عمومی

مشاوره حقوقی شیراز

در طول زندگی روزمره، ممکن است که با مسائل و موضوعات مختلفی مواجه شویم که یکی از آن‌ها می‌تواند در ارتباط با زمینه حقوقی باشد. مواجه شدن با مسائل حقوقی، برای بسیاری از افراد رخ می‌دهد و در این صورت باید به دنبال راهکاری برای رفع آن نیز بود.

حل کردن هر مشکلی، راه قانونی دارد و اگر پیرامون موضوعات مختلف با افراد جامعه دچار مشکلاتی شدید، به جای آن که از روش‌های غیر قانونی استفاده کنید، توصیه می‌شود که راه و روش قانونی را در این زمینه اتخاذ نمایید.

یکی از راهکارهای مناسب برای حل و فصل مشکلات حقوقی، استفاده از مشاوره است. البته مشاوره‌ای که در امور حقوقی انجام شود.

در کشور ما مشاوران زیادی وجود دارد که در خصوص موضوعات گوناگون به ارائه مشاوره می‌پردازند. مشاوره در ارتباط با مسائل تحصیلی، شیوه زندگی در روابط زوجیت و دیگر موضوعات، صورت می‌گیرد. اما مشاوره حقوقی شیراز یا سایر شهرها شیوه خاصی از خدمات مشاوره است که پیرامون دعاوی حقوقی، ارائه مشاوره انجام می‌شود.

در واقع می‌توان گفت که مشاوره حقوقی، روشی نوین و پرکاربرد جهت حل مسائل مختلف که البته جنبه قانونی دارد، به شمار می‌رود. در طی چند سال اخیر، استفاده از مشاوره حقوقی در بین مردم رواج زیادی پیدا کرده است و این روش منجر به رفع نیازهای حقوقی آن‌ها نیز می‌‍شود.

مشاوره حقوقی تنها در ارتباط با موضوعات حقوقی مطرح می‌شود و به جز این موضوعات، دعاوی دیگری نیز قابل ارائه مشاوره نیستند. گفتنی است که مشاوره حقوقی، هم برای دعاوی حقوقی و هم برای دعاوی کیفری، ارائه می‌شود و تنها محدود به دعاوی حقوقی نمی‌شود.

امکان ارائه مشاوره حقوقی به صورت حضوری و غیر حضوری وجود دارد. مشاوره حقوقی غیر حضوری، ارتباط با وکیل تلفنی و وکیل آنلاین را میسر می‌کند. اما مشاوره حقوقی حضوری، شیوه متفاوت از مشاوره غیر حضوری بوده و می‌توانید به صورت حضوری با وکیل خود گفتگو حقوقی داشته باشید.

سامانه مشاوره حقوقی 24 ارائه دهنده انواع خدمات حقوقی به تمامی شهروندان در سراسر کشور است. حتی در صورتی که در شهر خود به مشاوره حقوقی نیز نیاز پیدا کردید، این سامانه می‌تواند شما را به وکلا و کارشناسان حقوقی همان منطقه ارتباط بدهد و بتوانید مشاوره حقوقی نیز دریافت کنید. به این ترتیب، اگر در شهر شیراز به دنبال مشاوره حقوقی هستید، می‌توانید از خدمات ما استفاده کنید.

مشاوره حقوقی شیراز، مانند هر شهر دیگری برای ساکنین این منطقه جغرافیایی بسیار مفید است که سامانه ما امکان خدماتدهی مشاوره حقوقی به تمامی شهرهای کشور را فراهم کرده است.

مشاوره حقوقی چیست؟

مشاوره دادن نوعی مهارت و توانایی خاصی محسوب می‌شود و امروزه افراد زیادی به عنوان مشاور در حال فعالیت هستند. شاید تا به حال برای امور مختلف نظیر تحصیل و یا روابط زناشویی اقدام به دریافت مشاوره کرده باشید اما مشاوره حقوقی، با انواع دیگر مشاوره‌ها متفاوت است.

امور حقوقی که برای آن مشاوره داده می‌شود، تحت عنوان مشاوره حقوقی نیز شناخته می‌شود. گفتنی است که موضوعاتی که جنبه حقوقی و یا قانونی ندارند، برای آن‌ها ارائه مشاوره صورت نمی‌گیرد.

دعاوی که مرتبط با امور قضایی بوده، مشاوره حقوقی برای آن‌ها به صورت تخصصی انجام می‌شود. مشاوره حقوقی، مرتبط با موضوعات و دعاوی که جنبه حقوقی دارند، ارائه می‌شود.

در واقع اگر حل و فصل مشکلات از طریق قانونی انجام شود، مشاوره حقوقی روش مناسبی در این زمینه است. راه‌های غیر قانونی نیز برای حل یک مشکل وجود دارد، اما زمانی که افراد اقدام به دریافت مشاوره حقوقی می‌کنند، هدف آن‌ها این است که بتوانند مشکلاتشان را از راه‌حل‌های قانونی حل کنند.

از آن جهت که مشاوره حقوقی، شیوه و سبکی خاص برای ارائه خدمات مشاوره است، از آن جهت هر کسی این توانایی را ندارد تا بتواند به ارائه مشاوره حقوقی بپردازد.

دعاوی مانند دعاوی خانواده، ملکی، مالیاتی، بیمه، ارث، کیفری و سایر موضوعاتی که برای آن‌ها قوانین مشخصی وضع شده است، مشاوره حقوقی ارائه می‌شود. بنایراین محدودیتی برای ارائه مشاوره پیرامون موضوعات مختلف وجود ندارد و هر موضوع و مسئله‌ای که دارای جنبه حقوقی باشد، مشمول دریافت مشاوره حقوقی شیراز و سرار کشور قرار می‌گیرد.

بررسی مسائل حقوقی از دیدگاه قانونی در مشاوره حقوقی انجام می‌شود. کارایی اصلی مشاوره حقوقی شیراز و شهرهای دیگر نیز ارائه راهکار و راه حلی که بتوانید به دور از خطا و اشتباه، مشکلات خود را حل کنید.

مشاور در امور حقوقی، بایستی این توانایی را داشته باشد که ایفای وظیفه در نقش مشاور نیز داشته باشد و همچنین بتواند راهکارهای قانونی به منظور رسیدگی به مشکلات مخاطب را در اختیار او قرار دهد. جدای از دعاوی حقوقی، مشاوره نوعی مهارت محسوب می‌شود که برای ورود به این عرصه باید مهارت لازم را کسب نمود.

انواع مشاوره حقوقی شیراز

مشاوره حقوقی یا وکالت حقوقی؟

این که مشاوره حقوقی یا وکالت در دعاوی حقوقی بهتر است و کدام یک از این روش‌ها را نیز انتخاب کنیم، بسته به معیارهای مختلفی دارد.

در وهله اول، انتخاب مشاوره یا وکیل برای رسیدگی به پرونده، به نظر و اختیار شما بستگی دارد. کارایی مشاوره حقوقی و وکالت حقوقی، در موضوعات مختلف با یکدیگر متفاوت است و از این حیث، نمی‌توان گفت که به طور مطلق کدام یک از آن‌ها دارای مزایا کافی است.

مشاوره حقوقی همانطو.ر که از نام آن پیدا است، ارائه مشاوره و راهنمایی در ارتباط با دعاوی قضایی است. در واقع مشاور، راهکارهای قانونی را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد که به واسطه آن‌ها بتوانند مسائل مطرح شده را حل و فصل کنند.

زمانی که شما مشاوره حقوقی دریافت می‌کنید، در واقع به دنبال راهکاری هستید تا بتوانید با انجام دادن آن، به رسیدگی پرونده و شکایت خود برسید.

روش‌هایی که مشاور در اختیارتان قرار می‌دهد، با قوانین کشور تطابق داشته و در این صورت بدون مشکل خاصی می‌توانید اقدامات لازم برای طرح دعوا و موضوعات دیگر را انجام دهید. اما در وکالت حقوقی، فرد وکیل به نمایندگی از اشخاص حقیقی یا حقوقی، اقدام به طرح دعوا و یا حضور در دادگاه و مراجع اداری می‌نماید.

در اشخاصی که وکیل می‌گیرند، هدف آن‌ها از این کار، آن است که فرد دیگری به نمایندگی از آن‌ها در دادگاه و یا سایر مراجع برای رسیدگی به مشکل آن‌ها حضور داشته باشد.

مشاوره حقوقی به رسیدگی پرونده در دادگاه و یا وکالت در دعوا مربوطه نمی‌پردازد، بلکه به متقاضیان مشاوره می‌دهد تا از طریق آن برای حل مشکلات خود نیز استفاده کنند. بنابراین از شخص مشاور نباید این انتظار را داشت که پرونده شما را به طور مداوم رسیدگی کند و اقدامات لازم در پرونده با مراحل دادرسی را انجام دهد.

پس مشاوره حقوقی تنها به مشاوره دادن و ارائه راه‌های قانونی اختصاص پیدا می‌کند. کار وکیل، دفاع از حق و حقوق طرفین دعوا است که طبیعتا مشاور تکلیفی برای این امور ندارد.

لازم به ذکر است که در صورت داشتن رضایت از کیفیت خدمات مشاوره که توسط مشاور ارائه می‌شود، می‌توانید اعطای وکالت به مشاور دهید تا به طور کلی تمامی امور و مراحل قانونی پرونده را به نمایندگی از شما در دادگاه و سایر مراجع قضایی انجام دهد.

با بیان کارایی مشاوره حقوقی و وکالت حقوقی، در پایان انتخاب این روشها با شما است و می‌توانید مشاور یا وکالت توسط وکیل را برای رسیدگی به پرونده انجام دهید.

مزیت مشاوره حقوقی

در صورتی که مشاوره حقوقی توسط افراد متخصص و وکلا دادگستری با سابقه دریافت شود، می‌تواند دارای مزایا فراوانی نیز باشد. گاها دیده شده است که افراد غیر متخصص، به مردم مشاوره حقوفی می‌دهند و در این صورت باعث می‌شود تا در این زمینه دچار مشکلاتی شود.

دریافت مشاوره از افراد غیر متخصص و ناکارآمد باعث می‌شود تا در ارتباط با یک موضوع و مسئله خاصی نیز گمراه شوید و نتوانید به درستی برای رفع مشکلات حقوقی خود اقدام نمایید.

در مورد این موضوع که استفاده از خدمات مشاوره چه مزایایی دارد، باید گفت که اگر در مشاوره حقوقی، راهکارهای مناسبی توسط شخص مشاور ارائه شود، از همه لحاظ دارای مزایا است.

هر کدام از روش‌های مشاوره حقوقی از قبیل وکیل تلفنی، مشاوره آنلاین، مشاوره حضوری، مزایا خاص خود را دارند. با توجه به وجود چنین مزایایی، همواره توصیه می‌شود که انتخاب نخست شما برای حل مشکلات حقوقی، استفاده از مشاوره حقوقی باشد.

حال می‌توان موارد زیر را به عنوان مزایا اصلی مشاوره حقوقی در نظر گرفت:

غیر حضوری بودن خدمات مشاوره حقوقی

مزیتی که مشاوره حقوقی دارد، این است که عمده مشاوره‌هایی که در این زمینه ارائه می‌شود، به صورت غیر حضوری است. شیوه‌های رایج مشاوره حقوقی به صورت تلفنی و آنلاین است.

مشاوره حقوقی تلفنی، به این صورت است که گفتگو حقوقی تلفنی با وکیل خود داشته و به ارائه اطلاعات حقوقی به شیوه تلفنی انجام می‌شود. مشاوره حقوقی آنلاین نیز در بستر پیام رسان‌هایی مانند واتساپ و تلگرام صورت می‌گیرد.

همچنین امکان ارائه مشاوره با وکیل آنلاین در وب سایت سامانه‌های حقوقی نیز وجود دارد. مشاوره حقوقی تلفنی و آنلاین در بین مردم متقاضیان زیادی دارد و دلیل اصلی آن هم غیر حضوری بودن چنین خدماتی است.

مشاوره حقوقی شیراز استان فارس

حضوری بودن خدمات مشاوره حقوقی

علاوه بر آن که مشاوره حقوقی به صورت غیر حضوری نیز ارائه می‌شود، ارائه مشاوره حقوقی حضوری نیز امکان پذیر است. بسیاری از افراد تمایل دارند تا به شیوه حضوری از خدمات مشاوره حقوقی استفاده کنند.

در این صورت، وکلا دادگستری، شرایط ارائه مشاوره حضوری را نیز فراهم کرده است و می‌توانید از چنین خدماتی میز نهایت استفاده را نیز داشته باشید.

هزینه مناسب خدمات مشاوره حقوقی

مزیت دیگر مشاوره حقوقی، مناسب بودن هزینه خدمات آن است. در مقایسه با حق الوکاله وکلا، مشاوره حقوقی به نسبت دارای هزینه بهتری است و تنها با پرداخت هزینه مشاوره می‌توانید از این خدمات استفاده کنید.

گفتگو مستقیم با وکیل دادگستری

خدمات مشاوره حقوقی، اغلب از سوی وکیل دادگستری انجام می‌شود. البته محدودیتی در این زمینه برای سایر حقوقدانان برای ارائه مشاوره حقوقی نیست اما عمدتا این وکلا هستند که در قالب مشاوره حقوقی به مردم اطلاعاتی را ارائه می‌دهند.

با دریافت مشاوره حقوقی، می‌توانید به صورت مستقیم با وکبل، گفتگو حقوقی داشته باشید و سوالات حقوقی خود را نیز با او در میان بگذازید.

اهمیت استفاده از مشاوره حقوقی تخصصی

قبل از آن که به اهمیت استفاده از مشاوره حقوقی تخصصی، بپردازیم، بایستی به این موضوع اشاره کرد که اغلب مشاوران حقوقی، وکیل هستند و در کشور ما وکالت رویه تخصصی نداشته وکلا به صورت عمومی به بسیاری از دعاوی حقوقی، ورود پیدا می‌کنند.

البته در این بین نیز وکلایی هستند که شیوه تخصصی را برای وکالت در پیش گرفته و وکالت انواع دعاوی حقوقی و کیفری را به شیوه تخصصی، بر عهده دارند.

مشاوره حقوفی تخصصی این است که وکلا که به ارائه مشاوره حقوقی می‌پردازند، باید در هر یک از دعاوی حقوقی به صورت تخصصی عمل کنند. نامحدود بودن دعاوی حقوقی، وکالت تخصصی را می‌طلبد و برای کمک به موکل، بهتر است که وکلا وکالت و ارائه مشاوره حقوقی تخصصی را در دستور کار خود قرار دهند.

مشاوره حقوقی تخصصی، زمانی اهمیت دارد که شما با یک مشکل حقوقی مواجه شده‌اید و در این راستا به دنبال راهکاری هستید تا بتوانید اقدام به حل مشکلات ایجاد شده نمایید.

یک مشاور حقوقی که وکیل دادگستری نیز است، اگر به صورت تخصصی عمل کند، می‌تواند مخاطبان خود را راهنمایی بهتری کند. به طور مثال، مشاوره حقوقی مرتبط با دعاوی طلاق، بهتر است که از وکلا متخصص در دعاوی طلاق دربافت شود و اهمیت این مسئله، آن است که اطلاعات و راهکاهای بهتری در اختیار شما قرار می‌گیرد.

بنابراین برای دریافت مشاوره حقوقی، همواره باید انتخاب شما، وکالا متخصص در انواع دعاوی حقوقی باشد. وکیلی که متخصص در یک دعوا حقوقی، می‌تواند به شما برای حل مشکلاتتان، بهتر کمک کند و در این صورت راهنمایی‌های ارائه شده نیز صحیح بوده و از طریق آن می‌توانید اقدامات لازم برای طرح دعاوی حقوقی را انجام دهید.

بنابراین بین مشاوره حقوقی تخصصی و مشاوره غیر تخصصی، تفاوت زیادی وجود دارد و مزیت بهره‌مندی از مشاوره تخصصی به مراتب بیشتر از مشاوره غیر تخصصی است.

اهمیت مشاوره حقوقی تخصصی، این است که شما با یک وکیل متخصص در ارتباط هستید و در این صورت اطلاعات و مشاوره‌هایی که به شما ارائه می‌شود، تخصصی است و مبنای قانونی دارد.

مشاوره حقوقی شیراز آنلاین

مشاوره حقوقی چگونه ارائه می‌شود؟

بعد از آشنایی با مزایا مشاوره حقوقی و اهمیت استفاده از مشاوره تخصصی، بایستی به نحوه ارائه مشاوره حقوقی نیز پرداخته شود.

در مورد این موضوع که نحوه ارائه مشاوره حقوقی چگونه است، باید گفت که در حالت کلی، روش حضوری و غیر حضوری برای مشاوره حقوقی در نظر گرفته می‌شود. روش غیر حضوری مشاوره بیشتر مورد استفاده مردم قرار می‌گیرد و در این روش امکان استفاده از خدمات مشاوره برای تمام شهرها وجود دارد.

حال روش‌های رایج ارائه مشاوره در امور حقوقی، به شرح زیر است:

مشاوره حقوقی تلفنی

یکی از روش‌هایی که اصولا برای ارائه مشاوره حقوقی اتخاذ می‌شود، روش تلفنی است. امکان مشاوره حقوقی با وکیل تلفنی وجود دارد و پیرامون موضوعات و مسائل مختلف می‌توانید با وکیل، گفتگو کنید. البته موضوعاتی که جنبه حقوقی دارند در مشاوره حقوقی تلفنی به آن پرداخته می‌شود.

مشاوره حقوقی تلفنی، جز پر کاربردترین انواع مشاوره در این زمینه است که برقراری ارتباط حقوقی بین افراد از طریق روش تلفنی انجام می‌شود.

مشاوره تلفنی که ارائه دهنده خدمات مشاوره حقوقی به صورت غیر حضوری است، به تمامی دعاوی حقوقی و کیفری پرداخته می‌شود و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

مشاوره حقوقی آنلاین

روش دیگری که برای مشاوره حقوقی در نظر گرفته می‌شود، مشاوره آنلاین است. همانطور که از نام مشاوره آنلاین پیدا است، ارائه مشاوره حقوقی به صورت غیر حضوری انجام می‌شود و می‌توانید از خدمات مشاوره در این زمینه بهترین استفاده را نیز داشته باشید.

مشاوره حقوقی آنلاین که ارتباط با وکیل آنلاین را فراهم می‌کند، در بستر فضای مجازی و پیام رسان‌های پر کاربرد در کشور از جمله واتساپ انجام می‌شود. در واقع مشاوره حقوقی واتساپی، یکی از روش‌های مشاوره آنلاین است که متقاضیان زیادی برای دریافت آن وجود دارد.

گفتنی است که امکان مشاوره حقوقی آنلاین در وب سایت موسسات حقوقی نیز فراهم است و متقاضیان می‌توانند در سایت مجموعه، مشاوره حقوقی دریافت کنند.

در سامانه مشاوره حقوقی 24، امکان ارائه و دریافت مشاوره آنلاین وجود دارد و می‌توانید از این خدمات، استفاده مناسبی نیز داشته باشید. همچنین در این سامانه، امکان دریافت مشاوره حقوقی رایگان نیز وجود دارد که در این صورت، می‌توانید سوالات حقوقی خود را در مطرح نموده و پاسخ آن رابه طور رایگان از وکلا برجسته و متخصص دریافت کنید.

مشاوره حقوقی حضوری

اگر وقت کافی برای مراجعه به دفتر وکیل جهت دریافت مشاوره را ندارید، مشاوره حقوقی غیر حضوری که به صورت تلفنی و آنلاین ارائه می‌شود را انتخاب کنید. اما اگر شرایط شما به این صورت باشد که وقت لازم به منظور دریافت مشاوره برای حضور در دفتر وکیل را دارید، بهتر است که مشاوره حقوقی حضوری لنتخاب کنید.

با توجه به این که در مشاوره حقوقی حضوری، گفتگو به صورت رو در رو انجام می‌شود، طبیعتا اثر گذاری گفتکو حقوقی بیشتر است و دریافت اطلاعات و ارائه پرسش‌های حقوقی در شرایط مناسب تری انجام می‌شود. البته در نهایت این شما هستید که نوع و شیوه ارائه مشاوره حقوقی را انتخاب می‌کنید.

سوالات پرتکرار در مشاوره حقوقی شیراز

ارائه مشاوره حقوقی شیراز، برای ساکنین این منطقه از کشور به صورت تخصصی، امکان پذیر است. حال در مشاوره حقوقی شیراز، سوالات مختلفی مطرح می‌شود که در این بخش به بررسی مهم‌ترین سوالات مطرح شده در مشاوره حقوقی می‌پردازیم.

در ادامه به بررسی هر یک از سوالات حقوقی بر اساس انواع دعاوی به صورت جداگانه می‌پردازیم:

سوالات مشاوره حقوقی شیراز در دعاوی ارث

  • مراحل انحصار وراثت چگونه انجام می‌شود؟
  • آیا امکان محروم کردن ورثه از ارث وجود دارد؟
  • آیا رابطه توارث بین زوجین در عقد موقت وجود دارد؟
  • در صورتی که شوهر، فرزند نداشته باشد تا چه میزان از اموال او به زوجه می‌رسد؟
  • در صورت بودن فرزند، سهم الارث زوجه از اموال زوج تا چه میزان است؟
  • نحوه تقسیم ارث بین فرزندان پسر و دختر طبق قانون چگونه است؟

سوالات مشاوره حقوقی شیراز در دعاوی اوقاف

  • آیا امکان فروش یک ملک وقفی وجود دارد؟
  • وقف ملک از طریق وکالت نامه تام الاختیار از طرف مالک صحیح است؟
  • مراحل وقف کردن یک مال چگونه است؟
  • آیا مالک می‌تواند اموال خود را تنها برای استفاده فرزرندان وقف کند؟

سوالات مشاوره حقوقی شیراز کلاهبرداری

  • مجازات کلاهبرداری از طریق اینترنت چیست؟
  • ارکان تحقق یافتن جرم کلاهبرداری چیست؟
  • برای شکایت بابت کلاهبرداری باید به کدام دادسرا رجوع کرد؟

سوالات مشاوره حقوقی شیراز سرقت

  • مجازات جرم سرقت چیست؟
  • آیا در قانون جدید اعمال قطح عضو برای جرم سرقت اجرا می‌شود؟
  • حد سرقت در چه شرایطی اجرا می‌شود؟

مشاوره حقوقی شیراز تلفنی

سوالات مشاوره حقوقی شیراز توهین

  • آیا توهین در فضای مجازی جرم است و برای آن مجازات تعیین شده است؟
  • مجازات توهین چیست؟
  • چه تفاوتی بین مجازات توهین به افراد عادی و افراد دارای مقام رسمی وجود دارد؟

سوالات مشاوره حقوقی شیراز طلاق

  • انجام مراحل مشاوره برای طلاق یک طرفه وجود دارد؟
  • برای طلاق توافقی در قانون چه مراحلی ذکر شده است؟
  • زوجه برای طلاق دادن همسر خود باید چه دلایلی را عنوان کند؟
  • از زمان ثبت دادخواست طلاق، چه مدتی طول می‌کشد تا دادگاه حکم طلاق را صادر نماید؟
  • آیا امکان رجوع بعد از طلاق برای مرد وجود دارد؟
  • آیا اجازه شوهر در وکالت در طلاق باید گرفته شود؟

سوالات مشاوره حقوقی شیراز مهریه

  • مراحل اجرا گذاشتن مهریه چگونه است؟
  • در عقد موقت اگر مهریه بعد از عقد تعیین شود، آیا سبب بطلان عقد خواهد شد؟
  • مهریه عندالاستطاعه در چه شرایطی مطالبه می‌شود؟
  • مهریه بالای 110 سکه زندانی دارد؟
  • شرایط ارائه درخواست اعسار از پرداخت مهریه چیست؟

سوالات مشاوره حقوقی شیراز حضانت

  • قانون حضانت در ایران، در چه شرایطی حق حضانت را به پدر می‌دهد؟
  • بعد از هفت سالگی فرزندان آیا مادر دارای حق حضانت است؟
  • چه مواردی به عنوان سلب حضانت در قانون شناخته می‌شود؟
  • آیا بعد از طلاق امکان ملاقات فرزند وجود دارد؟

ارائه مشاوره حقوقی شیراز به صورت تخصصی

بسیاری از خدمات مشاوره حقوقی که ارائه می‌شود، توسط وکلا دادگستری صورت می‌گیرد. در واقع وکیل در کنار این که به وکالت در انواع دعاوی قضایی می‌پردازد، طبق تخصصی که دارد به عموم مردم مشاوره حقوقی می‌دهد.

ارائه مشاوره در ارتباط با انواع دعاوی حقوقی صورت می‌گیرد و برهمین اساس، مشاوره دادن در این زمینه به موضوعات مختلفی دسته بندی می‌شود.

مشاوره حقوقی ملکی، خانواده، کیفری، مالیاتی، قراردادها همگی به صورت تخصصی در سامانه مشاوره حقوقی 24 انجام می‌شود. در این سامانه، وکلا و متخصصین حقوقی وجود دارند که مشاوره حقوقی پیرامون آن می‌دهند. مشاوره حقوقی شیراز به صورت‌هایی مانند مشاره حضوری، آنلاین و تلفنی ارائه می‌شود.

در صورتی که به دنبال دریافت مشاوره حقوقی شیراز توسط بهترین وکلا دادگستری در شیراز هستید، حتما پیشنهاد می‌شود از خدمات متنوع سامانه مشاوره حقوقی 24 استفاده نمایید.

مشاوره پیرامون نگارش انواع اوراق قضایی انجام می‌شود و می‌توانید برای تنظیم نوشتن اوراقی مانند دادخواست، شکواییه، لایحه از مشاوران ما بخواهید که برای نگارش و یا تهیه و تنظیم آن، به شما مشاوره بدهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا