عمومی

مشاوره حقوقی قم

مشاوره حقوقی که راهکاری مناسب برای حل و فصل مسائل حقوقی است، استفاده آن امروز رواج پیدا کرده است.

شاید در سالیان اخیر، موضوع مشاوره حقوقی چندان کارآیی نداشت بوده است، اما در حال حاضر می‌توان مشاوره در امور حقوقی را به عنوان یکی از روش‌های مناسب جهت رفع مشکلات حقوقی در هر شهر در نظر گرفت. برای مثال مشاوره حقوقی قم مانند هر شهر دیگری برای ساکنین این منطقه جغرافیایی بسیار مفید است.

مشاوره در همه زمینه‌ها و با موضوعات مختلف ارائه می‌شود، اما شرایط مشاوره حقوقی با مشاوره سایر موضوعات متفاوت است. فردی که به ارائه مشاوره حقوقی می‌پردازد، بایستی وکیل دادگستری بوده و با این که به سبب تحصیل در رشته حقوق دارای مجوز لازم باشد.

غالبا مشاوره‌های حقوقی از طرف وکلا دادگستری ارائه می‌شود و در کمتر حالتی نیز شاهد آن هستیم که غیر وکیل، اقدام به ارائه مشاوره حقوقی نماید. از آن جهت که وکلا سالانه با انواع مختلفی از پرونده‌ها در ارتباط هستند و به مراجع قضایی مختلفی نیز مراجعه می‌کنند، می‌توانند به متقاضیان مشاوره حقوقی بدهند.

در این صورت بهتر است که برای دریافت مشاوره حتی الامکان با وکیل در ارتباط بود. البته ارائه مشاوره حقوقی در هر حوزه باید از طرف متخصصین همان زمینه ارائه شود.

در واقع وکیلی که متخصص در دعاوی خانوده است، بایستی در امور خانواده به افراد مشاوره حقوقی بدهد. همچنبن دریافت مشاوره حقوقی در دعاوی ملکی باید از وکلا متخصص در امور ملکی صورت گیرد.

مشاوره حقوقی مانند وکالت در دعاوی قضایی نیز جنبه تخصصی داشته و لازم است که متخصصین در هر زمینه حقوقی، مشاوره بدهند.

موضوعات و مواردی که شامل مشاوره حقوقی می‌شوند، گسترده بوده و محدودیت خاصی برای ارائه مشاوره وجود ندارد. هر موضوع و مسئله‌ای که نیازمند رسیدگی از ابعاد حقوقی است، قابل بررسی در مشاوره حقوقی می‌باشد.

مشاوره حقوقی، اختصاصا مرتبط با دعاوی حقوقی نیست، بلکه شامل دعاوی کیفری نیز می‌شود. همه نوع موضوعاتی که دارای جنبه قضایی و حقوقی است، امکان ارائه مشاوره حقوقی برای آن وجود دارد. دعاوی خانواده، ملکی، قراردادها، اسناد تجاری، اداره کار، امور مالیاتی و غیره، جز رایج‌ترین موضوعاتی هستند که پیرامون آن‌ها مشاوره حقوقی ارائه می‌شود.

لازم به ذکر است که جهت دریافت مشاوره حقوقی قم، از طریق سامانه مشاوره حقوقی 24 می‌توانید اقدام نمایید. شیوه های ارائه مشاوره به صورت حضوری، آنلاین و وکیل تلفنی در این سامانه در نظر گرفته شده است.

مشاوره حقوقی چیست؟

قبل از آن که به تعریف مشاوره حقوقی بپردازیم، باید گفت که مشاوره حقوقی سبک و شیوه رایج در حل مشکلات حقوفی به شمار می‌رود.

به جای آن که با وکیل دادگستری جهت وکالت در دعاوی مختلف، قراردادی را منعقد نمایید، می‌توانید از طریق مشاوره حقوقی نیز به منظور حل و فصل مشکلات به وجود آمده اقدام کنید. مشاوره در امور حقوقی به عنوان مشاوره حقوقی شناخته می‌شود.

امکان ارائه مشاوره برای موضوعات مختلفی وجود دارد که یکی از این موضوعات در حوزه امور حقوقی است. لازم به ذکر است که شیوه ارائه مشاوره حقوقی با انواع دیگر مشاوره متفاوت است و نمی‌توان آن‌ها را در یک راستا قرار داد.

مشاوره حقوقی در واقع مرتبط با انواع دعاوی قضایی بوده که شامل همه نوع موضوعات دعاوی حقوقی و کیفری نیز می‌شود. این که گفته می‌شود ارائه مشاوره در امور حقوقی در واقع منظور تمامی اموری که نیاز به بررسی از ابعاد قانونی را دارند.

در واقع لزومی بر این نیست که حتما برای این که بتوان تا موضوع و مشکل حقوقی را حل و فصل نمود، وکبل گرفت بلکه در اغلب مواقع می‌توان با اطلاعات و مواردی که در جلسات مشاوره حقوقی بیان می‌شود، اقدام به رفع مسائل مطرح شده نمود.

همه افراد به دلایل مختلف امکان این که بتوانند وکیل داشته باشند، وجود ندارد و در این صورت می‌توانند از خدمات مشاوره حقوقی استفاده کنند.

برای طرح هر نوع دعوا قضایی، می‌توانید تنها با کمک مشاوره حقوقی اقدام به اجرای امور مربوطه کنید و در این زمینه نیازی به حضور وکیل در اجرای مراحل دادرسی نیست.

انواع مشاوره حقوقی قم

چرا باید از مشاوره حقوقی استفاده نمود؟

در مورد مشاوره حقوقی قم یا هر شهر دیگری، ممکن است این سوال مطرح شود که چرا باید از مشاوره حقوقی استفاده نمود؟

به طور کلی زمانی که با مشکلی مواجه می‌شوید که قصد دارید آن را از طریق قانونی، حل و فصل نمایید، در اغلب مواقع به این فکر می‌افتید که به یک وکیل خوب برای بر عهده گرفتن وکالت در دعوا و موضوع مربوطه، مراجعه کنید.

در طرح دعاوی حقوقی، در صورت وجود شرایط، همواره داشتن وکیل توصیه می‌شود اما در همه حالات نمی‌توان وجود وکیل دادگستری را تنها راه حل به منظور حل و فصل مشکلات حقوقی در نظر گرفت.

دلیل اصلی استفاده از مشاوره حقوقی، این است که بتوانید از طریق مشاوره‌هایی که دریافت می‌کنید، مشکلات خود را از طریق قانونی حل و فصل کنید. اگر از وکیل خوب و کاربلد، مشاوره حقوقی دریافت نمایید، اطلاعاتی که در جلسه مشاوره در اختیار شما قرار می‌گیرد، می‌تواند پر فایده باشد و به واسطه اطلاعات بیان شده، مشکلات حقوقی خود را برطرف نمایید.

چناچه قصد این موضوع را دارید که دعوایی را علیه فرد یا افرادی اقامه نمایید، اما با شرایط و نحوه انجام مرحل دادرسی آشنا نیستید، کافیست با تعیین وقت مشاوره، با وکیل خود گفتگو حقوقی داشته باشید.

تمامی فرآیند انجام مراحل طرح دعوا در جلسه مشاوره حقوقی ارائه می‌شود و این امکان برای شما فراهم است تا شخصا و بدون کمک وکیل، مراحل دادرسی را انجام دهید. در هر مرحله از دادرسی، چنانچه با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید مشاوره حقوقی دریافت کنید.

گفتنی است که اجباری برای دریافت مشاوره حقوقی وجود ندارد و این موضوع بسته به نظر شما دارد که می‌خواهید از چه روشی برای حل مشکلات خود اقدام نمایید.

بنابراین می‌توان گفت که مشاوره حقوقی، مناسب‌ترین روش برای حل مشکلات حقوقی است و در این زمینه حتما با وکلایی که دارای سابقه چند ساله در طرح دعاوی قضایی بوده و دانش حقوقی بالایی دارند، مشورت حقوقی داشته باشید.

اهمیت استفاده از مشاوره حقوقی تخصصی

همانطور که وکالت در دعاوی حقوقی به صورت تخصصی دارای اهمیت است، استفاده از مشاوره حقوقی تخصصی نیز از اهمیت خاصی برخوردار می‌باشد.

منظور از مشاوره حقوقی تخصصی، این است که دریافت مشاوره در هر یک از موضوعات حقوقی توسط وکلا متخصص در هر حوزه دعاوی حقوقی صورت گیرد. در کشور ما رویه وکالت عموما به صورت تخصصی نیست و وکلا دادگستری پرونده‌های مختلفی را مورد وکالت می‌کنند. اما در این بین نیز وکلایی هستند که تنها به صورت تخصصی به وکالت می‌پردازند.

حال اهمیت مشاوره حقوقی تخصصی زمانی نمود پیدا می‌کند که دریافت مشاوره از وکلا متخصص انجام شود. در واقع اگر در مورد دعاوی طلاق بخواهید که از خدمات مشاوره حقوقی استفاده کنید، بهتر است که از وکیل تخصصی در این دعاوی مشاوره حقوقی دریافت کنید.

وکیلی که تنها به وکالت در دعاوی خانواده می‌پردازد و به عنوان وکیل خانواده نیز شناخته می‌شود، می‌تواند ارائه مشاوره حقوقی به صورت تخصصی در این دعاوی را انجام دهد.

همین رویه در مورد سایر موضوعات و دعاوی حقوقی نیز صدق می‌کند و لازم است که مشاوره حقوقی به صورت تخصصی دریافت شود. در واقع برای امور ملکی، پیشنهاد می‌شود که از وکیلی که متخصص در این دعاوی بوده، مشاوره حقوقی اخذ شود.

شاید همه وکلا بتوانند وکالت در دعاوی مانند طلاق را بر عهده بگیرند، اما وکیلی که به صورت تخصصی، به وکالت در دعاوی طلاق می‌پردازد، به همین منظور برای موکلین مزیت دارد که مشاوره حقوقی طلاق از چنین وکلای متخصص دریافت شود.

افراد متخصص در دعاوی حقوقی که در همان حیطه تخصص خود مشاوره می‌دهند، می‌توانند اطلاعات مناسبی را برای حل مشکلات حقوقی متقاضیان در اختیارشان قراردهند.

بنابراین می‌توان گفت، همانگونه که وکالت تخصصی در یک دعوا حقوقی، اهمیت خاصی دارد و لازم است که با وکیل تخصصی در ارتباط بود، در مورد مشاوره حقوقی نیز به همبن صورت بوده و اخذ مشاوره حقوقی از وکیل متخصص، دارای مزیت است.

شهر قم

مزایا و معایب مشاوره حقوقی

مشاوره حقوقی در عین حال که مزیت فراوانی دارد و کمک می‌کند تا افراد بتوانند مشکلات خود را از طریق قانونی، حل و فصل کنند، در موافعی نیز می‌تواند معایبی نیز داشته باشد.

البته معایب مشاوره حقوقی قم یا سایر شهرها، موقوف به زمانی است که دریافت مشاوره توسط وکلا غیر متخصص انجام شود. در جامعه وکالت، هستند برخی از وکلا که هیچگونه مهارتی در امور حقوقی نداشته و طبیعتا دریافت مشاوره حقوقی از چنین وکلایی، نه تنها دارای مزیت نیست، بلکه معایبی نیز به همراه دارد.

مشاوره حقوقی، مزایای فراوانی دارد و اصلی‌ترین مزیت آن، حل و فصل مشکلات حقوقی است. در واقع برای طرح دعوا در دادگاه، می‌توان به جای این که صرف هزینه کلان برای گرفتن وکیل نمود، تنها با هزینه مناسب از خدمات مشاوره حقوقی نیز استفاده کرد.

افراد زیادی هستند که ترجیح می‌دهند تا تنها با دریافت مشاوره حقوقی، اقدام به شکایت از افراد دیگر در دادگاه نموده و به حق قانونی خود نیز برسند.

مزیت دیگری که می‌توان برای مشاوره حقوقی در نظر گرفت، ارائه شیوه‌های مناسب آن است. امکان ارائه مشاوره حقوقی به صورت غیر حضوری است و در این صورت، افراد می‌توانند در هر نقطه از کشور که باشند، برای دریافت مشاوره اقدامات لازم را انجام دهند. بدین صورت با دریافت مشاوره حقوقی، می‌توانید با برترین وکلای دادگستری در تمام نقاط کشور، در ارتباط باشید.

جدای از روش غیر حضوری، مشاوره حقوقی به صورت حضوری نیز ارائه می‌شود و آن دسته از افرادی که تمایل دارند تا برای مشاوره حضوری، اقدام کنند، می‌توانند از چنین خدماتی نهایت استفاده را داشته باشند. در ان صورت به صورت حضوری می‌توانید به گفتگوی حقوقی با وکیل دادگستری بپردازید.

مراحل ارائه مشاوره حقوقی

ارائه مشاوره حقوقی، مراحل مختلفی دارد و در این بخش به مراحل کلی مشاوره حقوقی قم می‌پردازیم. لازمه دریافت مشاوره حقوقی، در وهله اول، تعیین وقت مشاوره می‌باشد. با انتخاب شیوه مشاوره حقوقی، در جلسه مشاوره هرگونه سوالی که داشته باشید، می‌توانید آن را مطرح کنید.

با رزرو مشاوره حقوقی، مدت زمان ارائه مشاوره مشخص شده و در مدت تعیین شده با وکیل به مشاوره می‌پردازید. امکان تمدید زمان مشاوره وجود دارد و ازبابت اتمام زمان مشاوره نگران نباشید.

زمانی که اقدام به دریافت مشاوره حقوقی می‌کنید، این موضوع باید در اولویت شما باشد که ابهامات شما برطرف شود و به نحوی بتوانید مشکلات خود را از این روش حل و فصل نمایید. پیش از آن که جلسه مشاوره آغاز شود، حتما لیست کلی از سوالات حقوقی خود را آماده کنید و با شروع زمان جلسه، این سوالات را مطرح نمایید.

تا زمانی که پاسخ سوال حقوقی خود را به صورت کامل دریافت نکرده‌اید، از ادامه یافتن جلسه مشاوره، خودداری نمایید. حتما از مشاور درخواست کنید که مجددا موضوع مربوطه را برایتان توضیح دهد.

هدف از دریافت مشاوره حقوقی، رفع ابهامات و مشکلات به وجود آمده است و در این صورت حتی اگر زمان مشاوره به اتمام رسیده باشد، اما هنوز پاسخ سوالات خود را کاملا دریافت نکرده اید، حتما زمان مشاوره را تمدید کنید.

تمامی نکات و موضوعاتی که مشاور بیان می‌کند را یادداشت کنید تا بعدا بتوانید از این نکات در طرح دعوا و انجام مراحل دادرسی، استفاده نمایید. در صورتی که شرایط فراهم باشد و از عملکرد مشاور، رضایت داشتید، می‌توانید از او بخواهید که وکالت در دعوا و خواسته شما را بر عهده بگرید.

ارائه مشاوره حقوقی شامل چه موضوعاتی می‌شود؟

موضوعاتی که برای آن‌ها مشاوره حقوقی داده می‌شود، محدودیت خاصی ندارند و در مورد انواع دعاوی حقوقی و کیفری، امکان ارائه مشاوره حقوقی وجود دارد.

هر نوع موضوعی که لازم است تا رسیدگی به آن از ابعاد حقوقی و یا قانونی انجام شود، ارائه مشاوره برای آن وجود دارد. از نحوه انجام مراحل طرح دعوا تا تنطیم اوراق قضایی به صورت تخصصی برای آن‌ها مشاوره حقوقی ارائه می‌گردد.

در هر صورت، موضوعات زیر به دلیل اهمیت بالایی که دارند، ارائه مشاوره حقوقی برای آن‌ها به شیوه تخصصی انجام می‌شود:

  • دعاوی طلاق
  • مطالبه نفقه
  • حضانت
  • تمکین
  • امور مالیاتی
  • امور بیمه
  • امور قراردادها
  • امور اداره کار
  • دعاوی ناشی از ارث
  • انحصار وراثت
  • وصیت
  • کیفری

حیطه موضوعاتی که مشاوره حقوقی برای آن‌ها ارائه می‌شود، نامحدود است و محدودیتی بابت موضوعاتی که پیرامون آن‌ها مشاوره حقوقی ارائه می‌شود، وجود ندارد.

موضوعات فوق، تنها بخشی از مواردی هستند که مشمول دریافت مشاوره حقوقی قرار می‌گیرند و امکان ارائه مشاوره برای آن‌ها وجود دارد. اما به طور کلی ارائه مشاوره حقوقی، به دو دسته کلی انواع دعاوی حقوقی و کیفری صورت می‌گیرد.

مشاوره حقوقی قم خانم

انواع مشاوره حقوقی قم به صورت تخصصی

در بخش قبل، به بررسی موضوعاتی پرداختیم که امکان ارائه مشاوره حقوقی به صورت تخصصی برای آن‌ها وجود دارد.

البته تمامی موضوعات که مشاوره حقوقی برایشان ارائه می‌شود، تنها محدود به موارد فوق الذکر نیستند اما جز آن دسته از دعاوی هستند که حجم بالایی از پرونده‌های قضایی را تشکیل می‌دهند. در این بخش قصد داریم به بررسی انواع مشاوره حقوقی تخصصی در فم بپردازیم.

مشاوره حقوقی قم در دعاوی شرکت‌های تجاری

یکی از موضوعاتی که عموما برای آن مشاوره حقوقی قم دریافت می‌شود، دعاوی مرتبط با شرکت‌های تجاری است. این شرکت‌ها، در ماده 20 قانون تجارت بیان شده اند و مشاوره حقوقی شرکت تخصصی ارائه می‌شود.

شرکت‌های تجاری شامل شرکت سهامی، شرکت تضامنی، شرکت مختلط، شرکت با مسئولیت محدود، شرکت نسبی و شرکت تعاونی تولید و مصرف است.

در قانون، برای هر یک از این شرکت‌ها، مقررات و ضوابط خاصی نیز بیان شده است و برای ثبت شرکت تجاری، حتما لازم است که پیش از آن، مشاوره حقوقی نیز دریافت شود. با توجه به وجود مقررات عدیده در خصوص تشکیل و ثبت انواع شرکت‌های تجاری، برای آن که در زمان ثبت شرکت با مشکلاتی مواجه نشوید، بایستی مشاوره دریافت شود.

به طور مثال، در شرکت سهامی، تبدیل سرمایه و آورده نقدی و غیر نقدی تبدیل به سهام می‌شود. نحوه تبدیل سرمایه به سهام شرکت‌های تجاری، شرایط خاصی دارد و با دریافت مشاوره حقوقی، می‌توانید با نحوه انجام این امر آشنا می‌شوید.

در مورد شرکت‌های تضامنی نیز، شرکا در برابر تمامی قروض شرکت دارای مسئولیت تضامنی هستند. گفتنی است که در قانون تجارت برای تعیین عنوان نام شرکت‌های تجاری نیز مقررات خاصی عنوان شده است و شرکا باید تعیین نام شرکت را بر اساس اصول قانونی انجام دهند.

بسیاری از شرکت‌ها، به منظور رسیدگی به امور حقوقی شرکت، تعدادی حقوقدان از قبیل وکیل دادگستری، استخدام می‌کنند که البته به جای این امر می‌توانند در هر زمینه که با مشکل مواجه شدند، اقدام به دریافت مشاوره حقوقی نمایند.

مشاوره حقوقی قم طلاق

وقوع طلاق همیشه در جامعه رخ می‌دهد و سالانه حجم قابل توجهی از پرونده‌های تشکیل شده در دادگاه‌ها اختصاص به دعاوی طلاق دارد. طلاق می‌تواند به صورت توافقی صورت گیرد و در این صورت، زوجین که قصد جدا شدن به صورت توافقی را دارند، لازم است تا مراحل طلاق را انجام دهند.

گفتنی است که برخلاف تصور اغلب افراد، حتی در صورتی که طلاق به شیوه توافقی نیز باشد، برای آن که دادکاه گواهی عدم امکان سازش را صادر کند، باید تمامی فرآیند تعین شده، انجام شود.

طلاق علاوه بر آن که به شیوه توافق بین طرفین نیز صورت می‌گیرد، به صورت یکطرفه نیز انجام می‌شود. طلاق یک طرفه از طرف زن و مرد به صورت جداگانه انجام می‌گیرد. طلاق از زوجه، مستلزم ارائه دلیل برای دادگاه است.

دادگاه زمانی می‌تواند بنا به درخواست زوجه، اقدام به صدور حکم طلاق نماید که دلایل عنوان شده جنبه قانونی داشته باشد. در طلاق از طرف مرد نیز لازم است تا حقوق زوجه پرداخت شده باشد.

برای انجام مراحل طلاق، نیازی به گرفتن وکیل نداشته و تنها با کمک مشاوره حقوقی قم می‌توانید کلیه مراحل را در این زمینه انجام دهید. مشاوره حقوقی طلاق، علاوه بر ارائه راهنمایی و اطلاعات کافی در مورد مراحل انجام طلاق در دادگاه به مشاوره کافی پیرامون فرآیند طلاق بعد از مراحل دادرسی و ثبت آن در محضر می‌پردازد.

مشاوره حقوقی قم مهریه

طبق قانون جدید، برای وصول مهریه دیگر نیازی به انجام مراحل دادرسی در دادگاه نیست و تنها می‌توان با ارائه درخواست مهریه در اجراییه ثبت اسناد، اقدامات لازم را در این زمینه انجام داد. همچنین برای دریافت حکم جلب بابت عدم پرداخت مهریه، تا حداکثر میزان 110 سکه امکان پذیر است.

قوانین مهریه در طی چند سال اخیر، تغییرات زیادی داشته است و از این رو برای انجام هر اقدامی در راستای مطالبه مهریه، لازم است که از مشاوره‌های وکلا متخصص در دعاوی مهریه، استفاده نمایید.

مشاور به شما یاد می‌دهد که چگونه مهریه خود را به اجرا بگذارید و برای هر کدام از مراحل مهریه امکان ارائه مشاوره حقوقی مهریه وجود دارد.

مشاوره حقوقی قم دادگاه

مشاوره حقوقی قم در دعاوی چک

در قانون تجارت، انواع گوناگونی از اسناد تجاری عنوان شده است که پرکابردترین آن، چک می‌باشد. چک در واقع در حکم پول نقد است اما به دلیل سوء استفاده‌هایی که در طی چند سال اخیر در رابطه با صدور چک انجام شده است، مقررات چک تغییرات زیادی داشته است.

صدور چک‌های جدید که همان چک صیادی است، با رویه سابق تفاوت داشته و در این صورت، باید طبق مقررات وضع شده برای صدور چک، اقدام نمود.

با توجه به تغییر رویکرد قوانین چک و ظهور چک‌های صیادی، پیشنهاد می‌شود که قبل از هر اقدامی در راستا صدور و دریافت چک صیادی، مشاوره حقوقی قم دریافت کنید تا در این زمینه دچار مشکلاتی نیز نشوید.

طبق قانون جدید، صدور چک‌هایی که در سامانه صیاد ثبت نشده باشند، از هیچ لحاطی اعتبار قانونی ندارند و قابل استناد در مراجع قضایی نیز نیستند.

در مشاوره حقوقی دعاوی چک، به صورت مفصل و با بررسی جوانب حقوقی به موضوع چک می‌پردازد. یکی از موضوعات مهمی که در جلسه مشاوره حقوقی، بیان می‌شود، پیرامون نحوه طرح شکایت از صادر کننده به دلیل صدور چک بلامحل است.

با دریافت مشاوره حقوقی، به شما آموزش داده می‌شود که چطور برای طرح دعاوی چک، اقدامات لازم را انجام دهید.

ارائه مشاوره حقوقی قم به صورت تخصصی توسط وکلای کاربلد

در صورتی که قصد دارید تا از وکلای مجرب و متخصص در شهر قم، مشاوره حقوقی قم دریافت کنید، سامانه مشاوره حقوقی 24 امکانات لازم را در این زمینه به وجود آورده است. امکان برقراری ارتباط با بهترین وکلا دادگستری در سراسر کشور توسط این سامانه وجود دارد و می‌توانید از خدمات آن نهایت استفاده را داشته باشید.

مشاوره حقوقی ملکی، خانواده، کیفری، مالیاتی، قراردادها همگی به صورت تخصصی در این سامانه انجام می‌شود. با توجه به وجود وکلای متخصص، توصیه می‌شود که از خدمات حقوقی سامانه ما نهایت استفاده را داشته باشید.

ارائه مشاوره حقوقی به صورت حضوری و غیر حضوری انجام می‌شود.  امکان مشاوره حقوقی حضوری حتی در قم برای افراد متقاضی در سامانه نیز فراهم شده است. بنابراین برای دریافت مشاوه حقوقی تلفنی، وکیل آنلاین و حضوری با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا