عمومی

مشاوره حقوقی بیمه

بیمه را می‌توان به عنوان یکی از مهم‌ترین مسائل در زندگی عموم مردم در نظر گرفت و امروزه کارایی زیادی در زندگی ما دارد. با توجه به این که بیمه بخش مهمی از زندگی روزمره افراد را تشکیل می‌دهد، لازم است که تا نگاهی ویژه‌ای نسبت به این موضوع داشت.

موضوعات مختلفی مشمول بیمه قرار می‌گیرند. موضوعات مالی و غیر مالی به آن‌ها بیمه تعلق گرفته و در این صورت می‌توان با قاطعیت گفت که بیمه، برای همه مردم جنبه الزام آور دارد.

البته به جز برخی از بیمه‌ها که برای مالکین، ضروری است تا مال خود را بیمه کنند، در سایر انواع بیمه، هیچگونه جنبه اجباری برای آن دیده نمی‌شود.

این که گفته می‌شود بیمه کردن امروزه جنبه الزام آور دارد، در واقع منظور آن است که شرایط فعلی جامعه، ایجاب می‌کند که افراد باید اموالشان را تحت پوشش بیمه کنند.

گفتنی است که بیمه تنها برای مال در نظر گرفته نشده است و حتی اشخاص حقیقی نیز می‌توانند خودشان را بیمه کنند.

شرکت‌های مختلفی به ارائه خدمات بیمه می‌پردازند و واضح است که هر کدام از آن‌ها خدمات‌دهی بهتری داشته باشند، متقاضیان بیشتری نیز برای عقد قرارداد با آن‌ها تمایل پیدا می‌کنند. هدف اصلی از بیمه کردن، این است که اگر برای بیمه شده، خسارتی به وجود آید، شرکت بیمه جبران خسارات وارده را جبران کند.

همچنین بخوانید

با توجه به این که بروز حادثه از پیش تعیین شده نیست، در این صورت برای جلوگیری از وقوع مشکلات احتمالی، لازم است تا اموالتان بیمه شوند.

زمانی که مورد مدنظرتان را بیمه می‌کنید، قراردادی فی ما بین شما و شرکت بیمه منعقد می‌شود که تمامی تعهدات و وظایف طرفین در آن قید شده است. در این صورت کسی نمی‌تواند از انجام وظایف قانونی خود در امور بیمه خودداری کند.

مشاوره حقوقی بیمه به ارائه مشاوره، پیرامون موضوعات مختلفی نیز می‌پردازد و شامل انواع مختلفی چون بیمه سلامت، بیمه تامین اجتماعی، بیمه بیکاری، بیمه خودرو، بیمه سرقت، بیمه منزل، بیمه آتش سوزی و غیره، است.

هرگونه سوالی که پیرامون موضوعات بیمه داشته باشید، می‌توانید با دریافت مشاوره حقوقی، پاسخ سوالات خود را بیابید. بسیاری از مسائل حقوقی از طریق مشاوره حقوقی حل و فصل می‌شود و در این صورت تنها با استفاده از مشاوره‌هایی که ارائه می‌شود، می‌توانید موضوعات مرتبط با امور بیمه را رسیدگی کنید.

قرارداد بیمه

شاید در سالیان گذشته، موضوع بیمه نسبت به شرایط فعلی چندان اهمیت نداشته است و مردم نیز تمایلی به این که مال خود را بیمه کنند، نداشته‌اند.

اما امروزه، با قاطعیت می‌توان گفت که بسیاری از مسائل وابسته بیمه هستند و شرایط فعلی ایجاب می‌کند که افراد، اموالشان را تحت پوشش بیمه قرار دهند. در تمامی مشاغل، جدای از بحث دستمزد و حقوق، بیمه همیشه دارای اهمیت بوده و برای کارمندان و کارگران این موضوع حائز اهمیت است که کارفرما آن‌ها را بیمه کند.

کارایی بیمه، عموما برای جبران خسارت است و زمانی خسارات مالی و یا جانی وارد می‌شود، شرکت بیمه موظف است تا میزان مشخصی از خسارات وارده را جبران کنند. در صورتی که مالی بیمه نباشد و به آن خسارت وارد شود، مالک متحمل جبران هزینه‌های زیادی خواهد بود و در این شرایط است که مزایا بیمه نمود پیدا می‌کند.

به طور کلی، بیمه جنبه اجباری ندارد و جنبه اختیاری آن باعث شده است تا برخی افراد از بیمه کردن خودداری کنند. البته لازم به ذکر است که در موارد استثنایی نیز بیمه کردن، جنبه اجباری دارد و باید اقداما لازم برای بیمه گردن انجام شود.

در هر صورت، زمانی که اقدام به بیمه کردن خود و یا اموالتان می‌کنید، قراردادی در این زمینه منعقد شده که به عنوان قرارداد بیمه شناخته می‌گردد.

بر طبق ماده 1 قانون بیمه، بیمه عقدی است که به موجب آن، یک طرف تعهد می‌کند در ازای پرداخت وجه یا وجوهی از طرف دیگر در صورت وقوع یا بروز حادثه خسارت وارده بر او را جبران نموده با وجه معینی را بپردازد.

قانونگذار، بیمه را نوعی عقد و یا قرارداد در نظر گرفته است که طرفین ملزم به رعایت یک سری وظایف و تکالیف مشخصی نیز هستند. با این اوصاف، لازم است تا مقررات مربوط به قراردادها نیز در مورد بیمه رعایت شود.

بنابراین بهتر است که برای تنظیم قرارداد بیمه، حتما با یک وکیل خوب در این زمینه مشورت کنید و یا قبل از تنظیم قرارداد، مشاوره حقوقی دریافت نموده تا در مورد قرارداد تنظیم شده با مشکل مواجه نشوید.

بیمه موضوع مهمی است و اگر هرگونه کوتاهی از سوی طرفین صورت گیرد، عواقب جبران ناپذیری در پی خواهد داشت.

طبیعتا وظیفه اصلی بیمه‌گذار، پرداخت حق بیمه بوده و متعهد اصلی در این قرارداد، بیمه‌گر یا همان شرکت و سازمان طرف قرارداد است. بسیاری از مشکلات حقوقی مطرح شده در مورد بیمه، ناشی از قراردادی است که بین طرفین منعقد گردیده است.

انواع بیمه

طرفین قرارداد بیمه

در بخش قبل، به تعریف بیمه و قرارداد مربوط به بیمه پرداخته شد. همانطور که بیان شد، بیمه یک نوع قرارداد و عقد محسوب می‌شود و باید نکات مربوط به قرارداد نویسی در آن رعایت شود.

اگر به تعریف قانونی بیمه توجه کنید، یکی از طرفین قرارداد، وظیفه پرداخت وجه بیمه یا حق بیمه را دارد. حال طرف دیگر قرارداد نیز ملزم به جبران خسارات در صورت حادث شدن است.

هر قراردادی، دارای طرفین اصلی است و آثار حقوقی قرارداد بر آن‌ها مترتب می‌شود. در مورد قرارداد بیمه نیز به همین صورت بوده و طبق قانون، ‌متعهد را بیمه‌گر، طرف تعهد را بیمه‌گذار، وجهی را که بیمه‌گذار به بیمه‌گر می‌پردازد حق بیمه و آنچه را که بیمه می‌شود، موضوع بیمه نامند.

در واقع می‌توان گفت که طرفین اصلی در قرارداد بیمه، بیمه گر و بیمه گذار است. بیمه گر همان شرکت بیمه بوده که ملزم به جبران خسارات وارده است.

بیمه گذار نیز همان شخص حقیقی یا حقوقی بوده که اموال خود و یا موارد دیگر را بیمه نموده و تعهد آن، پرداخت حق بیمه طبق قرارداد است. حق بیمه از طرف بیمه گذار پرداخت شده و بیمه گر موظف است که تمامی مسئولیت‌ها و جبران نمودن ضرر و زیان وارده را جبران نماید.

چه مواردی در بیمه نامه ذکر می‌شود؟

قرارداد بیمه که به آن بیمه نامه نیز گفته می‌شود، در آن مواردی عنوان می‌شود که در این بخش به بررسی آن می‌پردازیم. عقد بیمه و شرایط آن باید به موجب سند کتبی باشد و سند مزبور موسوم به بیمه‌نامه خواهد بود.

طبق این ماده، باید توافقات انجام شده بین طرفین و انعقاد قرارداد بیمه به صورت مکتوب بوده و در سندی که به آن بیمه نامه گفته می‌شود، قید گردد.

یک طرف قرارداد بیمه، بیمه گر بوده و لازم است تا مفاد قرارداد را تنظیم نموده و طی توافق با بیمه گذار، آن را منعقد کنند. زمانی که قرارداد بیمه منعقد می‌شود، بدین معناست که طرفین از انجام این قرارداد و مفاد درج شده در آن رضایت کاملی دارند.

بنابراین اگر به مواردی از بیمه نامه، اعتراض داشتید و یا مورد رضایت شما نباشد، حتما قرارداد را امضا نکنید؛ زیرا زمانی که پای قرارداد از سوی شما که بیمه گذار هستید، امضا می‌شود، به منزله موافقت و پذیرش تمامی شروط لازم در متن قرارداد است.

حال در مورد این موضوع که چه مواردی در بیمه نامه ذکر می‌شود، ماده 3 قانون بیمه به موارد قید شده در سند بیمه اشاره می‌کند. طبق این ماده، بایستی موارد ذیل در بیمه نامه عنوان شود:

  1. تاریخ انعقاد قرارداد بیمه
  2. مشخصات مربوط به بیمه گر و بیمه گذار
  3. موضوع بیمه
  4. حادثه یا خطری که عقد بیمه به مناسبت آن به عمل آمده است.
  5. ابتدا و انتهای بیمه
  6. حق بیمه
  7. میزان تعهد بیمه گر در صورت وقوع حادثه

هر نوع قراردادی، دارای شرایط خاصی است و قرارداد بیمه نیز بر طبق همین روال می‌باشد. موارد گوناگونی در بیمه‌نامه عنوان می‌شود که اصلی‌ترین آن، شامل موارد فوق الذکر است.

از بین موارد مندرج در بیمه نامه، موضوع میزان تعهد بیمه گر در صورت وقوع حادثه از اهمیت خاصی برخوردار است. در قرارداد بیمه، این موضوع شرط می‌شود که بیمه گر تا چه میزان مکلف به جبران خسارت است.

البته بحث میزان تعهد بیمه گر در قبال جبران خسارت، متفاوت است و هر شرکت، تا سقف مشخصی از خسارات وارده را جبران می‌کند. در این صورت، حتما شرکت‌هایی را برای انعقاد قرار بیمه انتخاب کنید که پوشش دهی بیمه آن‌ها در شرایط مناسبی بوده و میزان بیشتری از خسارت را جیران می‌کنند.

طبق ماده 4 قانون بیمه، موضوع بیمه ممکن است مال باشد اعم از عین یا منفعت یا هر حق مالی یا هر نوع مسئولیت حقوقی مشروط بر اینکه بیمه‌گذار نسبت به‌بقاء آنچه بیمه می‌دهد، ذی‌نفع باشد و همچنین ممکن است بیمه برای حادثه یا خطری باشد که از وقوع آن بیمه‌گذار متضرر می‌گردد.

گفتنی است که با اتمام مدت قرارداد بیمه، بیمه گذار در صورت تمایل برای استفاده مجدد از خدمات بیمه، بایستی اقدام به پرداخت حق بیمه نماید. در صورتی که بیمه نامه طبق اصول و مقررات مربوطه، تنظیم نشود، در ادامه ممکن است که زمینه اختلافی بین طرفین را به وجود آورد.

به همین منظور برای جلوگیری از بروز مشکات احتمالی در این زمینه، می‌بایست در زمان تنظیم قرارداد بیمه از وکلای متخصص در این زمینه مشاوره حقوقی به صورت وکیل تلفنی یا حضوری گرفت.

امضای قرارداد بیمه

مشاوره حقوقی بیمه به چه موضوعاتی می‌پردازد؟

با توجه به اهمیت موضوع بیمه، دریافت مشاوره حقوقی برای آن لازم و ضروری است. اگر پیرامون موضوعات بیمه دچار اختلاف شوید، بهتر است که این مسائل را از طریق مشاوره حقوقی حل و فصل نمایید.

موضوعاتی که در مشاوره حقوقی بیمه مطرح می‌شود، اختصاصا در رابطه با امور بیمه است. طبیعتا مواردی که هیچ ارتباطی به بیمه نداشته باشند، قابل بررسی در مشاوره حقوقی بیمه نیستند.

مسائل قابل بحث در مشاوره حقوقی بیمه، متنوع بوده و به دلیل گسترده و متنوع بودن، امکان این که بتوان همه مواردی که در مشاوره حقوقی به آن پرداخته می‌شود را در این بخش، مورد بررسی قرار داد، وجود ندارد.

عمدتا موضوعات زیر در مشاوره حقوقی بیمه بررسی می‌شوند:

  • بیمه شخص ثالث خودرو
  • بیمه بدنه خودرو
  • میزان خساراتی که بیمه گر متعهد به جبران آن است.
  • بیمه تامین اجتماعی
  • بیمه عمر
  • بیمه کار
  • بیمه بیکاری
  • بیمه آتش سوزی
  • بیمه منزل مسکونی
  • بیمه سلامت

این موارد، تنها بخش جزئی از موضوعاتی هستند که قابل بررسی در مشاوره حقوقی دعاوی بیمه هستند. به جز موارد فوق الذکر، موضوعات دیگری نیز هستند که قابل بررسی در مشاوره حقوقی بیمه هستند.

از بین موضوعات ذکر شده، بیمه شخص ثالث خودرو، طبق قانون جنبه اجباری دارد و مالکین خودروها موظف هستند تا خودرو خود را تحت پوشش این نوع بیمه قرار دهند.

سوالات رایج در مشاوره حقوقی بیمه

بخش قابل توجهی از سوالات مربوط به بیمه، از طریق مشاوره حقوقی پاسخ داده می‌شود. به طور معمول افرادی که با شرکت بیمه قرارداد منعقد کرده‌اند، اما بیمه گر نسبت به تعهدات خود کوتاهی می‌کند و موارد مندرج در بیمه نامه را رعاینت نکند، می‌توانند هر سوالی که در این زمینه دارند، با مشاوران و کارشناسان حقوقی متخصص در امور بیمه به صورت وکیل آنلاین در میان بگذارند.

سوالات زیادی در جلسات مشاوره حقوقی بیمه مطرح می‌شود و همه آن‌ها از جهاتی حائز اهمیت هستند، اما مهم‌ترین سوالاتی که در این زمینه عموما مطرح می‌شود، به شرح زیر است:

  • پرداخت حق بیمه تا چند سال سبب می‌شود تا بیمه گذار مشمول دریافت حقوق ماهانه شود؟
  • آیا مزایا بیمه عمر بعد از فوت بیمه گذار به ورثه وی خواهد رسید؟
  • بیمه تا چه سقفی میزان خسارت وارده به خودرو را جبران می‌کند؟
  • چه جریمه‌ای برای رانندگانی که خودرو خود را تحت پوشش بیمه ثالث قرار نمی‌دهند، در نظر گرفته شده است؟
  • تا چه میزان از خسارات وارده تحت پوشش بیمه بدنه قرار می‌گیرد؟
  • در صورت فوت شخص ثالث، آیا بیمه اقدام به پرداخت دیه می‌کند؟
  • بیمه بازنشستگی چگونه محاسبه می‌شود؟
  • کدام از یک شرکت‌های بیمه خدمات بهتری را ارائه می‌دهند؟
  • شرایط دریافت بیمه بیکاری چیست؟
  • آیا کارفرما وظیفه دارد تا در همان بدو شروع کار اقدام به بیمه کردن کارگران نماید؟

اینها سوالات کلی هستند که عمدتا در مشاوره حقوقی بیمه مورد بحث قرار می‌گیرند. طبق بررسی‌های صورت گرفته، بیشتر سوالاتی که در جلسه مشاوره حقوقی بیمه از سوی متقاضیان مطرح می‌شود، در ارتباط با جبران خسارت از طرف بیمه گر است و در صورت حادثه دیدن، چه میزان از خسارت توسط شرکت بیمه جبران می‌شود.

پوشش بیمه

مشاوره حقوقی بیمه عمر

یکی از موضوعات مرتبط با بیمه که ارائه مشاوره حقوقی برای آن انجام می‌شود، بیمه عمر است. بیمه عمر به عنوان یکی از خدمات اصلی شرکت‌های بیمه محسوب می‌شود و کارایی آن در آینده نمود پیدا می‌کند.

افرادی که آینده نگر هستند و تمایل دارند که در آینده، از مزایا بیمه استفاده کنند، بیمه عمر می‌تواند گزینه مناسبی برای آن‌ها باشد. بیمه عمر به خصوص برای افرادی که دارای فرزند هستند، می‌تواند فواید زیادی داشته باشد.

در این صورت اگر به دنبال سرمایه گذاری مطمئن و پربازده هستید، می‌توانید بخشی از سرمایه خود در قالب بیمه عمر قرار دهید. بیمه عمر برخلاف سایر بیمه ها، جنبه جبران خسارت ندارد و نوعی سرمایه گذاری محسوب می‌شود.

بیمه گذار، ماهانه مبلغ مشخصی را به عنوان حق بیمه پرداخت نموده و طبق مدت درج شده در بیمه نامه و بعد از گذشت چند سال، شرکت بیمه تمام مبالغ جمع شده به همراه سود آن را به بیمه گذار پرداخت می‌کند.

گفتنی است که بیمه عمر، به عنوان بیمه آتیه نیز شناخته می‌شود و دارای تضمین سود مشخصی نیز است. با توجه به این که مزایا متعلق به بیمه گذار در بیمه عمر، بلند مدت است، عموما افراد زیادی از این که بیمه عمر را انتخاب کنند، صرف نظر نموده اما این روش برای سرمایه گذاری می‌تواند روش مناسبی باشد.

بیمه عمر دارای مزایا فراوانی است، اما مزایا اصلی بیمه، این است که بیمه گذار می‌تواند فردی را به عنوان جایگزین بعد از فوت خود به شرکت بیمه معرفی نماید که بعد از فوت وی، مزایای بیمه به او تعلق بگیرد.

مشاوره حقوقی بیمه شخص ثالث

در قانون، بیمه‌ای که به وسایل نقلیه تعلق پیدا می‌کند، به دو نوع بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه تقسیم بندی می‌شود. مشاوره حقوقی بیمه شخص ثالث، به صورت تخصصی به بررسی این نوع بیمه پرداخته و مقررات مربوط به آن را بررسی می‌کند.

بیمه شخص ثالث، به طور کلی خسارات مربوط به سوانح رانندگی را پوشش می‌دهد. در صورتی که راننده با عابرین پیاده در خیبان تصادف کند، میزان خسارت و حتی دیه توسط بیمه گر پرداخت می‌شود.

بیمه شخص ثالث، برای تمامی مالکین وسایل نقلیه اجباری است و در این صورت باید در هنگام خرید خودرو، حتی آن را بیمه شخص ثالث نمایید. از آن جهت که در قانون، بیمه شخص ثالث، اجباری شده است، این نوع بیمه در بین متقاضیان دارای مزایای فراوانی است.

در صورتی که مالک، خودروی خود را بیمه ثالث نکرده باشد، در صورت بروز حادثه در این زمینه، جدای از این که هیچگونه جبران خسارتی از طرف شرکت‌های بیمه صورت نمی‌گیرد، مالک طبق قانون مجازات خواهد شد.

در مشاوره حقوقی بیمه شخص ثالث، به میزان خساراتی که توسط بیمه گر، جبران می‌شود، پرداخته و در این صورت، می‌توانید تمامی با مشاور خود به گفتگوی حقوقی پرداخته و هرگونه سوالی که در این زمینه نیز داشته باشید، مطرح کنید. البته در این انواع خدمات بیمه، تنها بیمه شخص ثالث خودرو، اجباری است و مالکین موظف هستند تا خودرو خود را بیمه کنند.

مشاوره حقوقی بیمه بدنه خودرو

نوع دیگری از خدمات بیمه که به خودرو تعلق پیدا می‌کند، بیمه بدنه است. بیمه بدنه برخلاف بیمه شخص ثالث، جنبه اختیاری دارد و مالک می‌تواند طبق اختیار خود، خودرو را بیمه بدنه نموده و یا این که تحت پوشش این نوع بیمه قرار ندهد. صدمات و آسیب‌هایی که به خودرو وارد می‌شود، امکان جبران آن از طریق بیمه بدنه وجود دارد.

تصور کنید که با خودرو خود تصادف نموده و خودرو شما آسب می‌بیند. اگر خودرو، بیمه بدنه باشد، در این صورت شرکت بیمه موظف است تا آسیب و صدمات وارده را جبران کند. از این جهت که بیمه بدنه، اختیاری است اما به دلیل اهمیت بالایی که دارد، بهتر است که مالکین برای خودرو خود این نوع بیمه را نیز قرار دهند.

به طور کلی میزان جبران خسارت در انواع بیمه خودرو، به این صورت است که ابتدا بیمه گر، میزان خسارت را مورد ارزیابی قرار داده و بعد از انجام بررسی‌ها در این زمینه در نهایت اقدام به پرداخت حق بیمه می‌کند.

با توجه به این که احتمال بروز حادثه و خسارت برای خودرو در هر حالتی امکان پذیر است، در این صورت مالکان خودروها باید هر خودرو خود را تحت پوشش هر دو نوع بیمه قرار دهند.

هرگونه ابهام و یا سوالی پیرامون بیمه بدنه خودرو دارید، کافیست در این زمینه مشاوره حقوقی گرفته تا کارشناسان و مشاوران ما، تمامی سوالات شما را پاسخ دهند و بتوانید مشکلات حقوقی خود دررابطه با امور بیمه را حل و فصل نمایید.

مشاوره حقوقی بیمه قرارداد

مشاوره حقوقی بیمه اجباری تامین اجتماعی

بیمه اجباری تامین اجتماعی، در ارتباط با کارگران مشمول قانون کار مطرح می‌شود. رابط کارگری و کارفرمایی که در قانون کار عنوان شده است، شرایط خاصی دارد که یکی از آن‌ها در مورد بیمه نمودن کارگران است.

در کلیه مشاغل، بیمه کردن کارکنان، موضوع مهمی است که کارفرمایان باید به آن توجه داشته باشند.

قانون کار، صراحتا اعلام کرده است که کارگران مشمول قانون کار، بایستی از طرف کارفرما تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گیرند. در این صورت تحت پوشش قرار دادن بیمه تامین اجتماعی، برای کارفرمایان جنبه الزام آور دارد.

طبق ماده 36 قانون تامین اجتماعی، کارفرما مسئول پرداخت حق بیمه سهم خود و بیمه شده به سازمان می‌باشد و مکلف است در موقع پرداخت مزد یا حقوق و مزایا سهم ‌بیمه شده را کسر نموده و سهم خود را بر آن افزوده به سازمان تادیه نماید.

پرداخت حق بیمه اجباری کارگران به این صورت است که کارفرما، مبلغ جزئی را هر ماه از حقوق آن‌ها کسر نموده و ما بقی مبلغ حق بیمه باید از سوی کارفرما پرداخت شود. حال اگر کارفرما، اقدام به بیمه نکردن کارگران نماید، در این صورت کارگر حق دارد تا از کارفرما شکایت کند.

بیمه اختیاری تامین اجتماعی، تحت عنوان خویش فرما نام دارد و برای کسانی است که دارای بیمه اجباری نیستند و کارفرمایی هم ندارند که حق بیمه آن‌ها را پرداخت کند. این افراد می‌توانند با پرداخت 26 درصد از درآمد خود، حقوق بازنشستگی دریافت کنند.

حتی پس از مرگ آن‌ها نیز، حقوق‌شان توسط خانواده آن‌ها دریافت می‌شود. گفتنی است که امکان بهره‌مندی از خدمات بیمه مربوط به از کار افتادگی با بیمه خویش فرما وجود دارد.

ارائه مشاوره حقوقی بیمه توسط وکلای متخصص در امور بیمه

در صورتی که پیرامون امور بیمه، با مشکلاتی مواجه شده‌اید و در این زمینه تمایل به دریافت مشاوره دارید، استفاده از خدمات سامانه مشاوره حقوقی 24 به شما پیشنهاد می‌شود. در این سامانه، ارائه تمامی مشاوره‌های حقوقی به صورت تخصصی توسط وکلا متخصص دعاوی بیمه انجام می‌شود.

شیوه حضوری و غیر حضوری برای ارائه مشاوره حقوقی مرتبط با بیمه در سامانه مزبور در نظر گرفته شده است. در هر صورت برای دریافت مشاوره حقوقی بیمه، کافیست با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا