عمومی

مشاوره حقوقی کیفری

مشاوره حقوقی کیفری به دعاوی و موضوعاتی که مرتبط با انواع جرائم باشند، می‌پردازد. یک دعوا می‌تواند حقوقی و یا کیفری باشد. دعوا کیفری منظور همان دعوایی است که جنبه مجرمانه داشته و شاکی به دلیل آن که متحمل ضرر و زیان مادی و یا جانی شده است، قصد طرح دعوا را دارد.

روند رسیدگی به دعاوی کیفری در مقایسه با دعاوی حقوقی متفاوت است و به نوعی می‌توان گفت که پرونده‌های کیفری طی مراحل مختلف و با پروسه زمانی طولانی انجام می‌شود.

بر اساس قانون اساسی که به اصل قانونی بودن جرم و مجازات اشاره می‌کند،  می‌توان اینگونه بیان کرد که تنها رفتاری را می‌توان جرم تلقی نمود که مجازات مشخصی برای آن در قانون تعیین شده باشد.

طبیعتا هر رفتار و عملی، جرم محسوب نمی‌شود و برای آن که بتوان فعل یا ترک فعل را مجرمانه در نظر گرفت، بایستی تعیین مجازات برای آن صورت گرفته باشد. به طور مثال توهین به افراد، جرم محسوب می‌شود، زیرا مجازات آن در قانون عنوان شده است.

وقوع جرم می‌تواند آسیب‌های فراوانی به جامعه وارد کند و بسیاری از جرائم منجر به برهم خوردن امنیت و آسایش مردم می‌شوند. گفتنی است که ارتکاب رفتارهای مجرمانه در تمامی کشورهای دنیا وجود دارد و این مسئله تنها برای کشور ما مطرح نیست.

حال فردی که اقدام به طرح دعوا کیفری می‌کند، در واقع از مرجع قضایی درخواست دارد که به خواسته او بر اساس قانون رسیدگی شود.

همچنین بخوانید

دعوا کیفری می‌تواند مرتبط با جرائمی مانند کلاهبرداری، سرقت، خیانت در امانت که جزو جرائم علیه اموال شناخته می‌شوند، بوده و یا ارتباط با جرائم سیاسی و امنیتی داشته باشد. با توجه به اهمیتی که دعاوی کیفری دارند، مشاوره با وکیل خوب کیفری نیز ضروری و لازم است و می‌توانید از مشاوره حقوقی آن‌ها استفاده کنید.

ارائه مشاوره در امور کیفری در مورد موضوعاتی چون نحوه طرح دعوا در دادگاه و انجام مراحل دادرسی و شیوه اعتراض به احکام مراجع قضایی پرداخته می‌شود.

در جلسه مشاوره، هر نوع سوال و یا موضوعی که پیرامون دعاوی کیفری نیز داشته باشید، می‌توانید مطرح نموده و وکیل متخصص در امور کیفری نیز پاسخ سوالتان را خواهد داد. اگر سوالات متعددی دارید، بهتر است که در ابتدا زمان بیشتری را برای مشاوره حقوقی ثبت کنید تا در این زمینه دچار مشکل نشوید.

البته می‌توان زمان مشاوره را نیز تمدید کرد و نگران این مسائل نباشید. در هر صورت برای دریافت مشاوره حقوقی کیفری با سامانه مشاوره حقوقی 24 در ارتباط باشید.

مشاوره حقوقی کیفری چیست؟

در ارتباط با این موضوع که مشاوره حقوقی کیفری چیست، باید گفت که ارائه مشاوره در مورد تمامی دعاوی و موضوعات کیفری، تحت عنوان مشاوره حقوقی کیفری شناخته می‌شود.

موضوعاتی که حسب مورد پیرامون آن مشاوره حقوقی ارائه می‌شود، متعدد بوده و بر همین اساس در دسته‌بندی‌های مختلفی نیز قرار داده می‌شوند. موضوعاتی که مرتبط با جرم و مجازات بوده نیز برای آن‌ها به صورت جداگانه مشاوره حقوقی ارائه می‌شود.

با توجه به این که انواع مختلفی از جرائم وجود دارند، به همین ترتیب نیز ارائه مشاوره برای آن‌ها به شکل تخصصی انجام می‌شود. طبیعتا موضوعاتی که هیچ ارتباطی با انواع جرائم نداشته باشند، در دسته بندی مشاوره حقوقی در امور کیفری قرار داده نمی‌شوند.

لازم به ذکر است که مشاوره حقوقی اصطلاحی است که برای مشاوره در مورد تمامی دعاوی به کارگرفته می‌شود. این که گفته می‌شود مشاوره حقوقی کلاهبرداری در واقع همان ارائه مشاوره در امور کلاهبرداری است.

موضوعات و دعاوی که جنبه قانونی دارند، برای هر یک از آن‌ها امکان ارائه مشاوره وجود دارد. دامنه ارائه خدمات مشاوره در دعاوی کیفری، بسیار گسترده هستند و محدود به موضوعات خاصی نیز نمی‌شوند.

این امکان برای شما فراهم است تا بتوانید برای موضوعات گوناگون کیفری اقدام به دریافت مشاوره نمایید. ارائه مشاوره در این زمینه نیز توسط وکلایی که متخصص در دعاوی کیفری هستند، انجام می‌شود.

لازم به ذکر است که مشاوره حقوقی در امور کیفری توسط افرادی انجام شود که متخصص در این حوزه باشند تا بتوانند مشکلات مخاطبان خود را حل و فصل نموده و راهنمایی‌های لازم را در اختیارشان قرار دهند. البته به جهت آن که وکلا عموما در بسباری از حوزه‌های حقوقی و کیفری فعالیت می‌کنند، مشاوره در ارتباط با برخی از جرائم نیز ارائه می‌دهند.

مشاوره حقوقی کیفری به متهم

ارائه مشاوره حقوقی کیفری تنها توسط وکیل دادگستری انجام می‌شود؟

در بخش قبل به بررسی عنوان مشاوره حقوقی کیفری است، پرداختیم. حال در این زمینه ممکن است سوال شود که آیا ارائه مشاوره حقوقی تنها از طرف وکلا دادگستری انجام می‌شود؟ در واقع افراد دیگری به غیر از وکلا این امکان را ندارند که به ارائه مشاوره بپردازند؟

در پاسخ به این سوالات، بهتر است بگوییم که وکلا دادگستری، ارائه مشاوره حقوقی را به عنوان بخشی از حرفه وکالت خود انجام می‌دهند.

در همین راستا بیشتر مشاوره‌هایی که ارائه شده و در اختیار مردم قرار می‌گیرد، از طرف وکلا انجام می‌شود. اما طبیعتا تنها وکلا نیستند که می‌توانند به ارائه مشاوره حقوقی بپردازند. بلکه سایر حقوقدانانی که دارای مجوز قانونی برای مشاوره می‌باشند، بر حسب توانایی و مهارتی که دارند، این امکان را خواهند داشت تا بتوانند در دعاوی کیفری به ارائه مشاوره بپردازند.

وکیلی که متخصص در دعاوی کیفری بوده و به عنوان وکیل کیفری شناخته می‌شود، بر اساس توانایی که دارد، می‌تواند در زمینه مشاوره حقوقی نیز فعالیت داشته باشد.

در واقع کارشناسان حقوقی زیادی هستند که به سبب داشتن توانایی و تسلط کافی در زمینه دعاوی کیفری، به عموم مردم مشاوره می‌دهند و محدودیتی از این بابت ندارند.

البته به جهت آن که دعاوی کیفری، گسترده است، مشاوره حقوقی به صورت تخصصی برای هر کدام از موضوعات کیفری نیز ارائه شده و در همین راستا بهتر است که دریافت مشاوره از افرادی انجام شود که مسلط به حوزه کیفری باشد.

گفتنی است که به سبب آن که وکلا دادگستری، سابقه و تجربه بالایی در دعاوی کیفری دارند، از این توانایی برخوردار هستند که مشکلات و مسائل افراد در ارتباط با موضوعات کیفری را نیز حل و فصل کنند.

دعاوی کیفری چه زمانی اقامه می‌شوند؟

به طور کلی اقامه هر دعوا اعم از حقوقی و کیفری، زمانی انجام می‌شود که افراد دچار مشکلات و مسائل قانونی شده باشند و بخواهند آن را از طریق مراجع قضایی، حل و فصل کنند. هدف از طرح دعوا این است که رسیدگی به آن در مراجع قضایی انجام شود.

در واقع طرفین می‌توانند مشکلات خود را از روش‌های مختلفی حل و فصل کنند و اجباری برای آن که حتما شکایتی در دادگاه و یا دادسرا انجام شود، قانونا نیست.

در واقع زمانی امکان اقامه دعاوی کیفری وجود دارد که جرمی رخ داده باشد. تا زمانی که رفتاری مجرمانه به وقوع نپیوسته باشد، امکان این که بتوان شکایت کیفری را علیه فرد یا افراد دیگر انجام داد، وجود ندارد.

واضح است که در صورت وقوع جرم، شخص شاکی با طرح دعوایی در این زمینه از مرجع قضایی درخواست می‌کند که در اسرع وقت به درخواست او رسیدگی شود. با طرح دعوا کیفری در ولقع شاکی اعمال مجازات را از مرجع قضایی درخواست می‌کند.

برای جلوگیری از تضییع حقوق افراد به سبب وقوع رفتارهای مجرمانه، قانونگذار شرایط مربوط به اقامه دعاوی کیفری را تعیین کرده است. در همین راستا اگر جرمی علیه شما واقع شود، می‌توانید با ثبت شکایت خود و مراجعه به دادسرا، رسیدگی به چنین تخلفاتی را تقاضا نمایید.

برخلاف دعاوی کیفری، در دعاوی حقوقی موضوعات مرتبط با جرم مطرح نیست و در همین راستا نحوه و شرایط اقامه این دعاوی با یکدیگر متفاوت است. بنابراین می‌توان گفت که لازمه اقامه شکایات کیفری، وقوع جرم و رفتارهای مجرمانه است.

البته گاهی ممکن است که جرمی رخ داده باشد اما به دلیل آن که امکان اثبات چنین موضوعی وجود ندارد و نمی‌توان وقوع جرم را به اثبات رساند، دادسرا قرار منع تعقیب را صادر می‌کند و به منزله آن است که رسیدگی به دعوا و شکایت طرح شده امکان پذیر نیست.

شروع رسیدگی به جرم

شروع به رسیدگی دعاوی کیفری

هر دعوایی زمانی در مراجع قضایی رسیدگی می‌شود که به واسطه آن نیز شکایتی مطرح شده باشد. در دعاوی حقوقی که استثنا در این زمینه وجود نداشته و قانون عنوان می‌کند که دادگاه زمانی فرآیند رسیدگی به شکایت را از سر می‌گیرد که شکایتی از طرف خواهان در این زمینه ثبت شده باشد.

در مورد دعاوی کیفری نیز عموما به این صورت است که شاکی باید برای آن که به شکایت وی رسیدگی شود، در این زمینه شکایتی را تنظیم کند.

البته در برخی از جرائم، لزومی برای آن که حتما رسیدگی به پرونده تنها به واسطه شکایتی که از طرف شاکی انجام شده است، صورت گیرد. در واقع مرجع قضایی به صورت مستقیم، فرآیند رسیدگی به جرم را آغاز نموده و چه شاکی شکایت نماید و شکایتی در این زمینه ارائه نشود، دادسرا شروع به رسیدگی جرم می‌نماید.

رسیدگی به شکایت کیفری، از زمانی آغاز می‌شود که شاکی اقدام به طرح شکایت در مراجع قضایی نماید. در این صورت مراحل قانونی رسیدگی و انجام تحقیقات مقدماتی جرم انجام می‌شود.

طبق ماده 10 قانون آیین دادرسی کیفری، بزه دیده‌ای که درخواست تعقیب کیفری مرتکب را نماید، شاکی نامیده می‌شود و بزه‌دیده نیز شخصی است که از وقوع جرم متحمل ضرر و زیان شده است.

در دعاوی کیفری، طرفین اصلی دعوا، شاکی و مشتکی عنه است. مشتکی عنه به عنوان متهم نیز شناخته می‌شود که اتهام ارتکاب جرمی بر او وارده شده است.

اگر جرم صورت گرفته از نوع جرائم قابل گذشت باشد، شروع به رسیدگی شکایت و دعوا کیفری، از زمانی است که شکایتی از طرف شاکی ثبت شده باشد.

این موضوع برگرفته از ماده 12 قانون آیین دادرسی کیفری است که عنوان می‌کند در جرائم قابل گذشت، تعقیب متهم و طرح دعوا، منوط به شکایت شاکی است.

گفتنی است که در جرائم غیر قابل گذشت، لزومی برای به این که شاکی خصوصی، اقدام به شکایت کند، نیست و دادسرا بدون آن که شکواییه ای در این زمینه ارائه شده باشد، تحقیقات مقدماتی جرم را آغاز می‌کند. گفتنی است که ترتیب رسیدگی دعاوی کیفری با دعاوی حقوقی متفاوت است و شکایات مطرح شده در این زمینه مستقیما در دادگاه بررسی نمی‌شوند.

بلکه قبل از آن که دادگاه، پرونده را رسیدگی کند، لازم است که تحقیقات مقدماتی جرم در دادسرا انجام شود.

استفاده از مشاوره حقوقی کیفری چه اهمیتی دارد؟

از هر لحاظ چه در ارتباط با دعاوی کیفری و یا سایر دعاوی قضایی، استفاده از مشاوره حقوقی دارای اهمیت است. زمانی که با مشکل حقوقی مواجه می‌شوید، یکی از راه‌هایی که می‌توانید اقدام به حل مشکلات خود در این زمینه نمایید، دریافت مشاوره حقوقی است.

با توجه به این که محدودیت خاصی برای ارائه مشاوره حقوقی وجود ندارد و در خصوص اغلب موضوعات و مسائل امکان مشاوره دادن وجود دارد، می‌توانید در امور کیفری نیز از مشاوره حقوقی استفاده کنید.

اهمیت استفاده از مشاوره در امور کیفری، زمانی نمود پیدا می‌کند که به دنبال روشی برای آن هستید تا بتوانید مشکل خود را از راه قانونی حل کنید و در این زمینه راهکار مناسب، بهره مندی از خدمات مشاوره است.

شاید بتوان در این زمینه گفت که لازم است تا برای رسیدگی به مسائل مرتبط با دعاوی کیفری، وکیل گرفته شود اما داشتن وکیل دادگستری، شاید برای همه افراد میسر نباشد.

همچنین گاهی اوقات به دلیل وجود شرایطی نیز، نیازی به این که وکیل گرفته شود، وجود نداشته و تنها می‌توان با دریافت مشاوره حقوقی نیز پاسخ سوالات مربوطه را دریافت نمود و همچنین ابهامات موجود را نیز رفع کرد.

اگر با جرمی مواجه شده باشید و قصد شکایت در این زمینه دارید، این امکان برایتان فراهم است که تنها با دریافت مشاوره حقوقی، به راهکارهای مناسب و لازم در این زمینه برسید.

گفتنی است که به دلیل وجود اهمیت فراوان به منظور استفاده مشاوره حقوقی، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که سوالاتی که پیرامون دعاوی کیفری دارند، با تعیین وقت مشاوره از وکیل پرسیده و پاسخ آن را نیز دریافت کنند.

البته داشتن وکیل و بهره‌مندی از خدمات مشاوره حقوقی، هر کدام دارای مزایایی است و در موارد مختلف نیز کارایی دارد.

مشاوره حقوقی دادگاه کیفری

سوالات رایج در مشاوره حقوقی کیفری

یکی از دلایلی که باعث می‌شود تا افراد اقدام به دریافت مشاوره حقوقی در امور کیفری کنند، پاسخ به سوالات رایج آن‌ها در این زمینه است. اگر تعداد مشخصی سوال و یا ابهام حقوقی پیرامون دعاوی کیفری دارید، پیشنهاد می‌شود که حتما مشاوره حقوقی دریافت کنید.

دربافت مشاوره نیز باید از وکلایی که انجام شود که متخصص در دعاوی کیفری هستند. با توجه به این که وکیل کیفری، دارای سابقه چدین ساله در رسیدگی به پرونده‌های مختلف است، در این صورت بر اساس تجربه خود می‌تواند اطلاعات پرکاربردی را در اختیار متقاضیان قرار دهد.

در جلسات مشاوره، سوالات گوناگونی پیرامون دعاوی کیفری مطرح می‌شود. حال برخی از سوالات، رایج‌تر بوده و در این بخش لازم است که به مهم‌ترین سوالات مرتبط با مشاوره حقوقی کیفری نیز بپردازیم.

بنابراین عمدتا سوالات زیر در جلسه مشاوره حقوقی کیفری مطرح می‌شود:

  1. نحوه و ترتیب رسیدگی به یک دعوا کیفری چگونه است؟
  2. آیا تمامی پرونده‌های کیفری در دادسرا رسیدگی می‌شوند؟
  3. امکان این که پرونده کیفری مستقیما در یکی از شعبات دادگاه رسیدگی شود، وجود دارد؟
  4. نحوه انجام تحقیقات مقدماتی در دادسرا چگونه است؟
  5. منظور از این که گفته می‌شود وکیل تبصره ماده 48 قانون آیین دادرسی کیفری چیست؟
  6. آیا تمامی وکلا این امکان را دارند که وکالت در دعاوی امنیتی در مرحله دادسرا را قبول کنند؟
  7. برای رسیدگی به جرم کلاهبرداری باید چه اقدامات قانونی انجام شود؟
  8. اگر فردی اقدام به تخریب مال فرد دیگر کند، می‌توان به دلیل ارتکاب جرم تخریب از او طرح دعوا کیفری نمود؟
  9. بعد از آن که تحقیقات مقدماتی جرم در دادسرا انجام شود، چه فرآیندی باید طی شود؟
  10. صدور قرار مجرمیت به معنای اثبات ارتکاب جرم از طرف مشتکی عنه است؟

تنوع و تعداد سوالاتی که در جلسات مشاوره حقوقی کیفری، مطرح می‌شود بسیار بالا است که تنها به مواردی از این قبیل سوالات پرداختیم.

پاسخ به سوالات ذکر شده و هر سوال دیگری که مرتبط با دعاوی کیفری باشد، به صورت تخصصی در سامانه مشاوره حقوقی 24 به آن پاسخ داده می‌شود. به همین منظور لازم است که از خدمات مشاوره این سامانه استفاده کنید.

ارائه مشاوره حقوقی در مورد انواع دعاوی کیفری

بروز جرم سببی برای آن است که اقامه دعوا کیفری، انجام شود. پر واضح است که اگر تخلف و رفتاری که جنبه مجرمانه نداشته باشد، رخ دهد، عملا نمی‌توان برای ثبت شکایت کیفری اقدام نمود.

دعاوی کیفری بر حسب نوع و مجازاتی که در قانون برای آن‌ها تعیین شده است، در دسته‌بندی‌های مختلفی قرار می‌گیرند.

جرائمی مانند کلاهبرداری، خیانت در امانت، سرقت، تخریب در دسته بندی جرائم علیه اموال شناخته می‌شوند. جرائمی مانند قتل، ضرب و جرح به عنوان جرائم علیه تمامیت جسمانی افراد شناخته می‌شوند.

حال مهم‌ترین دعاوی که پیرامون آن به صورت تخصصی مشاوره حقوقی ارائه می‌شود، عبارتند از:

  • کلاهبرداری
  • سرقت
  • زنا
  • تجاوز به عنف
  • تخریب
  • معامله به قصد فرار از دین
  • محاربه
  • ضرب و جرح
  • قتل
  • صدور چک
  • ترک نفقه

ارائه مشاوره برای هر کدام از دعاوی کیفری به صورت تخصصی صورت می‌گیرد. حال به دلیل اهمیت بالای این دعاوی در ادامه چند نمونه از موضوعات کیفری را بررسی می‌کنیم.

مشاوره حقوقی کلاهبرداری

کلاهبرداری که به عنوان یکی از جرائم علیه اموال شناخته می‌شود، به شیوه‌های مختلفی صورت می‌گیرد. کلاهبرداری می‌تواند در بستر فضای اینترنت و با به شیوه سنتی و قدیم انجام می‌شود. قانون تشدید مجازات مرتکبین، ارتشاء اختلاس و کلاهبرداری به میزان مجازات این جرم پرداخته است.

در جرم کلاهبرداری، مهم ترین موضوع این است که افراد دیگر درگیر فریب، حیله و رفتارهای متقلبانه کلاهبرداران شوند. بر اساس نوع کلاهبرداری انجام شده، میزان مجازات آن نیز متفاوت است.

در قانون مجازات حبس، رد مال و جزای نقدی برای کلاهبرداری تعیین شده است. هر سوالی که پیرامون جرم کلاهبرداری دارید، می‌توانید برای آن مشاوره حقوقی دریافت کنید.

مشاوره حقوقی ترک نفقه

عدم پرداخت نفقه از سوی شوهر در شرایطی نیز می‌تواند عنوان مجرمانه داشته باشد. در این صورت اگر زوج نفقه همسر خود را پرداخت نکند، زوجه می‌تواند علیه او اقدام به طرح دعوا کیفری نماید.

البته برای طرح کیفری ترک نفقه، وجود یک سری شرایط لازم است و در هر صورتی زن این اختیار را ندارد که از شوهر خود طرح دعوا کیفری کند. شرایط مربوط به اقامه دعوا کیفری ترک نفقه،در جلسه مشاوره حقوقی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

زندان

مشاوره حقوقی چک کیفری

در صورتی که صادر کننده اقدام به صدور چک نماید و در زمان تعیین شده، دارنده نتواند مبلغ چک را وصول کند، در این صورت امکان طرح دعوا کیفری از صادر کننده وجود دارد.

صدور چک بلامحل جرم محسوب می‌شود و برای آن که دارنده بتواند به این منظور از صادر کننده طرح دعوا کیفری نماید، شرایطی در قانون عنوان شده است که باید به بررسی آن نیز پرداخت.

در قانون مهلت مشخصی به دارنده چک داده شده است تا در این مدت بتواند اقدام به شکایت کیفری کند. تمامی موضوعات و شرایط مربوط به صدور چک کیفری در جلسه مشاوره به آن پرداخته می‌شود.

مشاوره حقوقی قتل

قتل یکی از شناخته شده‌ترین انواع جرائم در قانون کشور ما است که در نهایت منجر به سلب حیات مقتول می‌شود. قتل می‌تواند به صورت عمدی، غیر عمدی و شبه عمدی انجام شود.

مجازات تعیین شده در قانون برای هر کدام از انواع قتل متفاوت است و لازم است که برای دریافت اطلاعات کافی پیرامون جرم قتل با وکیل متخصص کیفری مشورت حقوقی داشته باشید.

نحوه ارائه مشاوره حقوقی مرتبط با امور کیفری

شیوه‌هایی که برای ارائه مشاوره حقوقی در دعاوی کیفری در نظر گرفته شده است، شامل روش‌های تلفنی، آنلاین و حضوری است.

در جلسات مشاوره حقوقی کیفری، تنها موضوعاتی که ارتباط با جرم داشته باشند، مورد بحث قرار می‌گیرد. انتخاب شیوه ارائه مشاوره با متقاضیان بوده که هر کدام از این روش‌ها، مزایا خاص خود را دارند.

عمدتا مشاوره حقوقی کبفری توسط وکلایی که متخصص در دعاوی کیفری هستند، ارائه می‌شود. در واقع مشورت با وکیل کیفری می‌تواند برای افراد دارای مزایایی نیز باشد و حتما توصیه می‌شود که برای امور کیفری حتما از وکیلی مشاوره حقوقی دریافت کنید که متخصص در این حوزه باشد.

هر دو مشاوره حقوقی تلفنی و آنلاین که به صورت غیر حضوری انجام می‌شود و در این صورت از هر شهر می‌توانید مشاوره دریافت کنید. مشاوره حضوری نیز با تعیین وقت و برگزاری جلسه حضوری مشاوره صورت می‌گیرد و در این روس، سوالات حقوقی خود را به صورت حضوری مطرح می‌کنید.

دریافت مشاوره حقوقی کیفری توسط وکیل متخصص کیفری

لازمه ارائه مشاوره حقوقی در هر حوزه و زمینه، مشورت با وکیل خوب و متخصص در همان حوزه است. وکیل کیفری علاوه بر وکالت در این دعاوی، می‌تواند مشاوره حقوقی آنلاین یا حضوری به افراد متقاضی نیز بدهد. به همین منظور برای دریافت مشاوره حقوقی کیفری، سامانه مشاوره حقوقی 24 پبشنهاد می‌شود.

وجود وکلای متخصص کیفری در این سامانه، دلیلی است بر این که بتوانید از خدمات مشاوره آن استفاده کنید. در هر صورت برای اخذ مشاوره در ارتباط با دعاوی کیفری نیز با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا