عمومی

مشاوره حقوقی مالیات

مالیات در تمام دنیا جز و مسائل مهم به شمار می‌رود و از این حیث مقررات خاصی نیز پیرامون آن وضع شده است. مالیات به طور کلی در ازای استفاده از خدمات عمومی که دولت در اختیار شهروندان قرار می‌دهد، بایستی هزینه آن پرداخت گردد.

همه ما کم و بیش با مالیات آشنا هستیم و می‌دانیم که پرداخت مالیات در ارتباط با مسائل گوناگون، یک وظیفه همگانی محسوب می‌شود. در واقع شهروندان ملزم هستند که مالیاتی که به کسب و کار آن‌ها یا موضوعات دیگر، مرتبط است را بپردازند. در همین راستا نیز مشاوره حقوقی مالیات دریافت کنند.

دولت و ارگان‌های دیگر که امکانات متنوع شهری را که در اختیار مردم قرار داده و متقابلا نیز مردم از چنین خدماتی استفاده می‌کنند، همه این مسائل مستلزم پرداخت هزینه‌های مربوطه است.

در بسیاری از کشورهای جهان، خصوصا کشورهای پیشرفته، حساسیت خاصی نسبت به مالیات دارند و از این حیث هر شخصی که تخافی را در حوزه مالیات انجام می‌دهد، با جریمه سنگینی مواجه می‌شود. در کشور ما نیز قانونی تحت عنوان قانون مالیات‌های مستقیم وضع شده است که مقررات مالیاتی را به خوبی بیان می‌کند.

مالیات به شیوه مستقیم و غیره مستقیم قابل دریافت است که شیوه مستقیم آن دارای اهمیت بوده و به همین منظور قانون مشخصی نیز پیرامون آن وضع شده است.

بنابراین هرگونه مشکل و یا اختلافی در حوزه مالیات به وجود آید، باید به قانون مزبور رجوع نمود. موضوعاتی که به آن‌ها مالیات تعلق پیدا می‌کند، نامحدود هستند و چه بسا بسیاری از هزینه‌هایی که شهروندان می‌پردازند، بخشی از آن در ارتباط با مالیات باشد.

درآمد و همچنین میزان دارایی اشخاص نیز مشمول اخذ مالیات قرار می‌گیرد. طبیعتا هر فردی که درآمد بیشتری داشته باشد، باید مالیات بیشتری نیز پرداخت کند.

به طور کلی اشخاص حقیقی و حقوقی شامل پرداخت مالیات می‌شوند که مالیات اشخاص حقوقی از اهمیت بالایی برخوردار است. بسیاری از مسائل و مشکلات قانونی پیرامون امور مالیاتی در خصوص عدم پرداخت مالیات اشخاص حقوقی است.

شرکت‌هایی که نسبت به پرداخت مالیات خود کوتاهی می‌کنند، می‌تواند عواقب جبران ناپذیری چون فرار مالیاتی برای آن‌ها نیز وضع شود. فرار مالیاتی می‌تواند در شرایطی جنبه مجرمانه داشته باشد و قابل پیگیری کیفری از طریق مراجع قضایی خواهد بود.

با توجه به اهمیت بالای موضوع مالیات، در صورتی که در این زمینه با مشکلات فراوانی نیز مواجه شدید، کافیست از خدمات سامانه مشاوره حقوقی 24 استفاده کنید.

مشاوره حقوقی مالیات به مواردی چون نحوه ثبت اظهارنامه مالیاتی، میزان مالیات تعلق گرفته به درآمد اشخاص، مالیات بر ارث و موضوعات دیگر می‌پردازد. در ادامه مطلب با ما همراه باشبد تا با شیوه‌های دریافت و ارائه مشاوره حقوقی مالیات آشنا شوید.

درباره مشاوره حقوقی مالیاتی

مشاوره حقوقی روشی است که به واسطه آن می‌توان بسیاری از مشکلات حقوقی را نیز حل و فصل نمود. برای رسیدگی به موضوعاتی که جنبه حقوقی دارند، این امکان وجود دارد تا به جای گرفتن وکیل، از خدمات مشاوره حقوقی نیز استفاده نمود.

مشاوره حقوقی در ارتباط با موضوعات و دعاوی که از جنبه حقوقی و یا قضایی برخوردار هستند، می‌باشد که یکی از آن‌ها در حوزه امور مالیاتی است.

با توجه به این که امور مالیاتی از حساسیت خاصی نیز برخوردار است، بایستی ارائه مشاوره حقوقی در رابطه با آن به صورت تخصصی انجام شود.

حال در مورد این موضوع که منظور از مشاوره حقوقی مالیاتی چیست، باید گفت که مشاوره دادن در امور مالیاتی آن هم از جنبه حقوقی، تحت عنوان مشاوره حقوقی مالیاتی شناخته می‌شود.

امور مالیاتی از آن جهت که در ارتباط با مسائل حسابداری نیز است، حتی افرادی که حسابدار شناخته می‌شوند نیز می‌توانند به عموم مردم مشاوره در این زمینه بدهد. اما پر واضح است که مشاوره مالیاتی از جنبه حقوقی، تنها توسط وکلا و سایر حقوقدانانی که دارای سر رشته و تخصص در این حوزه هستند، ارائه می‌گردد.

مشاوره حقوقی مالیاتی، به بررسی امور مالیات از جنبه قانونی آن می‌پردازد و افرادی که با پرسش‌های مالیاتی مواجه می‌شوند، می‌توانند از خدمات مشاوره حقوقی نیز استفاده کنند.

وکیلی که مشاوره حقوقی مالیاتی ارائه می‌نماید، تمامی جوانب قانونی اینگونه مسائل را در جلسات مشاوره برای متقاضیان مورد بررسی قرار می‌دهد و در این صورت می‌توانید پاسخ تمامی سوالات حقوقی خود را از طریق مشاوره دریافت کنید.

لازم به ذکر است که بین مشاوره امور مالیاتی با مشاوره حقوقی مالیاتی تفاوت‌هایی وجود دارد. شاید افرادی که دارای علم کافی در زمینه مسائل اقتصادی باشند، بتوانند مشاوره در امور مالیاتی بدهند اما طبیعتا ارائه مشاوره مالیاتی از بعد حقوقی از عهده آن بر نخواهد آمد.

در واقع مشاوره حقوقی مالیاتی، امور مرتبط با مالیات را از بعد حقوقی و قانونی مورد بررسی قرار می‌دهد و لازمه آن دریافت مشاوره از حقوقدانانی است که مهارت و تخصص کافی در زمینه مالیاتی داشته باشند.

مشاوره حقوقی مالیات با وکیل متخصص

مالیات و انواع آن

در بخش قبل نگاه کلی به مشاوره حقوقی مالیاتی داشتیم و با آشنا شدیم. طبق توضیحات ارائه شده، مشاوره حقوقی مالیات، به بررسی ابعاد قانون امور مالیاتی می‌پردازد و با مشاوره مالیاتی که در ارتباط نحوه حسابرسی آن است، تفاوت دارد. حال در این بخش قصد داریم که انواع مالیات در قانون ایران را مورد بررسی قرار دهیم.

به طور کلی در قانون مالیات به دو نوع مالیات مستقیم و غیر مستقیم تقسیم بندی می‌شود. در واقع روش دریافت مالیات می‌تواند به شیوه مستقیم و غیر مستقیم باشد. در قانون به صورت اختصاصی به مالیات‌های مستقیم اشاره شده است و دلیل آن هم اهمیت بالای موضوع مالیات‌هایی است که به صورت مستقیم دریافت می‌شود.

مالیات غیر مستقیم شامل مواردی چون مالیات ارزش افزوده و مالیات واردات کالا می‌باشد. مالیات غیر مستقیم بر خلاف مالیات مستقیم، نحوه دریافت آن با واسطه انجام می‌شود که عمدتا در رابطه با مصرف کالا می‌باشد.

مصرف کننده در قبال کالای خریداری شده مبلغی را به عنوان مالیات و یا مالیات بر ارزش افزوده پرداخت می‌کند. در واقع هزینه‌هایی که بر روی کالاها درج می‌شود، بخشی از آن تحت عنوان ارزش افزوده محاسبه شده که مصرف کننده در زمان خرید کالا آن را پرداخت می‌نماید.

مالیات مستقیم همانطور که از نام آن پیدا است، بدون آن که واسطه ای در کار باشد و به صورت مستقیم از افراد اخذ می‌شود. در واقع اشخاص حقوقی و حقیقی که مستقیما از آن‌ها مالیات اخذ می‌شود، به عنوان مالیات‌های مستقیم شناخته می‌شود. مالیات مستقیم که از منابع درآمدی اشخاص دریافت می‌گردد، مستقیما به خزانه دولت واریز می‌شود.

مالیات مستقیم شامل مالیات بر دارایی و مالیات بر درآمد است. درآمد و دارایی اشخاص طبق قانون مالیات‌های مستقیم اعمال می‌شود. درآمدی که اشخاص دارند و به همراه اموال و دارایی آن‌ها مستلزم پرداخت مالیات است.

همچنین موضوع ارث نیز مشمول مالیات قرار گرفته و در زمان انجام مراحل انحصار وراثت، بایستی مالیات آن پرداخت شود. در ادامه هریک از انواع مالیات مستقیم را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

مالیات بر درآمد

همانطور که گفته شد، مالیات مستقیم شامل مالیات بر درآمد و دارایی است. مالیات بر درآمد که کاملا مشخص یوده و بر اساس میزان درآمد هر شخص محاسبه شده و باید به سازمان امور مالیاتی پرداخت گردد. میزان درآمدی که اشخاص حقیقی و یا حقوقی دارند، مشمول پرداخت مالیات قرار می‌گیرد.

درآمدی که شهروندان دارند، می‌تواند به صورت دولتی و یا مشاغل آزاد باشد. در واقع کارمندان دولت، حقوق و دستمزد مشخصی را ماهانه دریافت می‌کنند و به همان میزان درآمدی که ماهانه دارند، درصد مشخصی از آن به عنوان مالیات کسر می‌شود. حال آن دسته از افرادی که جز مشاغل و کسب و کارهای آزاد محسوب می‌شوند نیز به صورت مجزا باید مالیات پرداخت کنند.

طبیعی است که سطح درآمدی افراد با یکدیگر یکسان نیست و هر کدام دارای میزان درآمد مشخصی هستند. در هر صورت هر شهروندی که از منابع مشخص، دارای درآمد باشد، مشمول پرداخت مالیات بر درآمد می‌شود. با این وجود، افزایش درآمد منجر به افزایش مالیات شده و مشمولان باید مالیات بیشتری را پرداخت کنند.

مودیانی که دارای کسب و کار آزاد هستند، بایستی هرساله اظهارنامه مالیاتی را به منظور میزان درآمد سالانه خود تهیه نموده و آن را در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار دهند.

اظهارنامه مالیاتی صرفا برای مشاغل غیر دولتی محسوب می‌شود و مشاغلی که آزاد به شمار می‌روند، ضروری است تا برای ارائه اظهارنامه مالیاتی اقدامات لازم را انجام دهند.

بنابراین تعلق گرفتن مالیات به درآمد در قانون عنوان شده است و این موضوع وظیفه هر شهروندی است که به ازای درآمدی که دارد، بخشی از آن را به عنوان مالیات پرداخت کند. در واقع پرداخت مالیات به عنوان درآمد ماهانه، تکلیف قانونی شهروندان محسوب می‌شود و نباید از انجام چنین تکلیفی نیز خودداری نمود.

محاسبه مالیات

مالیات بر دارایی

در روش مالیات مستقیم، علاوه بر درآمد، دارایی اشخاص نیز مشمول پرداخت مالیات می‌شود. اموالی که افراد داشته باشند نیز طبق قانون به آن‌ها مالیات تعلق می‌گیرد. در واقع اموالی که در اداره ثبت از افراد مختلف به ثبت رسیده باشد، قانونا باید مالیات آن پرداخت گردد.

همانند مالیات بر درآمد، مالیات بر دارایی نیز به شیوه مستقیم دریافت می‌شود و داشتن اموال و دارایی زیاد منجر به افزایش حق مالیات می‌شود. افرادی که در ایران دارایی اموال به نام خود باشند، بایستی مالیات دارایی خود را نیز بپردازند.

حتی آن دسته از افرادی که در خارج از کشور سکوتت دارند نیز مشمول پرداخت مالیات هستند. سکونت داشتن اشخاص در خارج از ایران، دلیلی برای معافیت آن‌ها از پرداخت مالیات بر درآمد و دارایی نیست.

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در خصوص مالیات بر دارایی مطرح می‌شود، بحث مالیات بر ارث است. ارث همان دارایی و اموال متوفی است که بعد از فوت او به ورثه تعلق پیدا می‌کند. مالیات بر ارث در ماده 17 قانون مالیات مستقیم مورد بررسی گرفته است. طبق این ماده، اموال و دارایی که در نتیجه فوت شخص اعم از فوت واقعی یا فرضی انتقال می‌یاید، شامل پرداخت مالیات می‌گردد.

زمانی که ورثه برای تقسیم اموال و دارایی متوفی بین خود برای انحصار وراثت اقدام می‌کنند، باید مالیات بر ارث را پرداخت کنند. در واقع یکی از مراحل اصلی انحصار وراثت، پرداخت مالیات بر ارث است. تا زمانی که مالیات مربوطه از طرف ورثه پرداخت نشود، امکان تقسیم اموال بین آن‌ها وجود ندارد.

این موضوع یک اصل کلی در خصوص ارث است که تا زمان عدم پرداخت تادیه دیون، تقسیم اموال بین ورثه امکان پذیر نیست. مالیات نیز به نوبه خود نوعی دین به شمار رفته و برای این که ورثه امکان تقسیم اموال و دارایی را بین خود داشته باشند، بایستی مالیات آن را پرداخت کنند.

ورثه باید لیست کاملی از کلیه اموال و دارایی متوفی را تهیه نموده و در اختیار اداره امور مالیات قرار دهند. قبل از تعیین میزان سهم الارث، در طی انجام پروسه انحصار وراثت، ابتدا بدهی متوفی از جمله مالیات مورد محاسبه قرار گرفته و سپس سهم هریک از ورثه از میزان ماترک مشخص می‌شود.

میزان مالیاتی که برای ارث در نظر گرفته می‌شود، بسته به مقدار ماترک و همچنین تعداد ورثه متغیر است. در وهله اول، ارزش دارایی متوفی محاسبه شده و بر اساس ارزش واقعی ماترک، مالیات آن نیز مشخص می‌شود.

طبق جدیدترین اصلاحیه قانون مالیات مستقیم، تاریخ انتقال اموال به ورثه، به عنوان میزان مالیات بر ارث در نظر گرفته می‌شود. در واقه مبنای محاسبه مالیات بر ارث، تاریخ فوت متوفی نیست و تاریخی که انتقال دارایی به ورثه صورت گرفته است، به عنوان مالیات بر ارث قرار می‌گیرد.

سوالات پر تکرار در مشاوره حقوقی مالیات

بعد از بررسی کامل انواع مالیات، حال بایستی به برخی از سوالات پرتکراری که در مشاوره حقوقی مالیات مطرح می‌شود، بپردازیم. مشاوره حقوقی، روشی است که شما می‌توانید تمامی سوالات خود را در ارتباط با هر موضوعی که جنبه حقوقی دارد، مطرح کنید.

در مشاوره حقوقی مالیاتی، به صورت تخصصی به بررسی امور مالیات پرداخته شده و وکلا و کارشناس حقوقی متخصص در این زمینه به تمامی سوالات شما در این زمینه پاسخ خواهند داد.

مشاوره حقوقی مالیاتی به موضوعات مختلفی چون نحوه ارائه اظهارنامه مالیاتی پرداخته و به طور کلی مقررات مالیاتی را مورد بررسی قرار می‌دهد. در هر صورت بخشی از سوالات پر تکرار در مشاوره حقوقی مالیاتی، به شرح زیر است:

  • چگونه اظهارنامه مالیاتی را باید ثبت نمود؟
  • عدم ثبت اظهارنامه مالیاتی چه عواقبی را برای مودیان در پی دارد؟
  • مودیان تا چه زمانی مهلت دارند تا اظهارنامه مالیاتی را ارائه نمایند؟
  • در قانون چه افرادی از پرداخت مالیات معارف شده‌اند؟
  • آیا عدم پرداخت مالیات منجر به فرار مالیاتی می‌شود؟
  • مالیات بر ارث چگونه محاسبه می‌شود؟
  • آیا در قانون جدید خانه‌های مسکونی خالی از سکنه نیز به آن‌ها مالیات تعلق پیدا می‌کند؟
  • طبق قانون مالیات بر دارایی به چه صورتی محاسبه می‌شود؟

این موارد، تنها بخشی از مهم‌ترین سوالاتی هستند که در مشاوره حقوقی مالیاتی به آن‌ها اشاره می‌شود. در بین سوالات مزبور، در جلسات مشاوره حقوقی بیشتر موضوع مربوط به نحوه ثبت و ارائه اظهارنامه مالیاتی از سوی متقاضیان مطرح می‌شود.

به تمامی این سوالات به صورت تخصصی در زمانی که مشاوره حقوقی دریافت می‌کنید، پاسخ داده می‌شود. به همین منظور اگر در امور مالیاتی با مشکلات قانونی روبرو شدید، بایستی از متخصصین این حوزه مشاوره دریافت کنید.

مشاوره حقوقی مالیات بر درآمد

مشاوره حقوقی اشخاص مشمول پرداخت مالیات

سوالات و موضوعات مختلفی در ارتباط با مشاوره حقوقی مالیات مطرح می‌شود که یکی از آن‌ها در خصوص اشخاص مشمول پرداخت مالیات است. در قانون مالیات مستقیم به این موضوع اشاره شده است که چه افرادی موظف به پرداخت مالیات هستند.

در هر صورت طبق قانون مزبور، اشخاص ذیل مشمول پرداخت مالیات هستند:

  1. کلیه مالکین اعم از اشخاص حقیقی یا حقوقی نسبت به اموال یا املاک خود واقع در ایران.
  2. هر شخص حقیقی ایرانی مقیم ایران نسبت به کلیه درآمدهایی که در ایران یا خارج از ایران تحصیل می‌نماید.
  3. هر شخص حقیقی ایرانی مقیم خارج از ایران نسبت به کلیه درآمدهایی که در ایران تحصیل می‌کند.
  4. هر شخص حقوقی ایرانی نسبت به کلیه درآمدهایی که در ایران یا خارج از ایران تحصیل می‌نماید.
  5. هر شخص غیر ایرانی (‌اعم از حقیقی و یا حقوقی) نسبت به درآمدهایی که در ایران تحصیل می‌نماید و همچنین نسبت به درآمدهایی که بابت ‌واگذاری امتیازات یا سایر حقوق خود و یا دادن تعلیمات و کمک‌های فنی و یا واگذاری فیلم‌های سینمایی (‌که به عنوان بها یا حق نمایش یا هر عنوان‌ دیگر عاید آن‌ها می‌گردد) از ایران تحصیل می‌کند.

در مشاوره حقوقی مالیات، به صورت تخصصی و با ذکر جزئیات کافی به این موضوع پرداخته می‌شود که قانونا چه افرادی مشمول پرداخت مالیات می‌شوند. اما به طور کلی، تمامی اشخاصی که طبق قانون، مشمول پرداخت مالیات می‌گردند، شامل موارد فوق هستند.

مشاوره حقوقی اشخاص معاف از پرداخت مالیات

از دیگر موضوعاتی که در مشاوره حقوقی مالیات با وکیل تلفنی یا حضوری به آن پرداخته می‌شود، اشخاص معاف از پرداخت مالیات است. همانطور که عده ای از اشخاص در قانون، مکلف به پرداخت مالیات هستند، در مقابل نیز دسته مشخصی از مشاغل معاف از پرداخت مالیات نیز شده‌اند.

طبق قانون مالیات مستقیم، اشخاص زیر از پرداخت مالیات معاف شده‌اند:

  1. وزارتخانه‌ها و مؤسسات دولتی و دستگاههایی که بودجه آن‌ها وسیله دولت تأمین می‌شود و شهرداری‌ها و مؤسسات وابسته به دولت و‌شهرداری‌ها که به صورتی غیر از شرکت طبق قوانین تأسیس شده باشند.
  2. جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، سازمان تأمین اجتماعی، صندوق‌های پس‌انداز بازنشستگی، مدارس علوم اسلامی،‌جامعه‌الامام‌الصادق (ع) و نهادهای انقلاب اسلامی و صندوق عمران موقوفات کشور مادام که درآمد صندوق مزبور صرف امور عمران موقوفات و‌ تأمین هزینه‌های سازمان حج و اوقاف و امور خیریه می‌گردد. تشخیص مدارس علوم اسلامی به عهده شورای مدیریت حوزه علمیه قم و نهادهای انقلاب اسلامی با هیأت وزیران است.
  3. موقوفات عام که درآمد آن‌ها طبق موازین شرعی و به مصرف اموری از قبیل تبلیغات اسلامی، تحقیقات فرهنگی، علمی، دینی، فنی تحقیقاتی،‌ اختراعات، اکتشافات، تعلیم و تربیت، بهداشت، بنا و تعمیر و نگهداری مساجد، مصلی‌ها و مدارس علوم اسلامی، مراسم تعزیه و اطعام، تعمیر آثار ‌باستانی، امور عمرانی و آبادانی، کمک به مستضعفین و آسیب دیدگان حوادث ناشی از سیل، زلزله، آتش‌سوزی، جنگ و حوادث غیر مترقبه دیگر ‌می‌رسد مشروط بر این که درآمد و هزینه مزبور مورد گواهی سازمان حج و اوقاف و امور خیریه باشد.
  4. مؤسسات عام‌المنفعه که به ثبت رسیده و درآمد آن‌ها به موجب اساسنامه به مصرف امور مذکور در بند 3 فوق برسد و همچنین مجامع حرفه‌ای‌که به موجب قوانین خاص تشکیل شده‌اند، مشروط بر این که بر درآمد و هزینه‌های مؤسسات و مجامع مذکور از طرف مقام رهبری و یا قائم مقام رهبری ‌و یا دولت و یا شهرداری‌ها نظارت شود.
  5. انجمن‌ها یا هیأت‌های مذهبی مربوط به اقلیت‌های دینی مذکور در قانون اساسی مشروط بر این که رسمیت آن‌ها به تصویب وزارت کشور رسیده‌ و درآمد و هزینه آن‌ها توسط سازمان حج و اوقاف و امور خیریه تایید شده باشد.

مالیات

مشاوره حقوقی نحوه تنظیم اظهارنامه مالیاتی

از موضوعات بسیار مهمی که مرتبط با امور مالیاتی بوده و پیرامون آن اغلب مشاوره حقوقی دریافت می‌شود، نحوه تنظیم اظهارنامه مالیاتی است. کلیه مشاغل آزاد و کسب کارهای مختلف، بایستی درآمد سالیانه خود را از طریق اظهارنامه به اطلاع سازمان امور مالیاتی برسانند.

اظهارنامه مالیاتی فرم مخصوصی است که در آن مشخص می‌شود که مودی در طول سال تا چه میزان درآمد داشته است و باید مقدار دقیق آن را برای اداره مالیات مشخص کند.

سازمان مالیاتی نیز طبق اظهارنامه ارائه شده، مالیات را تعیین می‌کند. اظهارنامه مالیاتی در واقع همان مالیات بر درآمد است که مودیان بر اساس درآمدی که دارند، مقدار مالیات آن نیز مشخص می‌شود.

با توجه به این که ثبت اظهارنامه مالیاتی، فرآیند و مراحل خاص خود را دارد، توصیه می‌شود که برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی در زمان ثبت آن، بایستی از متخصصین مالیاتی کمک بگیرید.

به همین منظور بهترین روش آن است که به منظور تنظیم فرم اظهارنامه مالیاتی اقدام به دریافت مشاوره حقوقی کنید که در این زمینه سامانه مشاوره حقوقی 24 به شما توصیه می‌شود.

با مشاوره‌هایی که دریافت می‌کنید، می‌توانید به راحتی مراحل ثبت اظهارنامه مالیاتی را انجام دهید. گفتنی است که در سامانه مزبور، این امکان برای شما فراهم شده است که صفر تا صد تنظیم و ثبت اظهارنامه نیز انجام شود. بنابراین می‌توانید کلیه فرآیند ثبت اظهارنامه مالیاتی را بر عهده ما قرار دهید.

ارائه بهترین مشاوره حقوقی در امور مالیات

امور مالیاتی همواره از گذشته تا کنون دارای اهمیت بوده است و پر واضح است که تمامی اشخاص اطلاعات کافی از امور مالیاتی نداشته باشند. در این صورت لازم است که دانش مالیاتی آن‌ها افزایش داشته باشد.

اشخاصی که صاحب کسب و کار مشخصی هستند، باید تا حدودی از قوانین مربوط به مالیات اطلاع داشته باشند. صاحبان مشاغل اگر با مشکل مالیاتی مواجه شوند، باید برای رفع چنین مشکلاتی به دنبال راهکار مناسب آن باشند.

یکی از راهکارهای مناسب برای حل و مشکلات امور مالیاتی، دریافت مشاوره حقوقی می‌باشد. اشخاص حقوقی که با نحوه ثبت اظهارنامه مالیاتی آشنا نیستند، می‌توانند با دریافت مشاوره حقوقی با چگونگی انجام این کار آشنا شوند.

در هر صورت اگر به دنبال دریافت مشاوره حقوقی در زمینه مالیاتی هستند، راه حل مناسب برای شما استفاده از خدمات سامانه بنیاد وکلا است.

از آن جهت که تعداد متخصصین مالیاتی در سامانه مشاوره حقوقی 24 زیاد است، این سامانه می‌تواند گزینه مناسبی برای دریافت خدمات مشاوره حقوقی در امور مالیاتی با وکیل آنلاین یا حضوری به شمار رود. مودیانی که قصد ارسال اظهارنامه مالیاتی را دارند اما با نحوه انجام مراحل آن آشنا نیستند، می‌توانند با اخذ مشاوره حقوقی، انجام این امور را بر عهده متخصصین ما قرار دهند.

در سامانه مشاوره حقوقی 24، بهترین خدمات مشاوره در امور مالیاتی ارائه می‌شود که برای دریافت چنین خدماتی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا