عمومی

مشاوره حقوقی شرکت

شرکت در قانون مدنی، نوعی قرارداد بین دو یا چند نفر است که طی آن برای انجام کاری شریک می‌شوند. شراکت می‌تواند ارتباط به مسائل مالی و تجاری داشته و یا این که ارتباطی به این مسائل نداشته باشد. اما شرکت در قانون تجارت، اختصاصا مرتبط با انواع شرکت‌های تجاری است.

موضوع شرکت‌ها، بخش مهمی از قانون تجارت را تشکیل می‌دهند و از این حیث، ارائه مشاوره حقوقی به صورت تخصصی برای دعاوی شرکت انجام می‌شود.

بسیاری از وکلا به شکل تخصصی وکالت در دعاوی شرکت‌های موضوع ماده 20 قانون تجارت را بر عهده دارند و از این رو به آن‌ها وکیل شرکت نیز گفته می‌شود. تاسیس و ثبت یک شرکت، مراحل مختلفی دارد و ممکن است افرادی باشند که قصد ثبت شرکت تجاری را دارند اما با شرایط و مقررات آن آشنا نباشند.

حال در قانون برای اغلب فعالیت و امور شرکت‌های تجاری، مقررات خاصی وضع شده است و این مسئله نشان از اهمیت بالای مسائل مرتبط با انجام امور شرکت است.

گاهی اوقات ممکن است که شرکتی با ورشکستگی مواجه شود و در این صورت لازم است که برای ادامه فعالیت شرکت و امور حقوقی حتما با وکیل متخصص و کاربلد مشورت شود.

برخی از شرکت‌ها به طور کلی برای انجام کارهای خود از قبیل انعقاد قرارداد و سایر امور دیگر اقدام به استخدام وکیل و یا مشاوره حقوقی شرکت می‌کنند که انجام تمامی امور شرکت بر عهده وی باشد. در هر صورت لازم است که شرکت‌ها پیش از آن که هر اقدامی را انجام دهند، حتما از وکیل خوب مشاوره بگیرند.

اگر شرکتی قصد ارائه و عرضه سهام خود در بازار سرمایه را دارد، باید با قوانین این حوزه به درستی آشنا باشد. قوانینی که برای مباحث شرکت‌ها تعیین شده است، پیچیده می‌باشد و فهم آن‌ها برای عموم مردم شاید دشوار باشد.

در این صورت لازم است که قبل از انجام هر عمل و اقدام حقوقی پیرامون دعاوی شرکت‌ها، حتما مشاوره حقوقی مناسب و پرکاربرد اخذ شود. با توجه به این که در قانون برای هر کدام از شرکت‌های تجاری، مقررات خاصی وضع شده است، ارائه مشاوره پیرامون آن نیز به شیوه تخصصی صورت می‌گیرد.

در سامانه مشاوره حقوقی 24 با توجه به وجود وکلا دادگستری متخصص در دعاوی شرکت‌ها، حتما پیشنهاد می‌شود که در ارتباط با دعاوی شرکت‌ها از خدمات سامانه استفاده کنید. در ادامه مطلب به بررسی مشاوره حقوقی شرکت‌های تجارتی می‌پردازیم.

منظور از مشاوره حقوقی شرکت تجاری چیست؟

انواع مختلفی از شرکت‌ها با اهداف و کارایی مختلفی در کشورمان تاسیس شده‌اند و روز به روز به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. طبیعتا برای تاسیس هر شرکتی لازم است که حداقل دو نفر شریک وجود داشته باشد تا بتوان مجوز لازم را از مراجع ذی ربط اخذ نمود.

افرادی که قصد انجام اموری به صورت مشترک را دارند، عمدتا اقدام به تاسیس شرکت می‌کنند. حال هر یک از شرکا یک سری وظایف مشخصی در شرکت دارند که باید آن‌ها را انجام دهند.

در مورد این موضوع که منظور از مشاوره حقوقی شرکت تجاری چیست، باید گفت که مشاوره حقوقی که پیرامون دعاوی تجاری به شیوه تخصصی ارائه می‌گردد، تحت عنوان مشاوره حقوقی در امور شرکت‌ها شناخته می‌شود.

مشاوره حقوقی پیرامون موضوعات و دعاوی مختلفی ارائه می‌شود که یکی از آن‌ها در ارتباط با مسائل شرکت‌ها است. حال اغلب مشاوره حقوقی شرکت‌ها در مورد شرکت‌های تجاری است و مقررات و نکات مربوط به آن در قانون تجارت عنوان شده است.

گفتنی است که تاسیس و ثبت شرکت‌ها از جمله موضوعات مهمی است که عمدتا در مورد آن مشاوره حقوقی دریافت می‌شود. برای آن که یک شرکت به ثبت برسد، لازم است که فرآیند کلی ثبت آن‌ها انجام شود. افرادی که آشنا به مقررات ثبت شرکت‌ها نیستند، برای آن که بتوانند شرکت خود را به ثبت کنند، حتما باید با افراد متخصص در این زمینه، مشورت کنند.

در جلسات مشاوره حقوقی با موضوع شرکت، تمامی مسائل و مقررات دعاوی شرکت‌ها نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد و تنها موضوعات نحوه ثبت شرکت نیز در جلسه مشاوره بررسی نمی‌شود.

فصل مشخصی از قانون تجارت، اختصاص به مواد قانونی حوزه شرکت‌های تجاری دارد. قبل از آن که به ارائه شیوه مشاوره حقوقی دعاوی شرکت بپردازیم، بهتر است که با انواع شرکت‌های تجاری آشنا شویم.

مشاوره حقوقی شرکت تجاری

انواع شرکت‌های تجاری

شرکت بر اساس نوع فعالیت و موضوع آن‌ها شامل شرکت‌های تجاری و غیر تجاری است. واضح است که زمینه فعالیت تمامی شرکت‌ها، امور تجاری نیست، بلکه شرکت هایی هستند که فعالیت آن‌ها مرتبط با امور تجارتی نمی‌باشد. اما عمدتا هدف از ثبت و تاسیس شرکت، انجام امور تجاری است و در کمتر حالتی شاهد آن هستیم که شرکت به انجام امور تجاری نپردازد.

شرکت‌های تجاری انواع مختلفی دارد و در ماده 20 قانون تجارت، این شرکت‌ها معرفی شده‌اند. بر اساس این ماده، انواع شرکت‌های تجاری عبارتند از:

  1. شرکت سهامی
  2. شرکت با مسئولیت محدود
  3. شرکت تضامنی
  4. شرکت مختلط غیر سهامی
  5. شرکت مختلط سهامی
  6. شرکت نسبی
  7. شرکت تعاونی تولید و مصرف

شرکت‌های تجاری در کشور ما خارج از موارد مزبور نیستند. هر نوع شرکت تجاری که به ثبت می‌رسد، یکی از عناوین مزبور را دارد. طبق بررسی‌های انجام شده، بیشتر شرکت‌های فعالی که در حال حاضر در کشور وجود دارند، در قالب شرکت سهامی فعالیت می‌کنند.

در این شرکت‌ها اصل سرمایه به سهام تبدیل می‌شود و سرمایه شرکا همان سهام شرکت است. هر شریکی نیز به میزان سرمایه و سهامی که در شرکت دارد، در قبال امور و وظایف شرکت دارای مسئولیت است.

با توجه به اهمیت موضوع شرکت‌های تجاری، در ادامه مطلب هر کدام از آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم. مشاوره حقوقی تلفنی یا حضوری برای هر یک از انواع شرکت‌های تجارتی به شیوه تخصصی ارائه شده و اگر شرکا در این زمینه دچار مشکل شدند، می‌توانند با مراجعه به وکیل خوب مشکلات خود را حل و فصل کنند.

مشاوره حقوقی شرکت سهامی

یکی از انواع شرکت‌های تجارتی، شرکت سهامی است. مقرراتی که در قانون تجارت برای این شرکت سهامی عنوان شده است، در مقایسه با سایر شرکت‌های تجاری، بیشتر است و این موضوع نشان دهنده اهمیت بالای امور و فعالیت‌های این شرکت‌ها است. در مشاوره حقوقی شرکت سهامی، به مقررات مربوط به انواع این شرکت‌ها که شامل سهامی و عام و خاص بوده، پرداخته می‌شود.

در ماده 1 قانون لایحه تجارت، تعریف شرکت‌های سهامی بیان شده است که بر این اساس، شرکت سهامی شرکتی است که سرمایه آن به سهام تقسیم شده و مسئولیت صاحبان سهام محدود به مبلغ اسمی سهام آن‌ها است.

میزان سرمایه ای که شرکا به این شرکت وارد می‌کنند، به سهام تبدیل می‌شود. تبدیل سرمایه به سهامی در شرکت‌های تجاری، یک موضوع مهمی است که در همان ابتدا باید فرآیند آن انجام شود. اساس فعالیت شرکت‌های سهامی، سهام آن‌ها است.

نکته مهمی که در مورد شرکت سهامی وجود دارد، آن است که قانونگذار صراحتا عنوان می‌کند که این قبیل شرکت‌ها ذاتا تجاری هستند، حتی اگر امور و فعالیت آن‌ها ارتباطی به امور تجاری نداشته باشد.

در واقع اگر یک شرکتی به عنوان شرکت سهامی به ثبت برسد اما موضوع فعالیت آن‌ها ارتباطی به امور تجاری نداشته باشد، قانونا این شرکت‌ها باز هم تجاری محسوب می‌شوند.

برای آن که بتوان شرکت سهامی را تاسیس نمود، لازم است که تعداد آن‌ها حداقل سه نفر باشد. کمتر از سه شریک، امکان ثبت و تاسیس شرکت تجاری وجود ندارد.

عمدتا موضوعات زیر در مشاوره حقوقی شرکت سهامی مطرح می‌شوند:

  • شرکت سهامی عام
  • شرکت سهامی خاص
  • میزان سرمایه برای تاسیس شرکت سهامی
  • اظهارنامه ثبت شرکت
  • اساسنامه شرکت سهامی
  • نحوه تبدیل سرمایه به سهام
  • مقررات مربوط به عرضه سهام در بازار سرمایه

این موارد تنها بخشی از موضوعاتی هستند که قابل بررسی در مشاوره حقوقی شرکت‌ها هستند. موارد دیگری هستند که مرتبط با شرکت سهامی بوده و به صورت تخصصی در جلسات مشاوره به آن پرداخته می‌شود.

مشاوره حقوقی تاسیس شرکت

مشاوره حقوقی شرکت سهامی عام و خاص

شرکت سهامی بر اساس فعالیت آن‌ها در قالب تبدیل سرمایه به سهام، شامل سهامی عام و سهامی خاص است.

طبق ماده 4 لایحه قانون تجارت، شرکت‌هایی که موسسین آن‌ها قسمتی از سرمایه شرکت را از طریق فروش سهام به مردم تامین می‌کنند، به عنوان شرکت سهامی عام شناخته می‌شوند. حال شرکت سهامی خاص نیز به شرکتی گفته می‌شود که کل سرمایه مورد نیاز شرکت توسط موسین تامین می‌شود.

شرکت‌هایی که به صورت سهامی عام هستند، بخشی از سهام شرکت قابل عرضه در بازار سرمایه بوده و از طریق فروش بخشی از آن‌ها، سرمایه شرکت تامین می‌شود.

این موضوع در خصوص شرکت سهامی خاص مربوط نمی‌شود و تمامی سرمایه شرکت توسط افراد موسس تامین می‌گردد. بنابراین سهام شرکت سهامی خاص قابل فروش و عرضه در بورس نیست اما سهامی عام می‌تواند بخشی از سرمایه شرکت را در بورس عرضه کند.

میزان سرمایه از شرکت سهامی عام که قابل عرضه در بازار بورس است، 51 درصد می‌باشد. در واقع بخشی از سرمایه شرکت سهامی‌ در قالب عرضه و فروش سهام به مردم و بخش دیگر آن توسط خود موسسین تامین می‌شود. عبارت سهام عام و سهام خاص باید قبل و بعد از نام شرکت عنوان شود.

اگر به عنوان شرکت‌های سهامی توجه کنید، حتما عبارت عام و خاص را مشاده می‌کنید و باید بر روی نام شرکت، عام و خاص بودن آن نیز درج شود.

مشاوره حقوقی میزان سرمایه برای تاسیس شرکت سهامی

از دیگر موضوعات قابل بحث در مشاوره حقوقی شرکت سهامی، حداقل سرمایه مورد نیاز برای تاسیس شرکت است. در واقع افرادی که قصد تاسیس شرکت سهامی را دارند، ممکن است با این سوال مواجه شوند که برای تاسیس آن باید حداقل چه میزان سرمایه آورده شود؟

پاسخ به این سوالات در ماده 5 لایحه قانون تجارت عنوان شده است و میزان سرمایه مورد نیاز برای تاسیس انواع این شرکت‌ها بیان شده است.

سرمایه ای که برای تاسیس انواع شرکت‌های سهامی لازم است، با یکدیگر متفاوت بوده و طبق قانون، حداقل میزان و مقداری که باید به منظور تاسیس شرکت سهامی عام تامین شود، پنج میلیون ریال و برای شرکت سهامی خاص، یک میلیون ریال است.

البته در حال حاضر این مبالغ با توجه به وضعیت اقتصادی و درآمدی در کشور برای تاسیس شرکت سهامی بسیار ناچیز است و عملا می‌توان گفت که هیچ موسسی در این موضوع به منظور تاسیس شرکت سهامی با مشکل مواجه نمی‌شود.

حال اگر بعد از گذشت مدت زمانی از تاسیس شرکت، سرمایه آن از حداقل میزان مزبور کمتر شود، باید فرآیند افزایش سرمایه شرکت نیز انجام گیرد. علاوه بر این اگر شرایط افزایش سرمایه فراهم نباشد، لازم است که شرکت سهامی به نوع دیگری از شرکت‌های تجاری تغییر وضعیت دهد.

افراد موسس در شرکت سهامی عام، بایستی حداقل بیست درصد سرمایه شرکت را تعهد کرده و لااقل سی و پنج درصد مبلغ تعهد‌ شده را در حسابی به نام شرکت در شرف تاسیس نزد یکی از بانک‌ها سپرده کنند.

در واقع تعهد کردن موسسین در شرکت‌های سهامی عام به میزان حداقل بیست درصد از سرمایه شرکت ضروری است. حال از میزان تعهد شده نیز باید حداقل 35 درصد از آن سپرده حساب شرکت شود. این مسائل جدای از حداقل میزان پانصد هزار تومنی برای تاسیس شرکت سهامی عام است.

مشاوره حقوقی حساب شرکت

مشاوره حقوقی اظهارنامه ثبت شرکت

در ارتباط با اظهارنامه ثبت شرکت در مشاوره حقوقی شرکت سهامی به صورت تخصصی به بررسی این موضوع پرداخته می‌شود.

در شرکت سهامی عام، پس از آن که مراحل مربوطه (تعهد 20 درصد از سرمایه شرکت و سپرده 35 درصد از میزان تعهد شده) انجام شد، باید اسنادی از قبیل اظهارنامه ثبت شرکت، اساسنامه و طرح اعلامیه پذیره نویسی سهام نیز تهیه شود. در واقع موارد مزبور باید ضمیمه اساسنامه ثبت شرکت سهامی شود.

اظهارنامه ثبت شرکت‌ها در صورتی که آماده باشد، بایستی توسط کلیه افراد موسس به امضاء برسد و به نحوی این موضوعات مورد تایید آن‌ها باشد. حال اظهارنامه باید در اداره ثبت شرکت‌ها نیز به ثبت برسد.

در فرم اظهارنامه ثبت شرکت سهامی عام، موارد مزبور عنوان می‌شود:

  1. نام و مشخصات کلی شرکت (درج عبارت سهامی قبل و بعد از نام شرکت در اوراق تجاری و آگهی‌ها و غیره)
  2. مشخصات افراد موسس شرکت به همراه درج اطلاعات مربوط به اقامتگاه آن‌ها.
  3. موضوع شرکت
  4. میزان مبلغ سرمایه شرکت و همچنین مقدار سرمایه‌ای که به صورت نقدی و غیر نفدی از طرف موسسین آورده شده است.
  5. تعداد انواع مختلف سهام شرکت سهامی از حمله سهام با نام و بی نام و همچنین مبالغ اسمی آن‌ها.
  6. مقدار مبالغ تعهد شده از طرف موسسین و تعیین نمودن شماره حساب واریزی شرکت که در آن عملیات پرداخت انجام می‌شود.
  7. مکان اصلی شرکت تاسیس شده
  8. مدت زمان شرکت

بررسی موارد مندرج در اظهارنامه ثبت شرکت در جلسات مشاوره به طور کامل و از طریق وکلا متخصص در دعاوی شرکت‌ها انجام می‌شود. به همین منظور برای آشنایی بیشتر با بندهای مندرج در اساسنامه لازم است که از وکلا متخصص در امور شرکت‌ها، مشاوره حقوقی تنظیم اظهارنامه دریافت کنید.

مشاوره حقوقی طرح اساسنامه شرکت سهامی عام

علاوه بر آن که لازم است تا برای ثبت شرکت‌های سهامی عام، اظهارنامه ثبت شرکت نیز ارائه شود، اساسنامه نیز بایستی تنظیم و ارائه گردد. مقررات مربوط به طرح اساسنامه شرکت سهامی عام در ماده 8 لایحه قانون تحارت بیان شده است.

21 بند در طرح اساسنامه ثبت شرکت وجود دارد که در این بخش تنها به مواردی از آن اشاره می‌کنیم:

  1. مشخصات شركت از قبیل نام آن
  2. درج نمودن موضوع شرکت به صورت دقیق و واضح.
  3. مدت شركت
  4. مقر اصلی شرکت تاسیس شده به همراه شعبات وابسته به شرکت
  5. میزان مبالغ تعیین شده به عنوان سرمایه شرکت که به صورت نقدی و غیر نقدی آورده شده‌اند.
  6. تعیین تعداد سهام‌های با نام و بی نام شرکت به همراه خصوصیات آن‌ها
  7. چگونگی منتقل نمودن سهام با نام با ذکر جزئیات کامل
  8. ذکر جزئیات کافی در خصوص نحوه تبدیل انواع سهام به یکدیگر

بررسی کامل طرح اساسنامه و مواردی که در آن درج می‌شود، در جلسه مشاوره با حضور وکلای متخصص در دعاوی شرکت‌ها انجام می‌شود. نحوه نوشتن و ثبت اساسنامه شرکت نیز در زمان اخذ مشاوره، اطلاعات و راهنمایی‌های لازم آن ارائه می‌شود.

مشاوره حقوقی شرکت با مسئولیت محدود

شرکت‌های تجاری، تنها به شرکت سهامی محدود نمی‌شود، بلکه نوع دیگر از این شرکت‌ها که در ماده 20 قانون تجارت، به آن اشاره شده است، شرکت با مسئولیت محدود است.

بر اساس ماده 94 قانون تجارت، شرکت با مسئولیت محدود شرکتی است که بین دو یا چند نفر برای امور تجارتی تشکیل شده و هر یک از شرکاء بدون این که سرمایه به ‌سهام یا قطعات سهام تقسیم شده باشد، فقط تا میزان سرمایه خود در شرکت مسئول قروض و تعهدات شرکت است.

در شرکت با مسئولیت محدود، برخلاف شرکت سهامی، امکان تبدیل سرمایه به سهام وجود ندارد. حال هر از یک شرکا، مطابق با میزان سرمایه که به منظور تاسیس شرکت، اورده‌اند، در قبال تعهدات و تکالیف شرکت مسئولیت دارند.

در واقع مسئولیت شرکا، محدود به میزان سرمایه آن‌ها است. درج عبارت مسئولیت محدود در کنار نام اصلی شرکت، ضروری است و اگر این مورد رعایت نشود، طبق قانون این شرکت در برابر اشخاص دیگر، در حکم شرکت تضامنی است.

ذکر نام شرکا در عنوان شرکت لازم نیست اما اگر نام هر کدام از شرکا قید شود، در برابر اشخاص ثالث مسئولیت تضامنی دارند. مسئولیت تضامنی نیز با مسئولیت محدود متفاوت است و دیگر تعهد در برابر اشخاص ثالث بر اساس میزان سرمایه و تعهد انجام شده نیست.

لازم به ذکر است که در شرکت با مسئولیت محدود وقتی تشکیل می‌شود که تمام سرمایه نقدی تادیه و سهم ‌الشرکه غیر نقدی نیز تقویم و تسلیم شده باشد.

امکان این که سهم الشرکه شرکا در شرکت با مسئولیت محدود به صورت اوراق تجاری قابل انتقال درآید، وجود نداشته و در این صورت شرکا نمی‌توانند سهم خود در شرکت را به اوراق تجاری انتقال دهند.

همچنین در این شرکت، سهم الشرکه را می‌توان درصورت رضایت تعدادی از شرکاء که حداقل سه چهارم سرمایه متعلق به آن‌ها باشد، انتقال داد.

مشاوره حقوقی شرکت تضامنی

مشاوره حقوقی شرکت‌ها در ارتباط با شرکت‌های تضامنی نیز ارائه می‌شود و با تاسیس این شرکت برای شرکا مسئولیت تضامنی به وجود می‌آید.

اگر شرکت بدهی و قرضی به اشخاص دیگر داشته باشد، در وهله اول، برای تادیه قروض شرکت لازم است که از طریق سرمایه شرکت انجام شود. حال اگر سرمایه شرکت نتواند تادیه تمامی قروض و بدهی شرکت را پرداخت نماید، هر کدام از شرکاء در این زمینه مسئولیت قانونی دارند.

در کنار نام شرکت با عنوان تضامنی نیز قید شود. همچنین حداقل نام یکی از شرکاء نیز بایستی در اسم شرکت عنوان گردد. درج اسم شرکا در عنوان شرکت برای آن‌ها مسئولیت تضامنی به وجود می‌آورد. در شرکت با مسئولیت محدود نیز اگر نام هر یک از شرکا در عنوان اصلی شرکت، قید شود، دارای مسئولیت تضامنی هستند.

به میزان سهم الشرکه هر یک از شرکاء، میزان سود و ضرر شرکت بین آن‌ها تقسیم می‌شود. در واقع در این شرکت، سود و ضرر برمبنای میزان آورده شرکا بین آن‌ها تقسیم می‌شود. در صورتی که شرکت تضامتی منحل نشده باشد، تادیه قروض و بدهی آن از طریق سرمایه شرکت انجام می‌شود.

با توجه به این که مسئولیت تضامنی برای شرکا در این نوع شرکت تجاری قرار داده شده است، اگر میزان سرمایه شرکت برای پرداخت بدهی کافی نباشد، طلبکاران می‌توانند برای وصول طلب خود به تک تک شرکا رجوع کنند.

مشاوره حقوقی سهامداران شرکت

مشاوره حقوقی شرکت مختلط

شرک مختلط به دو نوع سهامی و غیر سهامی تقسیم بندی می‌شوند. شرکت مختلط سهامی، تشکیل شده از شرکت سهامی و تضامنی است.

شرکت مختلط سهامی شرکتی است که بین تعدادی از شرکاء سهامی و شریک ضامن تشکیل می‌شود. شرکت مختلط غیر سهامی نیز متشکل از شرکت تضامنی و شرکت با مسئولیت محدود است.

مشاوره حقوقی شرکت نسبی

از دیگر شرکت‌های تجاری که پیرامون آن به شیوه تخصصی مشاوره حقوقی ارائه می‌شود، شرکت نسبی است. تعریف شرکت نسبی در ماده 183 قانون تجارت عنوان شده است که بر اساس این ماده، شرکت نسبی شرکتی است که هر یک از شرکاء به نسبت میزان سرمایه خود مسئولیت دارند.

با توجه به میزان و نسبتی که برای هر یک از شرکا در شرکت نسبی تعیین شده است، هر کدام از شرکا تنها بر حسب میزان تعهد و بدهی که دارند، در برابر قروض شرکت دارای مسئولیت هستند.

مشاوره حقوقی شرکت تعاونی تولید و مصرف

این نوع از شرکت‌های تجاری، امور و فعالیت آن‌ها بر اساس تولید اجناس و کالاهای مختلفی است. در شرکت‌های تولیدی حداقل دو‌ سوم اعضاء شرکت باید از شرکایی انتخاب شوند که حرفه آن‌ها مرتبط با موضوع عملیات شرکت باشد.

شرکت تعاونی مصرف نیز با اهدافی چون عرضه و فروش کالاهای مورد نیاز مردم و تقسیم سود و زیان بین شرکا نیز تاسیس می‌شود.

دریافت مشاوره حقوقی تخصصی دعاوی شرکت‌ها

مشاوره حقوقی شرکت‌ها در دسته‌بندی مشاوره دعاوی تجاری قرار داده می‌شوند. برای هر کدام از شرکت‌های تجاری در قانون مقررات خاصی عنوان شده است که ارائه مشاوره برای تمامی شرکت‌های مندرج در ماده 20 قانون تجارت، به شیوه تخصصی انجام می‌شود.

روش‌هایی که برای ارائه مشاوره حقوقی دعاوی شرکت، صورت می‌گیرد، شامل مشاوره حضوری، مشاوره حقوقی آنلاین و مشاوره تلفنی است. در هر صورت برای دریافت مشاوره در ارتباط با دعاوی شرکت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا