عمومی

مشاوره حقوقی تهران

مشاوره حقوقی، روشی است که به واسطه آن می‌توانید مشکلات حقوقی خود را حل و فصل کنید. ممکن است برای شما یا اطرافیانتان، مواجه شدن با مسائل حقوقی، پیش آمده باشد.

در این صورت یقینا به دنبال راهکاری هستید تا بتوانید مشکل خود را رفع کنید. بستن قرارداد وکالت با وکیل دادگستری به منظور رسیدگی به پرونده قضایی، راه‌حلی بسیار مناسب محسوب می‌شود اما تنها راه برای حل مسائل حقوقی نیست.

مشاوران زیادی در حال حاضر هستند که در امور حقوقی فعالیت نموده و بر اساس تخصص خود به ارائه مشاوره می‌پردازند. مشاوره حقوقی در ارتباط هر موضوعی که جنبه قانونی داشته باشد، ارائه می‌گردد.

مشاوره در مورد موضوعاتی از قبیل امور خانواده، ملکی، مالیاتی، کیفری داده می‌شود و از این بایت محدودیتی ندارد. کارایی مشاوره حقوقی به اندازه اعطای وکالت به وکیل دادگستری است و چه بسا در بسیاری از مواقع بیشتر باشد.

مشاوره حقوقی این مزیت را دارد که از تمام شهرهای ایران می‌توان اقدام به دریافت آن نمود. بنابراین این امکان برای شما فراهم است که از هر نقطه از کشور بتوانید برای دریافت مشاوره اقدام کنید.

در شهر تهران نیز وکلا زیادی وجود دارند که به صورت تخصصی در هر یک از دعاوی حقوقی به مشاوره حقوقی تهران می‌پردازند.

مشاورانی که در شهر تهران در امور حقوقی فعالیت دارند، در زمینه‌هایی چون طلاق، مهریه، انواع جرائم کیفری، دعاوی ملکی و موارد دیگر، به صورت تخصصی به ارائه مشاوره می‌پردازند.

اگر در نظر دارید تا در شهر تهران به صورت حضوری با مشاوران متخصص حقوقی در ارتباط باشید، سامانه مشاوره حقوقی 24 شرایطی را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید به بهترین شکل ممکن برای دریافت مشاوره اقدام کنید.

همچنین ارائه مشاوره حقوقی تلفنی و آنلاین نیز وجود دارد و در هر صورت می‌توانید از هر کدام از خدمات سامانه، استفاده نمایید.

موضوعات قابل بحث در مشاوره حقوقی

در مشاوره حقوقی، صرفا موضوعات و مباحثی که دارای جنبه حقوقی باشند، مشاوره پیرامون آن ارائه می‌شود. در وافع هدف از دریافت مشاوره حقوقی، حل و فصل مسائل و مشکلات حقوقی است و در هر صورت هرگونه مشکل و یا سوال حقوقی که داشته باشید، می‌توانید آن را در جلسات مشاوره بیان کنید.

موضوعات مختلفی در مشاوره حقوقی بحث می‌شوند و صرفا محدود به مباحث خاص حقوقی نمی‌شوند. ارائه مشاوره در مورد نحوه طرح دعاوی قضایی اهم از حقوقی و کیفری انجام شده و تا تنظیم انواع اوراق قضایی نیز صورت می‌گیرد.

بنابراین می‌توانید حتی در مورد چگونگی نگارش متن دادخواست و سایر اوراق قضایی نیز مشاوره دریافت کرده و یا از شخص مشاوره درخواست کنید که برایتان اوراق مربوطه را تنظیم کند.

به طور مثال اگر قصد طلاق گرفتن را داشته و یا تمایل دارید که مهریه خود را به اجرا بگذارید، ارائه مشاوره در مورد این موضوعات توسط وکلای متخصص در دعاوی خانواده انجام می‌شود. حال این موارد تنها بخشی از موضوعاتی هستند که در مشاوره حقوقی مورد بحث قرار می‌گیرند.

دامنه ارائه خدمات مشاوره حقوقی بسیار گسترده است و هر موضوعی می‌تواند در دسته‌بندی مشاوره حقوقی قرار گیرد. در هر صورت مهم‌ترین موضوعاتی که در مورد آن‌ها ارائه مشاوره حقوقی، صورت می‌گیرد، عبارتند از:

  • دعاوی خانواده نظیر طلاق، مهریه، نفقه، حضانت و غیره.
  • دعاوی ملکی
  • دعاوی مالیاتی
  • دعاوی مرتبط با اختلاف کارگر و کارفرما
  • دعاوی بیمه
  • دعاوی قراردادها
  • دعاوی معاملات تجاری
  • دعاوی مربوط به شرکت‌های تجارتی موضوع ماده 20 قانون تجارت
  • دعاوی کیفری اعم از قتل، سایبری، جرائم علیه اموال، امنیای و سیاسی و غیره.
  • دعاوی مرتبط با دیوان عدالت اداری

موارد فوق، تنها بخشی از موضوعاتی هستند که در ارتباط با آن‌ها مشاوره حقوقی ارائه می‌شود. هر کدام از موضوعات حقوقی به دلیل آن که تخصصی هستند، ارائه مشاوره نیز در مورد آن‌ها توسط متخصصین همان حوزه انجام می‌شود.

در سامانه مشاوره حقوقی 24 پیرامون هر یک از دعاوی قضایی، ارائه مشاوره حقوقی به صورت تخصصی انجام می‌شود.

مشاوره حقوقی تهران کیفری

مشاوره حقوقی یا وکیل دادگستری

در مورد رسیدگی و حل و فصل مسائل حقوقی، همواره این سوال مطرح می‌شود که وکیل گرفته شود یا از خدمات مشاوره حقوقی استفاده گردد؟ برای رفع ابهامات شما در این زمینه باید گفت که هر کدام از این دو موضوع، شرایط و مزایای خاص خود را دارند.

در مواقعی کارایی وکالت در دعوا مربوط توسط وکیل بیشتر بوده و در مواقع دیگر نیز استفاده از مشاوره حقوقی می‌تواند کمک بهتری به افراد جهت حل و فصل مسائل حقوقی نماید.

به طور کلی با توجه به این که ارائه مشاوره حقوقی در مورد هر موضوعی که جنبه قانونی دارد، امکان پذیر است، در همین راستا با قاطعیت می‌توان گفت که استفاده از مشاوره حقوقی بیشتر کارایی دارد.

در واقع همه افراد امکان دسترسی به وکیل را ندارند اما این امکان برایشان فراهم است که بتوانند از خدمات مشاوره حقوقی استفاده کنند.

مزیت اصلی مشاوره حقوقی این است که از تمام مناظق کشور می‌توانید از چنین خدماتی استفاده کنید. همچنین از آن جهت که اغلب مشاوره‌های حقوقی توسط وکلای متخصص ارائه می‌شود، در زمان دریافت مشاوره با بهترین وکلا دادگستری در ارتباط خواهید بود. جدای از این اینها باید مسائل مالی مرتبط با اخذ مشاوره حقوقی را نیز در این زمینه در نظر گرفت.

پرواضح است که خدمات مشاوره حقوقی، از لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه تر از حق الوکاله وکلا است و با مبالغ مناسب می‌توانید از اطلاعات حقوقی در زمینه های مختلفی بهره‌مند شوید.

بنابراین در نهایت این شما هستید که در مورد انتخاب مشاوره حقوقی و یا وکیل دادگستری، تصمیم گیری خواهید کرد و با مقایسه این دو موضوع می‌توانید انتخاب صحیحی را انجام دهید.

لازم به ذکر است که مشاوره حقوقی توسط همین وکلا انجام می‌شود و زمانی که اقدام به دریافت مشاوره حقوقی می‌کنید، در واقع با وکلا مجرب و متخصص در ارتباط خواهید بود.

انواع مشاوره حقوقی تخصصی تهران

همانطور که گفته شد، ارائه مشاوره حقوقی در ارتباط با موضوعات و دعاوی مختلفی صورت می‌گیرد و محدودیت خاصی در این حوزه وجود ندارد.

مشاوره حقوقی تهران، انواع موضوعات حقوقی را مورد بررسی قرار می‌دهد که در این بخش به مهم‌ترین مباحث حقوقی قابل بحث در مشاوره حقوقی می‌پردازیم.

مشاوره خانواده تهران

یکی از موضوعات و مباحث رایج در مشاوره حقوقی تهران، دعاوی خانواده است. این که چه موضوعاتی در دعاوی خانواده قرار داده می‌شوند، ماده 4 قانون حمایت خانواده به آن اشاره کرده است.

اختلافاتی که ناشی از روابط زوجیت هستند، منجر به طرح دعاوی خانواده می‌گردد. در هر حال موضوعات مهمی که به صورت متعدد در مشاوره حقوقی خانواده مطرح می‌شود، به شرح زیر است:

شهر تهران

مشاوره طلاق

مشاوره حقوقی طلاق پیرامون انواع طلاق از قبیل طلاق توافقی، طلاق از طرف مرد و زن ارائه می‌گردد. درصورتی که به صورت توافقی قصد طلاق گرفتن را دارید و یا می‌خواهید رابطه زوجیت را به صورت یک طرفه پایان دهید، می‌توانید با مشاوره‌هایی که داده می‌شود، برای این امر اقدامات لازم را انجام دهید.

در ارتباط با دعاوی طلاق، بهتر است بدانید که فرآیند و پروسه نسبتا طولانی دارد و به صرف این که تنها دادخواستی را در دادگاه مطرح کنید، امکان طلاق گرفتن وجود ندارد.

برای انجام مراحل طلاق، نیازی به گرفتن وکیل نداشته و تنها با کمک مشاوره حقوقی می‌توانید کلیه مراحل را در این زمینه انجام دهید.

وضعیت طلاق از طرف مرد که تقریبا مشخص است و با پرداخت حق و حقوق مالی زوجه، شوهر این امکان را دارد که همسرش را طلاق دهد. اما شرایط طلاق از طرف زن کاملا متفاوت است و خانم‌های متاهل برای جدایی از همسر خود و ارائه درخواست طلاق، باید دلیل بیاورند. این موضوعی است که در طلاق از طرف مرد مطرح نیست.

در واقع زمانی که درخواست طلاق به دادگاه ارائه می‌شود، اگر خواهان زوجه باشد، می‌بایست حتما در متن دادخواست به دلایلی که در قانون به عنوان ادله طلاق از طرف زن شناخته شده است، اشاره گردد تا دادگاه در نهایت حکم طلاق را صادر کند.

مشاوره حقوقی طلاق، علاوه بر ارائه راهنمایی و اطلاعات کافی در مورد مراحل انجام طلاق در دادگاه به مشاوره کافی پیرامون فرآیند طلاق بعد از مراحل دادرسی و ثبت آن در محضر می‌پردازد.

مشاوره نفقه

مشاوره نفقه پیرامون موضوعاتی چون ثبت شکایت بابت مطالبه نفقه و سایر موضوعاتی که اختصاصا در مورد نفقه مطرح می‌شود، پرداخته می‌شود. نپرداختن نفقه، علاوه بر ضمانت اجرای حقوقی، دارای ضمانت اجرای کیفری نیز است.

قانون و شرع، وظیفه پرداخت نفقه و تامین مخارج زندگی همسر را بر عهده شوهر قرار داده است و از این رو اگر زوج برای پرداخت نفقه زوجه اقدامی را انجام ندهد، در این صورت طرح دعوا به دلیل عدم پرداخت نفقه علیه وی امکان پذیر است.

لازم به ذکر است که طبق قانون مدنی ایران در صورتی به زوجه نفقه تعلق می‌گیرد که او از شوهر خود تمکین کرده باشد. در واقع استحقاق نفقه برای زن منوط به ادای وظایف زوجیت است.

در قانون مجازات اسلامی، ترک نفقه جرم انگاری شده است که البته شرایط خاصی برای جرم بودن نپرداختن نفقه در قانون بیان شده است. پس اگر مردی نفقه همسر خود را نپردازد ممکن است مشمول عنوان مجرمانه و مستحق دریافت مجازات کیفری شود.

اغلب مشاوره‌ حقوقی نفقه داده می‌شود، در ارتباط با نفقه زوجه است و برخی دیگر از موضوعات مشاوره در این زمینه مرتبط با نفقه فرزندان است. گفتنی است که نفقه تنها در عقد دائم به زن پرداخت می‌شود و پرداخت آن در عقد موقت منتفی است.

چنانچه زوجه نسبت به شوهر و اجرای دستورات او، تمکین نداشته باشد، به تبع آن نفقه به او تعلق نخواهد گرفت. البته که اگر دلایل موجه و قانونی برای عدم تمکین از طرف زوجه وجود داشته باشد، نفقه مستحق دریافت نفقه می‌باشد.

در واقع اگر زن به دلیل آن که خواسته شوهر از او برخلاف موازین شرعی بوده، تبعیت نکند، باز هم نفقه به ان تعلق می‌گیرد.

مشاوره مهریه

موضوع دیگری که در دسته بندی مشاوره حقوقی خانواده قرار داده می‌شود، در ارتباط با دعاوی مهریه است. مهریه جدای از این که به صورت عندالمطالبه و عندالاستطاعه تعیین شده است، نحوه وصول آن متفاوت است. مهریه در هر صورت از زمان برقراری رابطه زوجیت، ذمه بر عهده مرد است.

حال اگر زوجه از طریق دادگاه برای وصول مهریه اقدام نموده باشد و محکومیت وی برای پرداخت مهریه نیز صادر شده باشد، وی باید مهریه همسرش را بپردازد.

اگر محکوم علیه توانایی پرداخت مهریه را نداشته باشد، می‌تواند درخواست اعسار بدهد. پذیرش درخواست اعسار از پرداخت مهریه، منوط به اثبات عدم توانایی مالی زوج است.

قوانین حوزه مهریه طی چند سال اخیر، تغییرات گسترده داشته است و از این رو برای مطالبه مهریه خود از راه قانونی، باید با وکیل مهریه خوب مشورت کنید. مشاور به شما یاد می‌دهد که چگونه مهریه خود را به اجرا بگذارید و برای هر کدام از مراحل مهریه امکان ارائه مشاوره حقوقی مهریه وجود دارد.

مشاوره حقوقی تهران خانواده

مشاوره حضانت

حضانت موضوعی است که بعد از جدایی زوجین چه به واسطه طلاق و یا هر دلیل دیگری مورد بحث قرار می‌گیرد. جدایی والدین و خاتمه یافتن رابطه زوجیت، دلیلی برای آن است که طرح دعوای حضانت صورت گیرد.

اگر زوجین قبل از طلاق، در خصوص حضانت با یکدیگر توافق کنند، وضعیت کاملا مشخص است و دیگر نیازی به طرح دعوا حقوقی و اختلاف بین والدین مطرح نیست.

اما اختلاف بین زن و مرد بعد از جدایی زمانی مطرح می‌شود که هر کدام از آن‌ها ادعای حق حضانت نموده و در این صورت مدعی هستند که حضانت فرزندان باید بر عهده یکی از آن‌ها قرار گیرد. در این صورت حکم قانون تعیین کننده حضانت است. قانون جدید حضانت در ایران، شرایط نگهداری فرزندان پسر و دختر متفاوت است.

مادر و پدر فرزندان تا سنین مشخصی حق حضانت فرزند را بر عهده دارند. شرایط حضانت در قانون ایران به این صورت است که تا سن هفت سالگی، حضانت با مادر بوده و بعد از آن تا سن بلوغ، پدر می‌تواند حضانت فرزند را بر عهده بگیرد.

مشاوره حقوقی حضانت، به موکل خود کمک می‌کند که بتواند از راه قانونی به حق خود نیز برسد. پدر یا مادری که قصد دارد سرپرستی فرزند خود را بگیرد، اما با روش‌های قانونی آن آشنا نیست، می‌تواند از طریق وکالت حضانت اقدام به این کار نماید.

همچنین اگر فردی که صلاحیت نگهداری از فرزندان را ندارد، طرف دیگر می‌تواند با ارائه مدارک قانونی، حضانت را از او بگیرد. تمامی این موضوعات، مستلزم آن است که با وکلای متخصص در امور حضانت مشاوره حقوقی گرفته شود.

مشاوره اداره کار تهران

مشاوره حقوقی مرتبط با دعاوی اداره کار، به روابط و اختلافات بین کارگر و کارفرما می‌پردازد. منظور دعاوی کار یا دعاوی اداره کار در واقع همان دعاوی فی ما بین کارفرما و کارگران مشمول قانون کار است. در این مشاوره حقوقی، تمامی موضوعات که در ارتباط با موضوع قانون کار است، مورد بررسی قرار می‌گیرد.

قانون کار نیز به صورت اختصاصی به روابط بین کارگر و کارفرما پرداخته است. ارائه مشاوره در ارتباط با موضوعاتی چون پرداخت حقوق و دستمزد کارگران، شرایط بیمه شدن کارگران از طرف کارفرما، میزان خسارات جبران شده از طرف کارگر، مقررات مربوط به قرارداد کار و غیره، پرداخته می‌شود.

درواقع می‌توان اینگونه بیان کرد که متقاضیان دریافت مشاوره حقوقی اداره کار، عمدتا کارگر و کارفرما هستند که در پی رفع مشکلات حقوقی خود پیرامون موضوعات اداره کار هستند.

کارگری که حق و حقوق وی از طرف کارفرما پرداخت نمی‌شود و قصد شکایت از وی را دارد، می‌توان با استفاده از مشاوره حقوقی به بهترین شکل ممکن برای انجام مراحل شکایت اقدامات لازم را انجام دهد.

در صورتی که کارفرما، حق قانونی کارگر را بر اساس قانون به اجرا در نمیاورد، در این صورت باعث می‌شود تا کارگران برای احقاق حق خود وکیل متخصص دعاوی کار، مشاوره حقوقی دریافت کنند.

همچنین در مقابل نیز کارفرما اگر بخواهد کارگران خود را اخراج کند و یا علیه آن‌ها طرح دعوا نماید اما با شرایط و مقررات آن آشنا نباشد، این امکان برای او فراهم است که با دریافت مشاوره حقوقی برای این کار اقدام نماید.

هرگونه سوالی که در مورد حقوق کار و روابط این زمینه، داشته باشید، می‌توانید با دریافت مشاوره حقوقی، اقدام کنید.

مشاوره چک تهران

چک به عنوان سند عادی تجاری، در معاملات مختلف بسیار پرکاربرد است. در واقع چک در حکم نقد است اما برای وصول آن باید مراحل گوناگونی طی شود. چک هم می‌تواند ضمانت اجرای حقوقی و هم کیفری داشته باشد.

در صورتی که صادرکننده چک، اقدام به صدور چک بلامحل نماید، دارنده می‌تواند در شرایطی علیه وی اقدام به طرح دعوا کیفری نماید.

گفتنی است که ضامن و همچنین ظهرنویس، ضمانت اجرای کیفری برای آن‌ها متصور نمی‌شود و تنها دارنده می‌تواند از صادرکننده چک، شکایت کیفری کند.

البته با تغییراتی که در قوانین چک به وجود آمده و صدور چک‌های جدید، لازم است که قبل از آن صدور چک و دریافت آن از خدمات مشاوره حقوقی استفاده کنید.

مشاوره حقوقی چک با بررسی ماده 5 قانون صدور چک، بیلن می‌دارد که اگر موجودی حساب صادرکننده چک نزد بانک، کمتر از مبلغ چک باشد، به تقاضای دارنده چک بانک مکلف است مبلغ موجود در حساب را به دارنده چک بپردازد و دارنده چک با قید مبلغ دریافت شده در پشت چک و تسلیم آن به بانک، گواهی‌نامه مشتمل بر مشخصات چک و مبلغی که پرداخت شده از بانک دریافت می‌نماید.

در مشاوره حقوقی دعاوی چک، به صورت مفصل و با بررسی جوانب حقوقی به موضوع چک می‌پردازد. یکی از موضوعات مهمی که در جلسه مشاوره حقوقی، بیان می‌شود، پیرامون نحوه طرح شکایت کیفری پیرامون چک است.

یکی از مهلت‌های قانونی برای شکایت کیفری از چک بلامحل قدیمی، شش ماه از تاریخ سر رسید چک است. در واقع دارنده از تاریخ سر رسید چک به مدت 6 ماه فرصت دارد تا چک صادره را برگشت بزند و از بانک گواهی مربوطه را دریافت کند.

زمانی که دارنده برای نقد کردن چک به بانک مراجعه می‌کند، اگر به هر دلیلی چک وصول نشود، به لحاظ قانونی چک برگشت خورده و به او گواهی داده می‌شود. شاکی از طریق این گواهی می‌تواند از صاحب چک شکایت کیفری کند.

اگر مهلت شش ماهه از تاریخ سر رسید چک گذشته باشد ولی دارنده هنوز به بانک مراجعه نکرده و گواهی را دریافت ننموده باشد، امکان شکایت کیفری از صاحب چک وجود دارد.

مشاوره حقوقی تهران قراردادها

مشاوره قرارداد تهران

مشاوره حقوقی در مورد انواع قراردادها نیز ارائه می‌شود. همه افراد ممکن است که در طول روز، با انواع قرارداد مواجه شده باشند و این احتمال وجود دارد که در مورد قرارداد منعقد شده با مشکلاتی مواجه شده باشند.

مشاوره حقوقی قرارداد پیرامون قراردادهایی چون بیع نامه، صلح نامه، اجاره نامه و غیره ارائه می‌شود.

در واقع اگر قراردادی را امضا کرده باشید اما در مورد نحوه تنظیم آن دچار مشکلاتی شده باشید، می‌توانید در این زمینه مشاوره حقوقی دریافت کنید.

مشاوره قرارداد صلح

مشاوره پیرامون قرارداد صلح به مقررات کلی این نوع از قرارداد می‌پردازد. قرارداد صلح طبق قانون مدنی، می‌تواند برای رفع تنازع باشد و یا این که برای انجام معملات و غیره. در هر صورت، شرایط صحت قرارداد باید در قراردادهای صلح نیز رعایت شود.

مشاوره قرارداد اجاره

موضوع دیگری که در مشاوره قراردادها مورد بحث قرار می‌گیرد، ارائه مشاوره مربوط به تنظیم قرارداد اجاره است. نحوه تنظیم قرارداد اجاره نیز شرایط خاص خود را دارد که بهتر است نگارش آن توسط وکلا متخصص در امور قرارداد نویسی انجام شود.

مشاوره قرارداد کار

مشاوره قرارداد کار در ارتباط با تنظیم انواع قرارداد کاری اعم از موضوعات تجاری و غیر تجاری است. همچنین ارائه مشاوره حقوقی در این زمینه، می‌تواند در مورد قرارداد بین کارگر و کارفرما انجام شود.

مشاوره قراردادهای خرید و فروش

قراردادهای خرید و فروش می‌تواند شامل معملات ملکی، خودرو و غیره باشد که برای جلوگیری از ضررهای احتمالی، بهتر است که نگارش آن توسط وکیل متخصص قرارداد نویسی انجام شود.

گفتنی است که قراردادهای خرید و فروش که به عنوان قرارداد بیع نیز شناخته می‌شود، ارائه مشاوره در مورد آن‌ها توسط متخصصین حوزه حوزه قرارداد نویسی انجام شود.

ارائه مشاوره حقوقی توسط بهترین وکلا دادگستری در تهران

بسیاری از خدمات مشاوره حقوقی که ارائه می‌شود، توسط وکلا دادگستری صورت می‌گیرد. در واقع وکیل در کنار این که به وکالت در انواع دعاوی قضایی می‌پردازد، طبق تخصصی که دارد به عموم مردم مشاوره حقوقی می‌دهد.

ارائه مشاوره در ارتباط با انواع دعاوی حقوقی صورت می‌گیرد و بر همین اساس، مشاوره دادن در این زمینه به موضوعات مختلفی دسته بندی می‌شود.

مشاوره حقوقی ملکی، خانواده، کیفری، مالیاتی، قراردادها همگی به صورت تخصصی در سامانه مشاوره حقوقی 24 انجام می‌شود. در این سامانه، وکلا و متخصصین حقوقی وجود دارند که مشاوره حقوقی پیرامون آن می‌دهند. مشاوره حقوقی به صورت‌هایی مانند مشاره حقوقی آنلاین، تلفنی و حضوری ارائه می‌شود.

در صورتی که به دنبال دریافت مشاوره حقوقی توسط بهترین وکلا دادگستری در تهران هستید، حتما پیشنهاد می‌شود از خدمات متنوع سامانه مشاوره حقوقی 24 استفاده نمایید.

مشاوره پیرامون نگارش انواع اوراق قضایی انجام می‌شود و می‌توانید برای تنظیم نوشتن اوراقی مانند دادخواست، شکواییه، لایحه از مشاوران ما بخواهید که برای نگارش و یا تهیه و تنظیم آن، به شما مشاوره بدهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا