عمومی

مشاوره حقوقی شهرداری |‌ مشاوره با وکیل تلفنی و وکیل آنلاین شهرداری

شهرداری، نهاد عمومی غیر دولتی است که طبق قانون وظایف مختلفی را بر عهده دارد. مشاوره حقوقی شهرداری در ارتباط با دعاوی شهرداری بوده و اطلاعات حقوقی لازم پیرامون آن ارائه می‌گردد. امکان بروز اختلاف بین عموم مردم با شهرداری به دلایل مختلف وجود دارد.

عمده اختلافات حقوقی شهرداری ناشی از ملک و املاک است. حال بخش دیگر آن مرتبط با عدم اجرای وظایف قانونی تعیین شده برای نهاد شهرداری است.

قانون شهرداری برای این نهاد شخصیت حقوقی قرار داده است. با این اوصاف، طرح دعوا علیه شهرداری به منزله اقامه دعوا از اشخاص حقوقی است. بنابراین اگر قصد دارید از شهرداری شکایت به عمل آورید، لازم است که مقررات مربوط به دعاوی اشخاص حقوقی رعایت شود.

موضوعات مرتبط با ساخت و ساز و عمرانی، دلیل اصلی شکایت علیه شهرداری است. با توجه به این که یکی از وظایف اصلی شهرداری، نظارت بر روند انجام ساخت و سازها است، حال تخلفات در این حوزه می‌تواند دلیلی برای بروز اختلاف با شهرداری باشد.

برای ارائه مشاوره حقوقی برای موضوعات و دعاوی مختلف، محدودیت خاصی ندارد و به نوعی دامنه ارائه چنین خدماتی گسترده است. به همین منظور مشاوره دادن در ارتباط با دعاوی شهرداری، به صورت تخصصی انجام شده و غالبا موضوعاتی که در مشاوره شهرداری مورد بحث قرار می‌گیرد، مرتبط با اموال غیر منقول است.

مشاوره حقوقی شهرداری عموما، زیر مجموعه‌ای از مشاوره حقوقی ملکی است که در موضوعات ملکی نیز در رابطه با دعاوی شهرداری، مشاوره حقوقی ارائه می‌شود.

طبق آمارهای منتشر شده، اختلافات قانونی که در مورد ساخت و ساز املاک با نهاد شهرداری به وجود می‌آید، موجب می‌شود تا افراد اقدام به دریافت مشاوره حقوقی کنند.

در صورتی که با مشکل قانونی مواجه شده‌اید که این مشکل در ارتباط با نهاد شهرداری است، می‌توانید با دریافت مشاوره حقوقی نیز به بهترین شکل ممکن اینگونه مسائل را حل و فصل نموده و به اطلاعات کافی نیز در این زمینه برسید.

ارائه مشاوره حقوقی مرتبط با دعاوی شهرداری

زمانی که نام شهرداری به میان می‌آید، عمدتا به این موضوع اشاره می‌شود که وظایف مربوط به زیباسازی شهر و توسعه عمرانی شهر را بر عهده دارد. البته این موارد تنها بخشی از وظایف قانونی شهرداری به شمار می‌رود و در قانون نیز وظایف دیگری برای این نهاد تعیین شده است.

شهرداری در دسته بندی دعاوی حقوقی قرار دارد و با توجه به این مورد، لازم است که برای دعاوی مرتبط با شهرداری نیز مشاوره حقوقی تخصصی ارائه شود.

مشاوره حقوقی شهرداری، به صورت تخصصی پیرامون دعاوی و اختلافات حقوقی با نهاد شهرداری، اطلاعات و راهنمایی لازم را ارائه می‌دهد. در مشاوره شهرداری، تنها موضوعاتی که مرتبط با دعاوی شهرداری باشد، مورد بررسی قرار می‌گیرد.

نحوه طرح دعاوی علیه شهرداری در مشاوره حقوقی مورد بحث قرار گرفته و شخص مشاور اطلاعات کافی پیرامون این که چگونه می‌توان اقدام به طرح دعوا علیه این نهاد را انجام داد را ارائه می‌نماید. ب

ا دریافت مشاوره می‌توانید با شرایط و نحوه ثبت شکایت از شهرداری آشنا شوید و اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهید. حال موضوعاتی که پیرامون آن به صورت تخصصی مشاوره حقوقی ارائه می‌شود، عبارتند از:

  • دعاوی مرتبط با عوارض (شامل عوارض شهری، عوارض آزادراه، عوارض وسایل نقلیه، عوارض املاک)
  • دعاوی ناشی از تصرف در ملک و املاک
  • دعاوی مربوط به کمیسیون ماده 100 قانون شهرداری
  • دعاوی مرتبط با انعقاد قرارداد فی ما بین شهرداری و نهادهای دیگر
  • دعاوی کیفری ناشی از وقوع جرم توسط شهرداری
  • دعاوی موضوع ماده 77 قانون شهرداری
  • دعاوی موضوع ماده 55 قانون شهرداری

موضوعاتی که پیرامون آن مشاوره حقوقی ارائه می‌شود، محدود به موارد فوق نمی‌شود اما موضوعات مزبور به دلیل اهمیت بالایی که دارند، غالبا برای آن‌ها مشاوره حقوقی دریافت می‌شود. به همین منظور در ادامه مطلب به بررسی انواع مشاوره حقوقی شهرداری می‌پردازیم.

طرح دعاوی شهرداری، نیازمند داشتن اطلاعات و سطح معلومات کافی است و چنانچه قصد دارید در این زمینه اقدام به ثبت شکایت کنید، لازم به است که با وکیل متخصص در دعاوی شهرداری، مشاوره حقوقی اخذ کنید.

مشاوره حقوقی شهرداری اقامه دعوی

مشاوره حقوقی شهرداری مرتبط با دعاوی تصرف ملکی

یکی از موضوعات مرتبط با نهاد شهرداری که پیرامون آن مشاوره حقوقی ارائه می‌شود، دعاوی تصرف ملکی است. در طی سالیان اخیر، افراد زیادی در مورد املاک خود با شهرداری، دچار مشکلات شده‌اند و در مواردی نیز ثابت شده است که شهرداری به صورت غیر قانونی اقدام به تصرف ملک دیگران نموده است.

شهرداری حق ندارد بدون آن که دلایل موجه ارائه کند، ملک و اراضی مردم را تصاحب نماید. اگر ملکی بدون کسب مجوز پروانه ساخت از شهرداری، ساخته شده باشد، شهرداری می‌تواند از ادامه فرآیند ساخت و ساز آن خودداری نموده و در صورت بی توجهی مالک نسبت به این موضوع در نهایت اقدام به تخریب ملک کند. اما این که تصرفی در این زمینه صورت گیرد، عملی غیر قانونی محسوب می‌شود.

حال اگر شهرداری، در املاک مالکین به نحو غیر قانونی داشته باشد، این حق برای مالکین ملک وجود دارد که اقدام به طرح دعوا کنند. با طرح دعوا تصرف ملکی علیه نهاد شهرداری، جدای از بحث استرداد ملک تصاحب شده، امکان مطالبه بهای املاک تملک شده و همچنین اجرت المثل ایام تصرف نیز از شهرداری وجود دارد.

دادگاه و حتی دیوان عدالت اداری می‌توانند در صورتی که شهرداری یک سری از املاکی در طرح قانونی نیستند را تصاحب کند، حکم به ابطال آن‌ها صادر نماید.

با صدور حکم دادگاه و یا دیوان عدالت اداری، شهرداری موظف است که ملک و املاکی که آن‌ها را متصرف نموده است، باید در سریع‌ترین زمان ممکن برای مسترد نمودن آن‌ها اقدامات لازم را انجام دهد.

مشاوره حقوقی شهرداری پیرامون دعاوی عوارض

از جمله مسائل دیگری که مرتبط با دعاوی شهرداری بوده و در مورد آن مشاوره حقوقی ارائه می‌شود، دعاوی عوارض است. در مورد عوارض لازم است بدانید که تقریبا تمامی هزینه‌هایی که بابت عوارض پرداخت می‌شود، در ارتباط با نهاد شهرداری است.

پرداخت عوارض به منظور ارائه خدمات است که شهرداری در اختیار مردم قرار می‌دهد.

مواردی که مستلزم پرداخت عوارض شهرداری است، شامل ملک و املاک، وسایل نقلیه و غیره است. امکاناتی که شهرداری در داخل شهر به منظور استفاده عموم قرار داده است، لازم است که هزینه‌های مربوط به آن پرداخت شود. ملک و املاکی که در محدوده داخل شهر قرار داشته باشند، عوارض به آن تعلق گرفته و پرداخت آن برای همه مالکین الزامی است.

انجام معامله ملکی، نیازمند پرداخت عوارض به نهاد شهرداری است. قبل از آن مراحل مربوط به تنظیم سند رسمی انجام شود، ابتدا خریدار باید از مراجع مختلف استعلام لازم را اخذ نماید.

یکی از ارگان‌هایی که باید در زمان معامله خرید و فروش ملک، شهرداری است. اگر ملک بدهی عوارضی داشته باشد، باید ابتدا عوارض آن پرداخت شود؛ در غیر این صورت امکان تنظیم سند رسمی برای ملک وجود ندارد.

با توجه به این که املاک مشمول عوارض شهرداری قرار می‌گیرند، این عوارض به طور کلی در ارتباط با عوارض مربوط به عمرانی و نوسازی شهری و عوارض خدمات پسماند و عوارض کسب و پیشه است.

شهرداری در قبال ارائه خدمات مزبور، از شهروندان مالیات به عنوان عوارض شهری دریافت می‌کند. جمع آوری زباله‌های سطح شهر و انجام فرآیند مدیریت خدمات پسماند شهری، نیازمند پرداخت عوارض از سوی شهروندان است.

زمانی که شما بخواهید برای انتقال قطعی سند ملک به دفترخانه مراجعه کنید، لازم که مدارکی مانند پرداخت عوارض شهرداری ارائه شود که در این زمینه بحث مفاضا حساب شهرداری مطرح می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عوارض شهرداری و مقررات مربوط به آن می‌توانید مشاوره حقوقی دریافت کنید.

مشاوره حقوقی ساخت و ساز

مشاوره حقوقی کمیسیون ماده 100 شهرداری

مهم‌ترین موضوعی که در مشاوره حقوقی شهرداری به آن پرداخته می‌شود، کمیسیون ماده 100 قانون شهرداری است. این کمیسیون، نظارت کلی بر انواع ساخت و سازهایی که در کشور انجام می‌شود را بر عهده دارد. طبق قانون، هر نوع ساخت و ساز و انجام عملیات عمرانی، لازم است که مجوز قانونی آن از نهاد شهرداری اخذ شود.

به موجب ماده 100 قانون شهرداری، مالکین اراضی و املاک واقع در محدوده شهر یا حریم آن باید قبل از هر اقدام عمرانی یا تفکیک اراضی و شروع ساختمان از شهرداری پروانه اخذ نماید. بنابراین املاک و اراضی که در محدوده شهر قرار دارند، برای انجام عملیات ساخت و ساز آن باید مجوز قانونی اخذ شود.

حال اگر ساخت و سازی در شهر بدون آن که دارای مجوز قانونی باشد، در حال فرآیند اجرایی باشد، شهرداری می‌تواند از انجام چنین عملیاتی خودداری کند.

بناهایی که برای ساخت و ساز هیچگونه مجوز قانونی از شهرداری نداشته باشند، نباید این انتظار را داشته باشند که بتوانند به راحتی اقدامات لازم برای ساخت و ساز را انجام بدهند. با توجه به این مسئله، لازم بود تا کمیسیونی که مرتبط با ماده صد قانون شهرداری باشد، تشکیل شده و بر انجام چنین فعالیت‌هایی نظارت داشته باشد.

پس مشاوره حقوقی ماده 100 شهرداری، اختصاصا اطلاعات کلی را پیرامون روند قانونی ساخت و ساز را انجام می‌دهد. بنابراین اگر پیرامون این ماده از قانون شهرداری، دچار مشکل قانونی شوید، استفاده از مشاوره حقوقی به شما پیشنهاد می‌شود.

مشاوره حقوقی کمیسیون ماده 55 شهرداری

برای ماده 55 قانون شهرداری نیز کمسیونی مجزا تشکیل شده است که وظایف مختلفی را بر عهده دارد. در این زمینه نیز مشاوره حقوقی به صورت تخصصی توسط کارشناسان متخصص در امور شهرداری ارائه می‌شود.

ماده مزبور در بند 20 به این موضوع اشاره می‌دارد که کمسیون مربوطه باید به منظور جلوگیری از ایجاد و تاسیس کلیه اماکن که به نحوی موجب بروز مزاحمت برای ساکنین باشد و یا این که ساختمان مزبور مغایرت با اصول بهداشتی شهر نیز باشد، اقدامات لازم را انجام دهد.

این کمیسیون، در مورد ساختمان‌هایی که منجر به ایجاد مزاحمت برای عموم مردم می‌شود، نظارت کلی دارد. در جلسه مشاوره، می‌توانید هرگونه سوال حقوقی که مرتبط با ماده 55 قانون شهرداری باشد را نیز مطرح نموده و پاسخ آن توسط کارشناسان ما در اسرع وقت داده می‌شود.

مشاوره حقوقی کمیسیون ماده 77 قانون شهرداری

علاوه بر کمیسیون‌های مربوطه، موضوع ماده 77 قانون شهرداری نیز برای آن کمسیون مشخصی تشکیل شده است. در مشاوره حقوقی موضوع شهرداری، توسط کارشناسان حقوقی و وکلا متخصص در دعاوی شهرداری، ارائه می‌شود و موضوعات پیرامون آن به شکل تخصصی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

به موجب ماده 77 قانون شهرداری، رفع هرگونه اختلاف بین مودی و شهرداری در خصوص عوارض و بهای خدمات ارائه شده توسط شهرداری و سازمان‌های وابسته به آن به کمسیون موضوع این قانون ارجاع داده شده و تصمیم کمیسیون در این زمینه قطعی است.

در واقع اگر شهروندان در ارتباط با پرداخت عوارض شهرداری با این نهاد دچار مشکل شوند، در کمسیون مزبور به این قبیل موضوعات رسیدگی می‌شود. عوارضی مانند عوارض آزادراهی عمدتا منجر به طرح موضوع ماده 77 قانون شهرداری می‌شود.

حال در مورد هر موضوعی که مرتبط با عوارض شهرداری بوده و در این زمینه منجر به بروز اختلاف شود، می‌توان برای آن مشاوره حقوقی نیز دریافت کرد.

بنابراین اگر شهروندان تمایل دشته باشند که بابت عوارض شهرداری اقدام به طرح دعوا کنند، این امکان برای آن‌ها فراهم است که شکایت خود را با ارجاع به کمسیون مزبور، مورد بررسی قرار دهند.

گفتنی است که امکان اعتراض نسبت به رای کمیسیون وجود ندارد و هرگونه تصمیمی که در این زمینه اتخاذ شود، امکان اعتراض و رسیدگی مجدد وجود ندارد.

مشاوره حقوقی شهرداری تخصصی

مشاوره حقوقی اقامه دعوا تصرف عدوانی علیه شهرداری

در دسته بندی موضوع مشاوره حقوقی شهرداری پیرامون دعاوی تصرف، موضوع بسیار مهمی که در مورد آن ارائه مشاوره حقوقی انجام می‌شود، دعاوی تصرف عدوانی است. تصرف عدوانی می‌تواند حتی توسط نهادهایی مانند شهرداری نیز انجام شود.

این ارگان در صورتی که به صورت غیر قانونی، در املاک مردم تصور غیر قانونی داشته باشد، در صورت وجود شرایط و ارکان تصرف عدوانی می‌توان اقدام به طرح چنین دعوایی علیه نهاد شهرداری نمود.

مالکی که ملک او به شیوه غیر قانونی توسط شهرداری تصرف شده است، با طرع دعوا از مراجع قانونی درخواست می‌کند که ملک تصرف شده توسط شهرداری، مجدد به تصرف وی در آید. گاها مشاهده شده که شهرداری، ملکی را به صورت غیر قانونی، تصاحب می‌کند و در این صورت برای مالک، مزاحمت‌هایی نیز ایجاد می‌شود.

از آن جهت که تصرف شهرداری موجبات عدم استفاده برای مالک در ملک خود را به وجود می‌آورد، در این صورت شرایط به منظور این که علیه شهرداری، اقامه دعوا صورت گیرد، به وجود می‌آید. برای شکایت بابت تصرف عدوانی علیه شهرداری، لازم است که فرآیند دادرسی به درستی انجام شود.

دادگاه عمومی حقوقی، صلاحیت رسیدگی به این دعاوی را دارد. با توجه به زمان بر بودن پروسه طرح دعوا، لازم است که در این زمینه وکیل گرفته و یا این که از همین وکلا که متخصص در امور شهرداری هستند، مشاوره دریافت کنید.

مشاوره حقوقی برای مطالبه خسارت تاخیر تادیه از شهرداری

مشاوره حقوقی شهرداری به موضوعی مانند نحوه و شرایط مطالبه خسارت تاخیر تادیه نیز می‌پردازد. موضوع دیگری که در دسته بندی دعاوی شهرداری برای آن به صورت تخصصی مشاوره حقوقی ارائه می‌شود، دعاوی مطالبه خسارت تاخیر تادیه است.

اگر با شکایت مالک و طبق حکم مراجع ذی صلاح، شهرداری موظف به استرداد ملک شده باشد، می‌بایست در زمان تعیین شده برای مسترد نمودن آن به مالک اقدامات لازم را انجام دهد.

حال در صورتی که شهرداری بر اساس موعد مشخص، اقدام به تحویل ملک به مالک ندهد، در این صورت مالک می‌تواند خساراتی که به واسطه تاخیر در استرداد ملک به او وارد شده است را از دادگاه مطالبه کند.

در واقع اگر ملکی توسط شهرداری تصاحب شده و طبق حکم مرجع قضایی، ملک با تاخیر تحویل مالک و یا مالکین داده شود، طرف دیگر دعوا می‌تواند طرح دعوا مطالبه خسارت تاخیر تادیه را نیز مطرح کند.

در مشاوره حقوقی مرتبط با موضوع شهرداری نیز اطلاعات کافی در این رابطه ارائه می‌شود که می‌توانید اقدام به دریافت مشاوره نمایید.

مشاوره حقوقی در مورد شکایت از شهرداری به سبب اختلافات قراردادی

از دیگر موضوعاتی که در ارتباط با موضوعات شهرداری، مشاوره حقوقی برای آن به صورت تخصصی ارائه می‌شود، شکایت از شهرداری به واسطه اختلافات موجود در قرارداد منعقد شده است.

گاهی اوقات، دعاوی که علیه شهرداری مطرح می‌گردد، ناشی از قراردادی است که بین طرفین منعقد شده و این نهاد نسبت به مفاد قرارداد و تعهدات خود عمل نمی‌کند.

حال در این صورت که شهرداری، تعهدات خود نسبت به نهاد و اشخاص دیگر که در قالب قرارداد منعقد شده است را به درستی انجام ندهد، زمینه طرح شکایت را فراهم می‌کند. در شرایطی نیز دادگاه حقوقی اقدام به رسیدگی به چنین دعاوی می‌نماید.

مشاوره حقوقی برای شکایت از نهاد شهرداری به سبب خسارت غیر قراردادی

علاوه بر شکایت از شهرداری بابت خسارات ناشی از قرارداد، مشاوره حقوقی در مورد مطالبه خسارت مرتبط با خساراتی غیر از قرارداد نیز ارائه می‌شود.

برخی از ملک و املاکی که ساخته شده اند، در طرح شهرداری قرار گرفته و قانونا مالک نمی‌تواند برای همیشه در ملک تصرف کند. این مشکل زمانی به وجود می‌آید که در زمان ساخت ملک، اقدامات لازم برای انجام استعلام از شهرداری و سایر ارگان‌های دیگر نیز انجام نگرفته باشد.

در هر صورت، حتی اگر موضوع اختلاف ناشی از قرارداد نیز نباشد، چنانچه خسارات ایجاد شده به واسطه غیر قرارداد انجام گرفته باشد، موجبات طرح دعوا ایجاد می‌گردد.

حال در این شرایط، لازم است که خسارات مربوطه نیز پرداخت شود. از جمله این موارد می‌توان به تخریب غیر قانونی ملک توسط شهرداری اشاره نمود.

در صورتی که شهرداری بدون داشتن مجوز، بنایی را تخریب کند، این حق برای مالک وجود دارد که به سبب وجود خسارات و ضرر و زیان نیز اقدام به شکایت از مالک نماید.

حال اگر به دلیل وجود تخلفاتی در خصوص ساخت و بنا و صدور مجوز لازم در صورت تخریب آن، امکان مطالبه خسارت در این زمینه وجود نخواهد داشت.

مشاوره حقوقی شهرداری قبل از اجرای عملیات

مراحل ارائه مشاوره حقوقی شهرداری

با توجه به اهمیت موضوع مشاوره حقوقی شهرداری، می‌بایست مراحل کلی آن بیان شود. قبل از آن که وارد مراحل مشاوره شویم، لازم است که ابتدا تعیین وقت مشاوره را انجام دهید. حال با زمان تعیین شده برای مشاوره حقوقی، باید در جلسه مشاوره حضور پیدا کنید.

مشاوره حقوقی شهرداری به صورت حضوری و غیر حضوری انجام می‌شود. انتخاب نوع و شیوه ارائه مشاوره، بسته به نظر افراد دارد اما برای تاثیرگذاری بیشتر مشاوره حقوقی، حتما مشاوره حقوقی حضوری را دریافت کنید. اما در صورتی که زمان کافی برای مراجعه به دفتر کار وکلا جهت بهره‌مندی از خدمات مشاوره حقوقی را ندارید، استفاده از روش‌های مشاوره حقوقی آنلاین و تلفنی مشاوره پیشنهاد می‌شود.

لازم است به این موضوع توجه داشته باشید که قبل از برگزاری جلسه مشاوره، حتما سوالات حقوقی خود را آماده کرده تا در زمانی که جلسه برگزار می‌شود، در این زمینه دچار مشکل نشده و زمان خود را از دست ندهید. سوالاتی که در جلسه مشاوره حقوقی مطرح می‌کنید، باید مرتبط با دعاوی شهرداری باشد.

هرگونه سوالی که خارج از موضوع دعاوی شهرداری است را دارید، بهتر است در جلسات دیگر مشاوره آن را مطرح کنید. با ارائه سوالات خود، شخص مشاور با بررسی ابعاد حقوقی، پاسخ سوال شما را می‌دهد. ارائه مشاوره حقوقی، عمدتا به منظور رفع ابهامات و مشکلات پیش آمده از جنبه قانونی انجام می‌شود.

چنانچه هنوز پاسخ پرسش حقوقی خود را دریافت نکرده‌اید و یا ابهام شما در مورد موضوعات ملکی رفع نشده است، حتما از مشاور درخواست کنید که اطلاعات بیشتری را در این زمینه در اختیارتان قرار دهد. گفتنی است که امکان تمدید زمان مشاوره وجود دارد و نگرانی از بابت اتمام زمان مشاوره نداشته باشید.

با این دیدگاه اقدام به دریافت مشاوره حقوقی شهرداری نمایید که بتوانید از طریق آن برای طرح دعاوی قضایی اقدام نمایید. ارائه مشاوره ملکی برای هر مرحله از دعاوی شهرداری امکان پذیر است.

در صورنی که دعوای شهرداری را اقامه کرده و رای دادگاه در این زمینه صادر شده است و قصد اعتراض نسبت به حکم مربوطه را دارید، می‌توانید برای این مرحله از دعوا نیز مشاوره حقوقی دریافت کنید.

علاوه بر این مسائل، مشاوره حقوقی شهرداری در مورد تنظیم انواع اوراق قضایی نیز ارائه می‌شود. در صورتی که برای طرح دعوا علیه شهرداری، نیاز به نگارش دادخواست دارید، می‌توانید برای این موضوع نیز مشاوره دریافت کرده یا کل فرآیند تهیه و تنظیم اوراق مربوطه را بر عهده مشاور قرار دهید.

ارائه شیوه‌های مختلف مشاوره حقوقی شهرداری

اقامه دعوا علیه نهاد شهرداری، در مراجع ذی‌صلاح مستلزم برخورداری از دانش و اطلاعات حقوقی است که اگر مراحل اقامه دعوا طبق اصول و تشریفات مشخص شده در قانون انجام نشود، دادگاه‌ها و در مواردی نیز دیوان عدالت اداری، ترتیب اثر خاصی به شکایت مطروحه نمی‌دهند.

یکی از روش‌هایی که می‌توان از طریق آن به اطلاعات حقوقی دست یافت، مشاوره حقوقی است. در واقع از طریق مشاوره حقوقی، می‌توان در ارتباط با نحوه و مراحل شکایت از نهاد شهرداری، اطلاعات لازم را دریافت کنید.

بهترین گزینه برای آن که بتوانید در ارتباط با شکایت از شهرداری به اطلاعات حقوقی لازم دسترسی داشته باشید، استفاده از خدمات حقوقی سامانه مشاوره حقوقی 24 است.

مشاوره‌های حقوقی این سامانه، به صورت حضوری، مشاوره حقوقی تلفنی و آنلاین ارائه می‌شود که می‌تواند برای موکلین مزیت‌های فراوانی داشته باشد. برای دریافت مشاوره حقوقی در این زمینه، می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مشاوره حقوقی در سامانه مشاوره حقوقی 24 به صورت تخصصی توسط وکلای متخصص در امور شهرداری ارائه شده و می‌توانید با وکلای خود به گفتگوی حقوقی در این زمینه بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا