاوت از مشاوره حقوقی دارد و می‌توان گفت که بسته به شرایط و مقتضیان پرونده، هریک از آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. مشاوره حقوقی متفاوت از وکالت حقوقی است و در این صورت بایستی تفاوت‌های این دو موضوع بیان شود تا در انتخاب آن‌ها دچار مشکلاتی نشوید.

در مشاور حقوقی که متقاضیان دریافت مشاوره می‌تواند اشخاص حقیقی باشند، مشاور به بررسی ابعاد مختلف پرونده و موضوع شما پرداخته و در نهایت راهکارهای قانونی را در اختیار شما قرار می‌دهد که بتوانید بدون مشکل خاصی برای رفع مسائل پیش آمده اقدامات لازم را انجام دهید.

راه حل‌های حقوقی که توسط مشاور ارائه می‌شود، با قوانین کشور مطابقات داشته و در این صورت باعث می‌شود تا از هرگونه خطا و اشتباهی نیز در رسیدگی به پرونده، مصون باشید.

البته این که مشاوره حقوقی می‌تواند میزان خطا و اشتباهات رایج در پرونده را کاهش دهد، در مواقعی است که دریافت مشاوره از افراد متخصص و کارباد انجام شده باشد؛ زیرا مشاوره‌ای که توسط اشخاص غیر متخصص دریافت شود، نه تنها مشکل شما را حل نمی‌کند، چه بسا منجر به گمراهی شما می‌شود.

اما وکالت حقوقی، وظایف گسترده ای بر عهده وکیل قرار دارد و یک فردی که وکالت در دعوایی را بر عهده می‌گیرد، در واقع نماینده موکل در طرح دعوا و حضور در مراجع قضایی برای رسیدگی به پرونده است.

وکیل به دفاع از موکل خود پرداخته و با حضور در جلسات دادرسی، اموری مانند ارائه لایحه دفاعیه و مواردی از این قبیل را انجام می‌دهد تا نهایتا رای به نفع موکل انجام شود.

گفتنی است که در مشاوره حقوقی اهواز و سایر شهرها، مشاور هیچ وظیفه‌ای مبنی بر این که وکالت در پرونده را بر عهده گرفته و به نمایندگی از شما در جلسات دادگاه حضور پیدا کند و به دفاع از حق موکل بپردازد، ندارد. بلکه تنها وظیفه او، این است که مشاوره صحیح که مبنای قانونی دارد و همچنین راهکارهای مناسبی را برای حل مشکلات شما ارائه کند.

شیوه‌های رایج مشاوره حقوقی

ارائه مشاوره حقوقی، شیوه‌های رایجی دارد که بایستی در این بخش به بررسی آن‌ها بپردازیم. به طور کلی روش حضوری و غیر حضوری برای ارائه مشاوره حقوقی در نظر گرفته می‌شود که هر یک از این روش‌ها دارای مزیت فراوانی نیز است.

غالبا در بین مردم، مشاوره حقوفی غیر حضوری تقاضی بیشتری دارد که البته دلایل مختلفی نیز در این زمینه دخیل هستند. اما در هر صورت روش‌های زیر برای ارائه مشاوره حقوقی در نظر گرفته می‌شود:

مشاوره حقوقی تلفنی

یکی از روش‌هایی که اصولا برای ارائه مشاوره حقوقی اتخاذ می‌شود، روش تلفنی است. امکان مشاوره حقوقی با وکیل تلفنی وجود دارد و پیرامون موضوعات و مسائل مختلف می‌توانید با وکیل، گفتگو کنید. البته موضوعاتی که جنبه حقوقی دارند در مشاوره حقوقی تلفنی به آن پرداخته می‌شود.

مشاوره حقوقی تلفنی، جز پر کاربردترین انواع مشاوره در این زمینه است که برقراری ارتباط حقوقی بین افراد از طریق روش تلفنی انجام می‌شود.

مشاوره تلفنی که ارائه دهنده خدمات مشاوره حقوقی به صورت غیر حضوری است، به تمامی دعاوی حقوقی و کیفری پرداخته می‌شود و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

مشاوره حقوقی آنلاین

روش دیگری که برای مشاوره حقوقی در نظر گرفته می‌شود، مشاوره آنلاین است. همانطور که از نام مشاوره آنلاین پیدا است، ارائه مشاوره حقوقی به صورت غیر حضوری انجام می‌شود و می‌توانید از خدمات مشاوره در این زمینه بهترین استفاده را نیز داشته باشید.

مشاوره حقوقی آنلاین که ارتباط با وکیل آنلاین را فراهم می‌کند، در بستر فضای مجازی و پیام رسان‌های پر کاربرد در کشور از جمله واتساپ انجام می‌شود. در واقع مشاوره حقوقی واتساپی، یکی از روش‌های مشاوره آنلاین است که متقاضیان زیادی برای دریافت آن وجود دارد.

گفتنی است که امکان مشاوره حقوقی آنلاین در وب سایت موسسات حقوقی نیز فراهم است و متقاضیان می‌توانند در سایت مجموعه، مشاوره حقوقی دریافت کنند.

در سامانه مشاوره حقوقی 24، امکان ارائه و دریافت مشاوره آنلاین وجود دارد و می‌توانید از این خدمات، استفاده مناسبی نیز داشته باشید. همچنین در این سامانه، امکان دریافت مشاوره حقوقی رایگان نیز وجود دارد که در این صورت، می‌توانید سوالات حقوقی خود را در مطرح نموده و پاسخ آن رابه طور رایگان از وکلا برجسته و متخصص دریافت کنید.

مشاوره حقوقی اهواز آنلاین

مشاوره حقوقی حضوری

اگر وقت کافی برای مراجعه به دفتر وکیل جهت دریافت مشاوره را ندارید، مشاوره حقوقی غیر حضوری که به صورت تلفنی و آنلاین ارائه می‌شود را انتخاب کنید. اما اگر شرایط شما به این صورت باشد که وقت لازم به منظور دریافت مشاوره برای حضور در دفتر وکیل را دارید، بهتر است که مشاوره حقوقی حضوری لنتخاب کنید.

با توجه به این که در مشاوره حضوری، گفتگو به صورت رو در رو انجام می‌شود، طبیعتا اثر گذاری گفتکو حقوقی بیشتر است و دریافت اطلاعات و ارائه پرسش‌های حقوقی در شرایط مناسب تری انجام می‌شود. البته در نهایت این شما هستید که نوع و شیوه ارائه مشاوره حقوقی را انتخاب می‌کنید.

پرسش و پاسخ حقوقی در مشاوره مشاوره حقوقی

یکی از مهم‌ترین اهداف ارائه مشاوره حقوقی، پاسخ به سوالات مردم در حوزه حقوقی است. اگر در مورد موضوع و یا دعوا خاصی، تنها یک سری سوالات حقوقی دارید، مشاوره حقوقی انتخاب مناسبی در این زمینه به شمار می‌رود.

در واقع برای پاسخ به  سوالات حقوقی، دیگر نیازی به گرفتن وکیل نیست و از طریق مشاوره این موضوع حل می‌شود. عموما اخذ وکیل برای طرح دعوا در دادگاه و دفاع از حقوق موکل صورت می‌گیرد.

در هر صورت، سوالاتی که در مشاوره حقوقی از طرف افراد پرسیده می‌شود، متنوع بوده و همه آن‌ها دارای مبنای حقوقی است. با توجه به نوع و تعداد بالای پرسش‌های حقوقی، در مورد هر دعوا حقوقی، دسته‌بندی جداگانه صورت گرفته و مشاوره برای آن‌ها نیز به شیوه تخصصی ارائه می‌شود.

سوالات مشاوره حقوقی خانواده

  • مادر تا چه سنی از حق حضانت فرزند برخوردار است؟
  • پدر تا بعد از سن بلوغ نیز می‌تواند حضانت فرزندان را بر عهده بگیرد؟
  • اگر یکی از والدین طبق حکم دادگاه، حضانت به او داده شود اما بعدا عدم صلاحیت وی احراز شود، سلب حضانت در این شرایط انجام می‌شود؟
  • در صورتی که زوجه دارای منبع درآمد باشد، آیا شوهر باز هم مکلف به پرداخت نققه است؟
  • شرایط گرفتن حکم جلب برای عدم پرداخت نفقه چیست؟
  • آیا عدم تمکین زوجه مانع از برخورداری وی از حق نفقه است؟
  • نفقه در عقد موقت به زن تعلق پیدا می‌کند؟
  • امکان توافق مهریه بعد از عقد ازدواج وجود دارد؟
  • اگر خانم مهریه را به اجرا بگذارد و شوهر نیز توان پرداخت مهریه را نداشته باشد، چه راهکار قانونی در این زمینه وجود دارد؟
  • ضمانت اجرای کیفری عدم پرداخت مهریه چیست؟

سوالات مشاوره حقوقی دعاوی کار

  • کارفرما اگر دستمزد کارگر را کمتر از حداقل مصوب قانونی پرداخت کند، آیا کارگر حق شکایت از او را دارد؟
  • نحوه محاسبه حق سنوات کارگر چگونه است؟
  • در قانون کار چه مزایایی به کارگران تعلق گرفته است؟
  • نحوه طرح دعاوی کار به چه شکلی است؟

سوالات مشاوره حقوقی چک

  • نحوه صدور چک صیادی چگونه است؟
  • آیا امکان طرح دعوا کیفری از ضامن چک وجود دارد؟
  • از زمانی که چک توسط بانک برگشت زده می‌شود، تا چه مدتی دارنده حق شکایت کیفری از صادر کننده را دارد؟

سوالات مشاوره حقوقی قراردادها

  • در قرارداد صلح عمری، آیا امکان فروش ملک توسط متصالح وجود دارد؟
  • شرایط فسخ یک قرارداد چیست؟
  • در قرارداد اجاره، اگر مستاجر به عین مستاجره خساراتی را وارد کند، موجر چگونه می‌تواند مطالبه خسارت کند؟

مشاوره حقوقی اهواز و خوزستان

انواع مشاوره حقوقی اهواز

در مشاوره حقوقی اهواز، دعاوی مختلفی به آن‌ها اشاره می‌شود و تمامی پاسخ‌های حقوقی افراد از طریق مشاوره حقوقی، داده می‌شود. حال در این بخش به چند نمونه از مشاوره حقوقی تخصصی که قابل ارائه برای متقاضیان شهر اهواز و دیگر شهرها است، می‌پردازیم.

مشاوره اهواز در دعاوی خانواده

مشاوره‌هایی که در ارتباط با دعاوی خانوده، همان دعاوی هستند که موضوع ماده 4 قانون حمایت خانواده است. گفتنی است که امکان ارائه مشاوره حقوقی پیش از ازدواج نیز انجام می‌شود و بهتر است که قبل از عقد ازدواج با وکیل خوب در این زمینه پیرامون وظایف قانونی رابطه مشترک و مسئولیت‌های آن‌ها نیز مشورت کنید.

مشاوره اهواز در دعاوی ملکی

موضوعاتی که در مشاوره حقوقی ملکی، بررسی می‌شوند، ارتباط با اموال غیر منقول دارد اما در هر صورت دعاوی چون خلع ید، تصرف عدوانی، اثبات مالکیت و غیره در مشاوره حقوقی دعاوی ملکی، بررسی می‌شوند.

مشاوره اهواز دعاوی قراردادها

در مشاوره حقوقی قراردادها به قراردادهایی چون اجاره نامه، بیع نامه، وکالت نامه، صلح نامه و غیره اشاره می‌شود. همچنبن تعهدات و ضمانت اجرای قانونی مرتبط با انواع قرارداد نیز پیرامون آن‌ها مشاوره حقوقی داده می‌شود.

دریافت بهترین مشاوره حقوقی اهواز

بسیاری از خدمات مشاوره حقوقی که ارائه می‌شود، توسط وکلا دادگستری صورت می‌گیرد. در واقع وکیل در کنار این که به وکالت در انواع دعاوی قضایی می‌پردازد، طبق تخصصی که دارد به عموم مردم مشاوره حقوقی می‌دهد.

ارائه مشاوره در ارتباط با انواع دعاوی حقوقی صورت می‌گیرد و بر همین اساس، مشاوره دادن در این زمینه به موضوعات مختلفی دسته بندی می‌شود.

مشاوره حقوقی ملکی، خانواده، کیفری، مالیاتی، قراردادها همگی به صورت تخصصی در سامانه مشاوره حقوقی 24 انجام می‌شود. در این سامانه، وکلا و متخصصین حقوقی وجود دارند که مشاوره حقوقی پیرامون آن می‌دهند. مشاوره حقوقی به صورت‌هایی مانند مشاوره حضوری، آنلاین و تلفنی ارائه می‌شود.

در صورتی که به دنبال دریافت مشاوره حقوقی توسط بهترین وکلای دادگستری در اهواز هستید، حتما پیشنهاد می‌شود از خدمات متنوع سامانه مشاوره حقوقی 24 استفاده نمایید.

مشاوره پیرامون نگارش انواع اوراق قضایی انجام می‌شود و می‌توانید برای تنظیم نوشتن اوراقی مانند دادخواست، شکواییه، لایحه از مشاوران ما بخواهید که برای نگارش و یا تهیه و تنظیم آن، به شما مشاوره بدهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا