عمومی

مشاوره حقوقی قرارداد | تنظیم و اصلاح قراردادها

انعقاد قرارداد، روشی اصولی در اغلب روابط‌ کاری است. در بسیاری از معاملات و امور تجاری، شاهد آن هستیم که طرفین پیش از آن که وارد معامله شوند، قراردادی را با یکدیگر تنظیم می‌کنند.

تنظیم قرارداد منجر به اهمیت بخشیدن به معاملات صورت گرفته شده و به نحوی طرفین از این که معامله انجام شده جنبه قانونی دارد، اطمینان خاطر پیدا می‌کنند. زمانی که اشخاص مختلف قصد انجام دادن کاری را دارند، در ابتدا مبادرت به انعقاد قرارداد می‌کنند.

طرفین معامله می‌توانند کلیه توافقات و تعهدات خود را در قالب قرارداد نگارش کنند. وجود قرارداد کتبی از هر لحاظ برای روابط مختلف اهمیت دارد. در صورتی که قرارداد مکتوب وجود داشته باشد، اگر اختلافی بین متعاملین به وجود آید، می‌توانند نسبت به قراردادی که منعقد شده است، استناد نمایند.

روزانه انواع مختلفی از قراردادها بین عموم مردم انعقاد می‌شود که مضامین این نوع قراردادها می‌تواند در ارتباط با امور تجاری یا غیر تجاری باشد.

از جمله شناخته شده‌ترین انواع قراردادها می‌توان به قرارداد صلح، قرارداد هبه، قرارداد اجاره، قرارداد کار و غیره اشاره نمود. قراردادی که در آن اصول قرارداد نویسی و سایر مقررات مربوطه رعایت نشود، به لحاظ حقوقی قرارداد تنظیم شده صحیح نیست.

گفتنی است که نگارش قرارداد، یک نوع مهارت خاص محسوب می‌شود که همه افراد از عهده تهیه و تنظیم آن بر نمی‌آیند. به همین جهت قبل از آن که قراردادی را نگارش کنید، بهتر است با وکیل متخصص در امور قراردادها، مشورت کنید.

در معاملاتی که بین طرفین، مشکل به وجود می‌آید، در اغلب مواقع ناشی از تنظیم غیر اصولی قرارداد است. از آن جهت که طرفین معامله، آشنایی کافی با شیوه کلی تنظیم قرارداد ندارند، عمدتا در هنگام تنظیم قرارداد با مشکل مواجه می‌شوند.

از این حیث همواره توصیه می‌شود که برای تنظیم هر نوع قراردادی با متخصصین این حوزه مشورت کنید. مشاوره حقوقی قرارداد، به طور کلی اطلاعات مفید و پرکاربردی را برای نگارش انواع قراردادها را در اختیار افراد قرار می‌دهد.

وکلا دادگستری در عین حال که به وکالت در دعاوی حقوقی می‌پردازند، اقدام به تنظیم قرارداد نیز می‌کنند. وکیل قرارداد نویسی، از مهارت بالایی برای تنظیم انواع قرارداد برخوردار است.

اگر قرارداد تنظیمی نیز نیاز به اصلاح داشته باشد، امکان ارائه مشاوره حقوقی برای آن وجود دارد. بنابراین برای دریافت مشاوره حقوقی قرارداد و تنظیم و اصلاح قرارداد با سامانه مشاوره حقوقی 24 در ارتباط باشید.

مشاوره حقوقی قرارداد به چه موضوعاتی می‌پردازد؟

قرارداد نویسی از جمله موضوعاتی است که برای آن ارائه مشاوره حقوقی به شکل تخصصی صورت می‌گیرد. مشاوره حقوقی قرارداد، در مورد نحوه نگارش و اصلاح آن، مشاوره می‌دهد.

موضوعاتی که در مشاوره حقوقی قرارداد مطرح می‌شود، در غالب مسائلی چون نحوه نگارش متن قراردادها، شیوه رفع نواقص قرارداد، قواعد حاکم بر قرارداد نویسی و غیره است.

اصولا افرادی در حوزه قرارداد نویسی اقدام به دریافت مشاوره حقوقی می‌کنند که قصد دارند قراردادی را نگارش کنند. البته در اغلب مواقع شاهد آن هستیم که معامله کنندگان قراردادی را منعقد می‌کنند و پس از آن که در هنگام نگارش قرارداد با مشکلاتی مواجه می‌شوند، حال برای رفع مشکلات خود در این زمینه با وکیل خوب مشاوره حقوقی می‌گیرند.

وجود مشکلاتی در نگارش قرارداد، باعث می‌شود تا طرفین برای انعقاد کلی قرارداد، برای دریافت مشاوره حقوقی اقدامات لازم را انجام دهند.

طرفین باید تمام دقت و تمرکز خود را به منظور تنظیم هر کدام از بخش‌های قرارداد، به کار گیرند. بنابراین برای جلوگیری از مشکلات احتمالی، توصیه می‌شود که پیش از تنظیم قرارداد، حتما مشاوره با وکیل خوب در این زمینه داشته باشید.

گفتنی است با توجه به این که انواع مختلفی از قراردادها وجود دارند، امکان ارائه مشاوره حقوقی برای آن وجود دارد. بهترین راهکار قبل از آن که قراردادی را تنظیم کنید، این است که به منظور تنظیم قرارداد، مشاوره حقوقی بگیرید و یا این که فرآیند کلی نگارش قرارداد را بر عهده وکیل قرار دهید.

مشاوره حقوقی قرارداد پیرامون نحوه تنظیم قراردادهایی چون قرارداد اجاره، قرارداد کار، قرارداد صلح و سایر دیگر قراردادها نیز ارائه می‌شود. بنابراین می‌توان گفت که در مشاوره حقوقی قرارداد، موضوعاتی که در ارتباط با قرارداد است، مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مشاوره حقوقی قرارداد با متخصص

زمان مناسب دریافت مشاوره حقوقی قرارداد

در حوزه قرارداد نویسی، ممکن است این سوال مطرح شود که چه زمانی برای دریافت مشاوره حقوقی قرارداد، مناسب است و در واقع در چه زمانی بهتر است که اقدام به اخذ مشاوره حقوقی قرارداد نماییم؟

به طور کلی، زمان مناسب برای دریافت مشاوره حقوقی در مورد موضوعات مختلف، قبل از هر اقدامی پیرامون آن است. در واقع تا زمانی که مشکل قانونی خاصی برای افراد به وجود نیامده باشد، قاعدتا اقدامات لازم برای دریافت مشاوره حقوقی انجام نمی‌شود.

در صورتی که در ارتباط با هر موضوع و اموری، قراردادی را تنظیم نموده باشید، اگر دچار مشکلاتی در این زمینه شده باشید، بهترین زمان جهت دریافت مشاوره حقوقی، همین موعد است. موعد دریافت مشاوره حقوقی پیرامون قرارداد، بسته به نظر و اختیار شما دارد و می‌توانید قبل از قرارداد و یا بعد از آن اقدام کنید.

بهترین زمان برای آن که در مورد امور قرارداد، اقدام به دریافت مشاوره حقوقی کنید، پیش از نگارش قرارداد است. در واقع اگر قبل از آن که اقدام به تنظیم قرارداد نمایید، با وکیل خوب در این زمینه مشورت حقوقی نمایید، باعث می‌شود تا قرارداد تنظیمی شما در این زمینه مشکل حقوقی نداشته و بتوانید به بهترین شکل ممکن قراردادتان را تنظیم کنید.

گفتنی است که به طور معمول دریافت مشاوره حقوقی بعد از تنظیم قرارداد، در مواقعی است که طرفین پیرامون نگارش قرارداد دچار مشکل شده باشند و در این صورت قصد دارند تا با دریافت مشاوره حقوقی، از متخصصین این حوزه، مشاوره و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنند.

همواره توصیه می‌شود که قبل از آن که اقدام به نگارش قرارداد کنید، برای آن که در آینده و در روابط و معامله صورت گرفته با طرفین، با مشکلاتی مواجه نشوید، گرفتن مشاوره حقوقی از وکیل با سابقه و مجرب را در دستور کار خود قرار دهید.

مشاوره حقوقی شرایط قانونی تنظیم قرارداد

در ممورد موضوعات مرتبط با قرارداد، جدای از مسائل و نکاتی که باید در حین نگارش متن قرارداد به آن توجه نمود، بایستی قرارداد تنظیم شده دارای یک سری شرایط باشد. چنانچه شرایط قانونی در زمان نگارش قرارداد، رعایت نشود، قرارداد تنظیم شده به لحاظ حقوقی، صحیح نیست و اعتباری ندارد.

شرایط قانونی تنظیم قرارداد را می‌توان بر اساس موارد درج شده در ماده 190 قانون مدنی، عنوان نمود. در این ماده به شرایط کلی صحت معاملات اشاره شده است که می‌توان شرایط ذکر شده را برای نگارش یک قرارداد صحیح را در نظر گرفت. بنابراین قراردادی صحیح است که دارای شرایط زیر باشد:

  • قصد و رضایت طرفین
  • اهلیت طرفین قرارداد
  • معین بودن موضوع قرارداد
  • مشروع بودن جهت انجام معامله و قرارداد منعقد شده

وجود موارد مزبور به منظور صحیح بودن قرارداد، ضروری است. در صورتی که قراردادی نگارش شود، بایستی تمامی شرایط ذکر شده در هنگام انعقاد قرارداد، رعایت شود. در وهله اول برای آن که قراردادی، صحیح باشد، باید طرفین از قصد و رضایت کافی برخوردار باشند.

عدم رضایت در نگارش قرارداد منجر به بطلان آن خواهد شد. افرادی که برای انعقاد قرارداد، اجبار شده باشند، به لحاظ حقوقی قرارداد تنظیم شده، صحیح نیست.

شرط دیگر صحت قرارداد، اهلیت طرفین است. به منظور صحیح بودن قرارداد، لازم است تا طرفین معامله، اهلیت داشته باشند. منظور از اهلیت جهت نگارش قرارداد، بالغ بودن، داشتن عقل و رشد است.

می‌توان گفت که لازمه صحیح بودن قرارداد، این است که طرفین محجور نباشند. تصور کنید که یکی از طرفین قرارداد، هنوز به سن بلوغ نرسیده است و در این صورت طبق قانون، قرارداد تنظیم شده مبنای قانونی ندارد.

موضوع معامله جهت صحت قرارداد، بایستی معین باشد. قرارداد تنظیم شده باید دارای موضوع مشخص و معینی باشد تا بتوان آن را صحیح در نظر گرفت. از دیگر شرایط مهم صحیح بودن قرارداد، مشروعیت جهت معامله است.

جهت و هدفی که برای تنظیم قرارداد، در نظر گرفته شده است، باید مشروع باشد. اگر اهداف قرارداد، غیر مشروع باشد، طبیعتا قرارداد نگارش شده صحیح نمی‌باشد.

تمامی شرایط کلی و اساسی که در قانون برای صحت انواع قراردادها ذکر شده است، مورد بررسی قرار گرفت. البته شرایط دیگری نیز برای صحیح بودن یک قرارداد وجود دارد که مهم‌ترین این شرایط همان چهار شرط مزبور است.

لازم به ذکر است که برای آن که انواع قراردادها، صحیح باشند، باید هر 4 شرط ذکر شده در ماده 190 قانون مدنی وجود داشته باشد. تا قانونا بتوان قراردادی که تنظیم شده است را صحیح در نظر گرفت.

مشاوره حقوقی تنظیم قرارداد

مشاوره حقوقی برای تنظیم و اصلاح قرارداد

تنظیم و اصلاح قرارداد جز مواردی است که ارائه مشاوره حقوقی برای آن‌ها انجام می‌شود. مشاوره حقوقی قرارداد، جدای از تنظیم متن قرارداد، در ارتباط با اصلاح قرارداد تنظیم شده نیز ارائه مشاوره انجام می‌شود.

یکی از خدماتی که وکلا دادگستری در اختیار افراد قرار می‌دهند، نگارش قرارداد است. همچنین می‌توان برای تنظیم متن قرارداد نیز اقدام به ارائه مشاوره حقوقی نمود.

گاهی اوقات، قراردادی که بین طرفین منعقد شده است، به دلایل مختلف در آن نکات و موارد حقوقی رعایت نشده است که می‌توان با مورت با وکیل قرارداد نویسی، از او درخواست نمود که متن قرارداد را اصلاح و نکات حقوقی را در آن رعایت نماید.

قراردادی که به صورت غیر اصولی نوشته شده باشد، طبیعتا نیاز به یک سری اصلاحات اساسی دارد. زمانی که اقدام به دریافت مشاوره حقوقی می‌کنید، وکیل شما ابتدا متن قرارداد را بررسی نموده و به منظور رفع اشکلات موجود در قرارداد، راهکارهای مناسبی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

قرارداد نویسی، مهارتی است که انجام آن از عهده هر شخصی بر نمی‌آید و در این صورت لازم است تا با وکلا متخصص در امور قرارداد، مشورت گرفته شود.

پر واضح است که اغلب مردم از دانش و اطلاعات کافی جهت نگارش قرارداد برخوردار نیستند و قراردادی که بدون مشورت با دیگران، نگارش می‌شود، یقینا همراه با مشکلاتی در این زمینه خواهد بود.

مشاوره حقوقی موارد اصلاح قرارداد

قبل از آن که به موارد نیاز به اصلاح قرارداد بپردازیم، بایستی گفت که اگر شرایط ذکر شده در ماده 190 قانون مدنی، در زمان تنظیم قرارداد رعایت نشود، به کل قرارداد نگارش شده باطل است.

موارد اصلاح قرارداد می‌تواند در ارتباط با موضوع قرارداد، مدت قرارداد، هدف انجام معامله و مواردی از این قبیل باشد.

در صورتی که موضوع قرارداد با محتویات آن مطابقت نداشته باشد، نیازمند اصلاح قرارداد است. در مشاوره حقوقی قرارداد، شخص مشاور با بررسی کامل متن قرارداد، در نهایت مشاوره لازم با وکیل تلفنی یا حضوری را برای رفع نواقص موجود در قرارداد ارائه می‌نماید. مدت قرارداد، از دیگر مواردی است که عموما نیاز به اصلاح دارد.

بسیاری از قراردادهایی که باعث می‌شود تا طرفین معامله با یکدیگر اختلاف پیدا کنند، این است که مدت قرارداد به صورت واضح و مشخص عنوان نشده است. به طور مثال در قرارداد عنوان می‌شود که انجام کار و امور مربوطه، در مدت معین بایستی صورت گیرد. عبارت مدت معین، جز موردی است که در متن قرارداد بایستی اصلاح شود.

تمامی موارد و موضوعاتی که در قرارداد عنوان می‌شوند، باید به طور دقیق و واضح نگارش شود. عدم توجه معامله کنندگان در زمان تنظیم قرارداد نسبت به این مسائل، زمینه بروز مشکلاتی را در این زمینه به وجود می‌آورد.

زمانی که قراردادی، به امضا می‌رسد، به منزله پذیرش مفاد و تعهدات ذکر شده در قرارداد است و در این صورت اگر متن قرارداد مشکلی داشته و یا موارد قانونی تنظیم قرارداد در آن رعایت نشده و در نهایت با این شرایط متن قرارداد به امضا رسیده باشد، اصلاح قرارداد تنها با رضایت طرفین انجام می‌شود.

تنظیم قرارداد

مشاوره حقوقی انواع قرارداد

موضوعاتی که در مورد آن‌ها قرارداد منعقد می‌شود، نامحدود است و محدودیت خاصی در این زمینه وجود ندارد. انواع مختلفی از قراردادها وجود دارند که همه آن‌ها در قانون مورد بررسی قرار گرفته است.

خدماتی که در مشاوره حقوقی قرارداد نیز ارائه می‌شود، شامل تمامی قراردادها بوده و در این زمینه به مهم‌ترین قراردادهایی که عموما برای آن‌ها مشاوره حقوقی ارائه می‌شود، می‌پردازیم.

مشاوره حقوقی انواع قراردادها شامل موارد زیر می‌شوند:

  • قرارداد بیع
  • قرارداد وکالت
  • قرارداد هبه
  • قرارداد صلح
  • قرارداد اجاره
  • قرارداد کفالت
  • قرارداد قرض
  • قرارداد واگذاری
  • قرارداد مشارکت در ساخت
  • قرارداد کار
  • قرارداد رهن

این قراردادها، در معاملات مختلفی کارایی زیادی داشته و روزانه شاهد تنظیم آن‌ها هستیم. امکان ارائه مشاوره حقوقی برای این قبیل قراردادها به صورت مجزا وجود دارد.

امکان اصلاح و تنظیم تمامی قراردادهای ذکر شده در سامانه مشاوره حقوقی 24 وجود دارد. بنابراین در ادامه مطلب به موضوعات مشاوره حقوقی برخی از این قراردادها می‌پردازیم.

مشاوره حقوقی قرارداد اجاره

اجاره جز یکی از عقود معین به شمار می‌رود. در قانون از قراردادها عموما تحت عنوان عقد نامبرده می‌شود که علی الاصول می‌توان در بسیاری از موارد به جای استفاده از عقد، اصطلاح قرارداد را نیز به کار برد. قرارداد اجاره در بیشتر مواقع در ارتباط با اجاره اماکن مسکونی یا تجاری منعقد می‌شود.

در قرارداد اجاره، یکی از طرفین موجر و طرف دیگر مستاجر است. در این نوع قرارداد، مالکیت منافع مال به مستاجر درآمده و موجر نیز ملک خود را به دیگران اجاره می‌دهد. در اجاره نامه، بایستی تمامی نکات و مقررات قرارداد نویسی رعایت شود. مدت قرارداد جز یکی از موارد اصلی در تنظیم قرارداد اجاره است.

قرارداد اجاره بر پایه مدت زمان مشخصی منعقد می‌شود. نامعلوم بودن مدت قرارداد، سبب باطل شدن قرارداد می‌شود. قرارداد اجاره که بدون تعیین مدت زمان معین منعقد می‌شود، از لحاظ حقوقی اعتبار خاصی ندارد. در قرارداد اجاره، مالی که به مستاجر داده می‌شود، باید قابل استفاده باشد.

در واقع ملکی که امکان سکونت در آن وجودنداشته باشد یا به دلایل خرابی نتوان آن را اجاره داد، طبق قانون اجاره دادن چنین اموالی صحیح نیست.

طبق ماده 478 قانون مدنی عنوان می‌کند که اگر موجر، عیوب مورد اجاره را رفع کند به نحوی که ضرری به مستاجر وارد نیاید، مستاجر قانونا امکان فسخ کردن قرارداد را ندارد.

مشاوره حقوقی قرارداد بیع

از دیگر قراردادهای شناخته شده در قانون که امکان ارائه مشاوره حقوقی تخصصی برای آن وجود دارد، قرارداد بیع است. بیع قراردادی است که در ارتباط با معاملات خرید و فروش است. در قانون از عقد بیع به عنوان تملیک عین به عوض معلوم یاد شده است. بایع مال خود را در ازای دریافت عوض معین به فروشنده می‌دهد.

قرارداد بیع می‌تواند در قالب خرید و فروش مسکن و یا خودرو باشد. در بین انواع قراردادها، کارایی قرارداد بیع بیشتر از سایر قراردادها است. قرارداد بیع جز قراردادهای معوض محسوب شده که در ازای عوض مشخص شده در قرارداد، مالی از طرف بایع به مشتری داده می‌شود.

اغلب معاملاتی که صورت می‌گیرد، به صورت خرید و فروش است و به همین منظور بایستی طرفین معامله از شرایط نگارش قرارداد بیع آشنایی داشته باشند.

در مورد معاملات ملکی که از اهمیت خاصی برخوردار هستند، تنظیم قرارداد بیع بایستی با مشورت وکلا متخصص صورت گیرد. هرگونه خطا و اشتباهی در تنظیم متن قرارداد بیع، علاوه بر بروز خسارات و ضرر و زیان به طرفین معامله، بایستی در اسرع وقت برای اصلاح متن قرارداد اقدام کنید.

از جمله اسناد مرتبط با قرارداد بیع املاک می‌توان به قولنامه و مبایعه نامه اشاره نمود. زمانی که افرادی بخواهند معامله ملکی نمایند، ابتدا قولنامه بین آن‌ها منعقد شده و تمامی تعهداتشان در قرارداد ذکر می‌شود. قولنامه به طور کلی اثر آن نسبت آینده است.

در واقع اگر طرفین بخواهند که ملکی را در آینده معامله کنند، می‌توانند در این زمینه قولنامه تنظیم نمایند. مبایعه نیزاز دیگر اسنادی است که در قراردادهای بیع مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مبایعه نامه به این صوت است که معامله و یا بیع مربوطه انجام گرفته توسط طرفین به تایید می‌رسد اما در قولنامه صرفا طرفین متعهد به انجام معمله می‌شوند و برای آن که چنین معامله را در آینده نزدیک انجام دهند، اقدام به تنظیم قولنامه می‌کنند.

اصلاح قرارداد

مشاوره حقوقی قرارداد وکالت

امکان تنظیم و اصلاح قرارداد وکالت از طریق ارائه مشاوره حقوقی وجود دارد. قرارداد وکالت زمانی منعقد می‌شود که موکل بخواهد انجام کاری را بر عهده وکیل خود قرار دهد. در قرارداد وکالت، وکیل به نمایندگی از موکل امور خواسته شده وی را انجام می‌دهد.

بیشتر درخواست‌هایی که برای اصلاح متن قرارداد، در مشاوره حقوقی مطرح می‌شود، در ارتباط با قرارداد وکالت است. انواع مختلفی از قرارداد وکالت وجود دارد که شناخته شده‌ترین نوع این قرارداد، قرارداد وکالت بلاعزل است. شیوه تنظیم قرارداد وکالت بلاعزل شرایط خاص خود را دارد و بایستی به یک سری نکات مهم در نگارش قرارداد وکالت اشاره شود.

با توجه به حساسیت خاصی که برای قرارداد وکالت وجود دارد، لازم است تا برای نگارش هر یک از این نوع قراردادها با وکیل متخصص و ماهر، مشاوره حقوقی بگیرید. یکی از مواردی که قاعدتا پیرامون آن قرارداد وکالت تنظیم می‌شود، قرارداد وکالت برای طلاق است.

در هر صورت برای جلوگیری از بروز مشکلاتی در امور قراردادها، توصیه می‌شود که استفاده از مشاوره حقوقی با وکیل آنلاین یا حضوری از وکلای برجسته را در دستور کار خود قرار دهید.

مزایای استفاده از مشاوره حقوقی جهت تنظیم قرارداد

تنظیم قرارداد اصول و مقررات خاص خود را دارد و عملا هر شخصی از عهده تنظیم آن بر نمی‌آید. بسیاری از مشکلاتی که در خصوص قرارداد به وجود می‌آید، به دلیل عدم تنظیم اصولی آن است. اگر یک قراردادی، طبق اصول تعیین شده نگارش شود، طبیعتا مشکلاتی را برای طرفین قرارداد به وجود نمی‌آورد.

استفاده از مشاوره حقوقی برای تنظیم قرارداد، مزایا فراوانی دارد و باعث می‌شود که قرارداد به بهترین شکل ممکن تنظیم گردد. بدون استفاده از مشاوره متخصصین برای تنظیم قرارداد، باعث می‌شود تا قرارداد تنظیم شده تمامی شرایط قانونی را نداشته باشد.

اگر برای نگارش قرارداد با افرادی که در این زمینه تخصص دارند، مشورت کنید، یقینا در زمان انعقاد قرارداد با طرف مقابل با مشکل مواجه نخواهید شد. کسب و کارهایی که دچارمشکلات و اختلاف با طرف قرارداد می‌شوند، به دلیل نگارش غیر اصولی قرارداد مرتبط است.

افرادی که در خصوص نگارش قرارداد، مشاوره حقوقی می‌دهند، افرادی هستند که تخصص و مهارت اصلی آن‌ها تنظیم انواع قراردادها است.

دریافت مشاوره حقوقی تخصصی نگارش قرارداد

سرنوشت بسیاری از مشاغل و کسب کارهای مختلف در گرو تنظیم قرارداد است. نگارش قرارداد خوب و با کیفیت، می‌تواند منجر به ثمر بخش بودن حوزه کاری اغلب مشاغل شود. قراردادها به صورت کتبی و شفاهی متعقد می‌گردند که یکی از دلایل اصلی بروز مشکلات فراوان در این زمینه، عدم تنظیم قرارداد به صورت کتبی است.

برای تنظیم قرارداد، علاوه بر آن که دانستن جزئیات مربوط به قرارداد الزامی است، باید از نکات حقوقی جهت نگارش قرارداد نیز مطلع بود. بنابراین لازم است که به منظور تنظیم قرارداد، از وکلا متخصص در امور قرارداد نویسی بهره گرفته شود.

به همین منظور می‌توانید برای نگارش انواع مختلف قرارداد از مشاوره حقوقی سامانه مشاوره حقوقی 24 استفاده کنید. امکان ارائه مشاوره حقوقی به صورت تخصصی برای نگارش قرارداد در این سامانه وجود دارد.

مشاوره حقوقی قرارداد در این سامانه برای تنظیم و اصلاح قرارداد ارائه می‌شود که برای دریافت مشاوره در این زمینه با کارشناسان ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا