عمومی

مشاوره حقوقی ملکی

دعاوی ملکی همواره جز مهم‌ترین و شناخته شده‌ترین انواع دعاوی حقوقی به شمار می‌رود. ملک و املاک به عنوان دارایی اصلی بسیاری از افراد، ممکن است برای آن‌ها مشکل حقوقی به وجود آید و در این صورت به دنبال راه حل‌هایی برای حل و فصل آن هستند.

در قانون مقررات خاصی برای اموال غیر منقول در نظر گرفته شده است و معاملات آن‌ها مشمول این شرایط قرار می‌گیرد. شاید معامله مال منقول به اندازه غیر منقول اهمیت چندان زیادی نداشته باشد اما در هر صورت معاملاتی که جنبه مالی دارند، همواره موضوع اصلی دعاوی قضایی هستند.

در ارتباط با حل و فصل مسائل حقوقی مرتبط با دعاوی ملکی، مشاوره حقوقی می‌تواند راهکار مناسبی در این زمینه باشد. دعاوی ملکی مستقیما در ارتباط با اموال غیر منقول بوده و مال تحت مالکیت مالک، دچار مشکلات حقوقی می‌شود.

موضوعات مختلفی در دسته بندی دعاوی ملکی قرار گرفته و در این صورت اگر ملک مالک، دچار مسائل قانونی شود، لازم است که راه حلی را در این زمینه اتخاذ کند.

مشاوره حقوقی ملکی، مستقیما در ارتباط با دعاوی ملکی است. موضوعات ملکی که به واسطه آن مشاوره حقوقی ارائه می‌شود، شامل دعاوی شهرداری، دعاوی مرتبط با کمسیون ماده 100 قانون شهرداری، تخلیه و خلع ید، اثبات مالکیت و غیره است.

در حال حاضر وکلا زیادی هستند که متخصص در امور ملکی بوده و به سبب تخصصی که دارند، به عموم مردم مشاوره حقوقی می‌دهند. قاعدتا افرادی که مسلط به مباحث حقوقی در دعاوی ملکی هستند، در زمینه مشاوره حقوقی ملکی فعالیت می‌کنند.

ارائه مشاوره حقوقی ملکی به شیوه‌های گوناگونی چون حضوری، مشاوره حقوقی آنلاین و تلفنی صورت می‌گیرد.

برای دریافت مشاوره حقوقی در هر زمینه از جمله ملکی، ایتدا باید از قبل تعیین وقت مشاوره انجام داده و سپس با وکیل ملکی و یا کارشناسان حقوقی که در این زمینه متخصص هستند، به گفتگو حقوقی می‌پردازید. برای رفع مشکلات حقوقی خود در امور ملکی، می‌توانید با دریافت مشاوره حقوقی ملکی خوب در این زمیه اقدام کنید.

مشاوره ملکی که توسط وکلای متخصص و کاربلد ارائه شود، یقینا برای متقاضیان مزایای فراوانی دارد اما مشاوره‌ای که توسط افراد غیر متخصص در دعاوی حقوقی ارائه شود، جدای از این که مزایا ندارد، منجر به مشکلاتی برای آن‌ها می‌شود.

فردی که متخصص در امور ملکی نیست و به ارائه مشاوره حقوقی می‌پردازد، اطلاعات نادرستی را در اختیار افراد قرار داده و منجر به گمراهی آن‌ها می‌شود.

دعاوی ملکی چیست؟

زمانی که با اصطلاح دعاوی آشنا می‌شویم، یقینا مشکل قانونی و یا حقوقی در این زمینه به وجود آمده و لازم است که از طریق مرجع قضایی اقدامات لازم را انجام دهد.

طرح دعوا به منظور رفع مشکلات حقوقی و همچنین احقاق حق و حقوق افراد صورت می‌گیرد. افرادی که به عنوان شاکی اقدام به طرح دعوا می‌کنند، به دنبال آن هستند که بتوانند حق خود را از طریق روش قانونی به دست آورند.

موضوعات مختلفی در طرح دعاوی قضایی قرار داده می‌شوند که یکی از آن‌ها در رابطه با موضوعات ملکی است. در مورد این موضوع که دعاوی ملکی چیست، باید گفت که دعاوی مرتبط با ملک و املاک در دسته بندی دعاوی ملکی قرار داده می‌شوند. به بیان دیگر، موضوع اصلی این قبیل دعاوی، اموال غیر منقول هستند.

رسیدگی به دعاوی ملکی، تشریفات خاص خود را دارد و عمده پرونده‌های تشکیل شده در مراجع قضایی، مرتبط با موضوع ملک و املاک است.

به طور کلی رسیدگی به چنین پرونده‌هایی در دادگاه پروسه زمانی طولانی دارد و تا زمانی که نتیجه اصلی دعوا حاصل نشود، دادگاه حکم مربوطه را صادر نمی‌کند. به همین جهت، بدون بهره‌مندی از اطلاعات حقوقی به راحتی نمی‌توانید برای طرح دعاوی ملکی اقدامات لازم را انجام دهید.

حال لازم است که با وکیل ملکی خوب در این زمینه مشورت کنید. در صورتی که از مشاوره‌های وکیل ملکی، رضایت کافی داشته باشید، می‌توانید وکالت در این دعاوی را به وی اعطا کنید.

بنابراین می‌توان گفت که به دلیل اهمیت بالای موضوع دعاوی ملکی، امکان این که بتوانید بدون بهره‌مندی از وکیل و یا مشاور حقوقی برای ثبت شکایت در مراجع قضایی اقدام کنید، وجود ندارد.

گفتنی است که دعاوی ملکی در دسته بندی دعاوی حقوقی قرار داده می‌شود اما از جهاتی نیز این قبیل موضوعات می‌تواند جنبه کیفری داشته باشد.

دعاوی مانند تصرف عدوانی که به عنوان یکی از شناخته شده‌ترین انواع دعاوی ملکی شناخته می‌شود، می‌تواند جنبه کیفری نیز داشته و در شرایطی نیز جرم محسوب شود.

مشاوره حقوقی ملکی قرارداد

مشاوره حقوقی ملکی توسط چه افرادی صورت می‌گیرد؟

در بخش قبل با دعاوی ملکی آشنا شدیم و طبق توضیحات ارائه شده، دعاوی که در ارتباط با ملک و املاک باشند، به عنوان دعاوی ملکی شناخته می‌شوند. حال با بررسی این موضوع، لازم این پریش را مورد بررسی قرار دهیم که ارائه مشاوره حقوقی در امور ملکی، توسط چه افرادی انجام می‌شود؟

امروزه افراد زیادی هستند که در امور مرتبط با ملک و املاک فعالیت می‌کنند اما یقینا همه افراد این توانایی را ندارند که به بررسی موضوعات ملکی از لحاظ حقوقی بپردازند.

بنابراین ارائه مشاوره حقوقی ملکی توسط اشخاصی صورت می‌گیرد که اولا مسلط به مباحث حقوقی بوده و ثانیا در امور ملکی دارای تسلط کافی باشند. به همین منظور عمده مشاوره‌های حقوقی مرتبط با ملک و املاک توسط وکلای ملکی صورت می‌گیرد.

وکیل متخصص در امور ملکی که تحت عنوان وکیل ملکی شناخته می‌شود، این توانایی را دارد که در این زمینه به متقاضیان مشاوره حقوقی بدهد. ارائه مشاوره در هر زمینه از دعاوی حقوقی، نیازمند داشتن تخصص در آن حوزه است.

این موضوع در مورد دعاوی ملکی نیز صدق می‌کند و در اغلب مواقع، این وکلا دادگستری هستند که به مشاوره حقوقی در دعاوی ملکی می‌پردازند.

البته به جز وکیل پایه یک دادگستری، کارشناسان حقوقی که دارای مهارت کافی در دعاوی ملکی نیز هستند، می‌توانند در این زمینه، مشاوره حقوقی بدهند. بنابراین می‌توان گفت که حقوقدانانی که در دعاوی ملکی دارای تخصص بالایی هستند، این امکان را دارند که به مشاوره حقوقی ملکی بپردازند.

مزیت استفاده از مشاوره حقوقی ملکی

یکی از راه‌هایی که به منظور حل و فصل دعاوی حقوقی در تمامی موضوعات به کار گرفته می‌شود، استفاده از مشاوره حقوقی است. حال در ارتباط با دعاوی ملکی نیز این مسئله مطرح شده و مشاوره حقوقی پیرامون آن انجام می‌شود.

با توجه به این موضوع، استفاده از مشاوره حقوقی، مزایای فراوانی دارد اما مزیت مشاوره حقوقی، زمانی است که مشاوره به شیوه مناسب ارائه شود.

به طور کلی، انجام مشاوره حقوقی ملکی، زمانی دارای مزیت است که توسط افراد متخصص در این زمینه صورت گیرد.

در واقع مشاوره‌ای که از وکلا ملکی دریافت شود، مزیت دارد اما افرادی که علاوه بر آن که متخصص در دعاوی ملکی نیستند، هیچگونه مهارتی در امور حقوقی نیز نداشته و با این شرایط مشاوره حقوقی می‌دهند، دریافت مشاوره، مزیت نداشته و چه بسا موجبات گمراهی افراد را به وجود می‌آورد.

مشاوره حقوقی ملکی باید در شرایطی دریافت شود که ارائه آن از جانب وکلای متخصص در دعاوی ملکی صورت گیرد. بنابراین وکیلی که هیچگونه تخصصی در موضوعات ملکی نداشته و تخصص او، رسیدگی به دعاوی دیگری است، نباید در زمینه مشاوره ملکی فعالیت داشته باشد.

بنابراین زمانی استفاده مشاوره حقوقی ملکی، دارای مزیت است که در وهله اول، ارائه اطلاعات و راهنمایی‌های لازم توسط افرادی انجام شود که متخصص در این حوزه باشند. به طور کلی سعی کنید مشاوره حقوقی در تمای موضوعات از جمله دعاوی ملکی را از وکلا دادگستری دریافت کنید.

علت این موضوع آن است که وکلا ملکی به دلیل داشتن سابقه بالا در طرح دعاوی ملکی به خوبی با این امور آشنا هستند و می‌توانند شما را در این زمینه برای رسیدن به اهدافتان کمک نماید.

در هر صورت برای یافتن وکیل ملکی خوب جهت مشاوره با آن، مدت زمانی را صرف کسب اطمینان کافی از میزان مهارت و تصحیلات وی قرار دهید. مشورت حقوقی در دعاوی ملکی را با وکیل ملکی خوب انجام دهید.

نکات مشاوره حقوقی ملکی

مراحل ارائه مشاوره حقوقی ملکی

با توجه به اهمیت موضوع مشاوره حقوقی ملکی، می‌بایست مراحل کلی آن بیان شود. قبل از آن که وارد مراحل مشاوره شویم، لازم است که ابتدا تعیین وقت مشاوره را انجام دهید. حال با زمان تعیین شده برای مشاوره حقوقی، باید در جلسه مشاوره حضور پیدا کنید.

مشاوره حقوقی ملکی به صورت حضوری و غیر حضوری انجام می‌شود. انتخاب نوع و شیوه ارائه مشاوره، بسته به نظر افراد دارد اما برای تاثیرگذاری بیشتر مشاوره حقوقی، حتما مشاوره حقوقی حضوری را دریافت کنید. اما در صورتی که زمان کافی برای مراجعه به دفتر کار وکلا جهت بهره مندی از خدمات مشاوره حقوقی را ندارید، استفاده از روش‌های آنلاین و تلفنی پیشنهاد می‌شود.

لازم است به این موضوع توجه داشته باشید که قبل از برگزاری جلسه مشاوره، حتما سوالات حقوقی خود را آماده کرده تا در زمانی که جلسه برگزار می‌شود، در این زمینه دچار مشکل نشده و زمان خود را از دست ندهید. سوالاتی که در جلسه مشاوره حقوقملکی مطرح می‌کنید، باید مرتبط با دعاوی ملکی باشد.

هرگونه سوالی که خارج از موضوع دعاوی ملکی است را دارید، بهتر است در جلسات دیگر مشاوره آن را مطرح کنید. با ارائه سوالات خود، شخص مشاور با بررسی ابعاد حقوقی، پاسخ سوال شما را می‌دهد. ارائه مشاوره حقوقی، عمدتا به منظور رفع ابهامات و مشکلات پیش آمده از جنبه قانونی انجام می‌شود.

چنانچه هنوز پاسخ پرسش حقوقی خود را دریافت نکرده‌اید و یا ابهام شما در مورد موضوعات ملکی رفع نشده است، حتما از مشاور درخواست کنید که اطلاعات بیشتری را در این زمینه در اختیارتان قرار دهد. گفتنی است که امکان تمدید زمان مشاوره وجود دارد و نگرانی از بابت اتمام زمان مشاوره نداشته باشید.

با این دیدگاه اقدام به دریافت مشاوره حقوقی ملکی نمایید که بتوانید از طریق آن برای طرح دعاوی قضایی اقدام نمایید. ارائه مشاوره ملکی برای هر مرحله از دعاوی ملکی امکان پذیر است.

در صورنی که دعوای ملکی را اقامه کرده و رای دادگاه در این زمینه صادر شده است و قصد اعتراض نسبت به حکم مربوطه را دارید، می‌توانید برای این مرحله از دعوا نیز مشاوره حقوقی دریافت کنید.

علاوه بر این مسائل، مشاوره حقوقی ملکی در مورد تنظیم انواع اوراق قضایی نیز ارائه می‌شود. در صورتی که برای طرح دعوا ملکی، نیاز به نگارش دادخواست دارید، می‌توانید برای این موضوع نیز مشاوره دریافت کرده یا کل فرآیند تهیه و تنظیم اوراق مربوطه را بر عهده مشاور قرار دهید.

سوالات رایج در مشاوره حقوقی ملکی

در مشاوره حقوقی دعاوی ملکی، سوالات مختلفی مطرح می‌شود که در این بخش به بررسی متداول‌ترین آن‌ها می‌پردازیم. مشاوره حقوقی ملکی با هدف پاسخ به سوالات رایج افراد در حوزه ملکی ارائه می‌شود و در جلسات مشاوره به صورت تخصصی، پاسخ سوالات شما داده می‌شود.

در هر صورت، سوالات رایج در مشاوره حقوقی ملکی به شرح زیر است:

  1. در صورتی که فردی در ملک مالک به صورت غیر قانونی تصرف نموده و اجازه تصرف را به مالک ندهد، مالک در این زمینه چه اقدام قانونی را می‌تواند انجام دهد؟
  2. در صورتی که ساختمان و بنا ساخته شده از طرف نهاد شهرداری تایید نشود، چه اقدامی باید در این زمینه انجام شود؟
  3. طرح دعوای خلع و تخلیه ید جگونه انجام می‌شود؟
  4. در صورتی که معامله ملکی صرفا با مبایعه نامه انجام شده باشد، آیا امکان طرح دعوا اثبات مالکیت با این سند عادی وجود دارد؟
  5. در صورتی که فروشنده اقدامات لازم برای حضور در دفترخانه به منظور انتقال قطعی سند ملک را انجام نمی‌دهد، چه اقدام قانونی برای آن که فروشنده را ملزم به تنظیم سند رسمی نمود، باید انجام داد؟
  6. آیا تصرف عدوانی جنبه مجرمانه دارد و می‌توان علیه متصرف در ملک اقدام به طرح شکایت کیفری نمود؟

در مشاوره حقوقی ملکی، پاسخ تمامی سوالات به با بررسی جوانب حقوقی داده می‌شود و به دلیل آن که بتوانید پاسخ سوال خود را به طور کامل دریافت کنید، لازم است که در این زمینه مشاوره حقوقی دریافت نمایید.

وکیل ملکی می‌تواند طبق تجربه و تخصص خود، پاسخ تمامی سوالات شما پیرمون دعاوی ملکی را بدهد.

همچنین راهنمایی و اطلاعات حقوقی لازم در ارتباط با موضوعات ملکی نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد. اگر مشاوره حقوقی به نحوی باشد که ابهامات شما را در حوزه ملکی برطرف نموده باشد،دیگر در این زمینه نیازی به آن ندارید که با وکیل متخصص جهت بر عهده گرفتن وکالت پرونده، قرارداد وکالت به امضا برسانید.

دعاوی ملکی

چه موضوعاتی در مشاوره حقوقی ملکی مطرح می‌شود؟

مشاوره حقوقی ملکی، اختصاصا در ارتباط با دعاوی ملکی است. در واقع تمامی مسائلی که در ارتیاط با دعاوی غیر منقول هستند و نیاز به بررسی از ابعاد حقوقی دارند، در مشاوره حقوقی ملکی به آن پرداخته می‌شود.

نحوه طرح دعاوی ملکی و چگونگی نگارش اوراق قضایی مرتبط با آن‌ها به عنوان اصلی‌ترین موضوعات قابل بحث در مشاوره حقوقی ملکی به شمار می‌روند.

موضوعاتی که در مشاوره حقوقی امور ملکی، مطرح می‌شوند، دامنه گسترده دارد و هر مسئله‌ای که در ارتباط با دعاوی ملکی بوده و برای آن مشکل حقوقی به وجود آمده باشد، مشاوره حقوقی پیرامون آن انجام می‌شود.

بنابراین موضوعات زیر در مشاوره حقوقی دعاوی ملکی، مورد بحث قرار می‌گیرند:

  • اثبات مالکیت
  • خلع ید
  • تخلیه ید
  • دعاوی شهرداری
  • سرقفلی
  • دعاوی وقف

این موارد، به عنوان مهم‌ترین موضوعاتی هستند که پیرامون آن مشاوره حقوقی ملکی ارائه می‌شود. به جز آن‌ها، مسائلی دیگری نیز در مشاوره حقوقی مطرح می‌گردد اما موارد فوق به دلیل اهمیت بالایی که دارند، بیشتر در جلسه مشاوره به آن پرداخته می‌شود.

دعاوی مانند سرقفلی، خلع ید، تخلیه ید و سایر موضوعات، همه آن‌ها مرتبط با دعاوی ملکی بوده و در همین راستا، در دسته‌بندی مشاوره حقوقی ملکی قرار داده می‌شود.

با توجه به اهمیت موضوع هر کدام از دعاوی ملکی و به سبب آن که مشاوره حقوقی ارائه می‌شود، در ادامه به بررسی هر کدام از مسائل ملکی بپردازیم.

مشاوره اثبات مالکیت

یکی از موضوعاتی که عمدتا در مشاوره حقوقی ملکی مورد بحث قرار می‌گیرد، اثبات مالکیت است. فردی که مدعی مالکیت در اموالی را دارد، باید با استناد به دلایل قانونی این موضوع را ثابت کند.

در واقع اثبات مالکیت، منوط به ارائه مدارک کافی است. روش‌های مختلفی برای اثبات مالکیت در نظر گرفته می‌شود که عمده آن از طریق اسناد صورت می‌گیرد.

طبق قانون، سند یه عنوان روش و ابزاری برای اثبات دلایل مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع سند یکی از مواردی است که در ادله اثبات دعوا به آن اشاره شده و طرفین دعوا از طریق آن، ادعای های خود را ثابت می‌کنند. سند می‌تواند به صورت رسمی و یا عادی باشد. بنابراین اثبات مالکیت به واسطه سند عادی و رسمی انجام می‌شود.

اسباب مالکیت به طرق مختلف صورت می‌گیرد که یکی از آن‌ها به واسطه عقود و تعهدات است. بحث اثبات مالکیت از طریق سند نیز وفق اسباب مالکیت به طریق عقود و تعهدات است.

به طور کلی، کسی مالک ملکی شناخته می‌شود که بتواند سند رسمی ارائه نماید. در واقع زمانی که ملکی خرید و فروش می‌شود، تا زمانی که سند به صورت قطعی به نام خریدار زده نشود، خریدار هیچ حق مالکیتی در ملک ندارد.

البته این موضوع بدین معنا نیست که نتوان از طریق سند عادی نیز برای اثبات مالکیت اقدام ننمود. امکان اثبات مالکیت حتی با وجود سند عادی نیز وجود دارد اما شرایط اثبات کردن مالکیت در مالی به واسطه سند عادی نسبت به سند رسمی، دشوارتر است. قبل از آن که مراحل تنظیم سند رسمی ملک انجام شود، بین طرفین مبایعه نامه تنظیم شده که به منزله خرید و فروش ملک است.

حال اگر هنوز سند رسمی تنظیم نشده باشد و مشکلی در ارتباط با ملک معامله شده به وحود آید، خریدار می‌تواند با ارائه مبایعه‌نامه نیز برای اثبات مالکیت خود در ملک اقدام کند.

این موضوع زمانی مطرح می‌شود که فروشنده اقدام به فروش ملک از طریق سند عادی به چند نفر نماید. حال خریدار می‌تواند حق مالکیت خود را از طریق سند عادی به اثبات برساند.

مطالعه قرارداد ملکی

مشاوره حقوقی دعوا خلع ید

موضوع دیگری که در ارتباط با دعوای ملکی مطرح می‌شود، خلع ید است. زمانی که فردی بدون رضایت مالک در ملک او تصرف نموده باشد و همچنین اجازه تصرف به مالک را نمی‌دهد، در این صورت مالک می‌تواند علیه متصرف فعلی طرح دعوا خلع ید کند. شرایط مختلفی به منظور دعاوی خلع ید در نظر گرفته شده است.

فرد خواهان در این دعوا باید مال مربوطه در ملکیت او باشد. در واقع فردی که اقدام به طرح دعوا خلع ید می‌کند، حتما باید بتواند برای دادگاه مالکیت خود را به اثبات برساند.

همچنین فرد دیگی که اقدام به تصرف در ملک نموده است، می‌بایست به نحو عدوانی در ملک تصرف نموده باشد. علاوه بر این، داشتن تصرف مطلق برای مدت مشخصی نیز از دیگر شرایط اقامه دعوا خلع ید است.

با توجه به این که فرد یا افرادی به شکل غیر قانونی، در ملک مالک تصرف نموده‌اند، در این صورت مالک این اختیار را دارد که با ارائه دلایل و مدارک کافی، مالکیت خود را اثبات نموده و سپس اقدامات لازم جهت طرح دعوای حقوقی را انجام دهند.

لازم به ذکر است که برای اقامه دعوای خلع ید، باید تصرف به صورت غیر قانونی رخ داده باشد تا مالک بتواند اقدام به شکایت در این زمینه کند.

مشاوره حقوقی تخلیه ید

تخلیه ید نیز به عنوان دیگر موضوع مرتبط با امور ملکی است که در مشاوره حقوقی به آن اشاره می‌شود. تخلیه ید با خلع ید کاملا متفاوت است. در مشاوره حقوقی به صورت کامل به شرایط دعوا تخلیه ید اشاره می‌شود اما در این بخش به صورت کلی به بررسی این موضوع می‌پردازیم.

تخلیه ید در ارتباط با روابط بین موجر و مستاجر است. به لحاظ قانونی، زمانی که مدت اجاره نامه به پایان می‌رسد، مستاجر وظیفه دارد که ملک مربوطه را تخلیه کند. حال در صورت عدم تخلیه ملک توسط مستاجر، یکی از اقدانات قانونی که موجر می‌تواند در این زمینه انجام دهد، دریافت حکم تخلیه است.

حال با طرح دعوایی که موجر علیه مستاجر انجام نموده است، مرجع قضایی به او مهلت می‌دهد که ظرف زمان تعیین شده اقدام به تخلیه ملک کند. البته در صورتی که می‌خواهید ظرف مدت زمان کوتاهی، مستاجر را در صورت اتمام مدت قرارداد اجاره از ملک خود بیرون کنید، می‌توانید دستور تخلیه ملک را دریافت کنید.

حکم تخلیه یا دستور تخلیه، انجام مراحل و مقررات مربوط به آن متفاوت بوده و برای هر کدام شرایط خاصی عنوان شده است. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، استفاده از مشاوره حقوقی ملکی سامانه مشاوره حقوقی 24 پیشنهاد می‌شود.

ارائه مشاوره حقوقی ملکی توسط متخصصین حوزه ملکی

دعاوی ملکی همیشه در صدر پرونده‌های قضایی تشکیل شده در دادگاه هستند. مضاف بر این، به دلیل اهمیت موضوع آن افرادی که در این زمینه با مشکل حقوقی مواجه می‌شوند، اقدام به اخذ وکیل نموده و یا از خدمات مشاوره حقوقی استفاده می‌کنند.

ارائه مشاوره حقوقی ملکی در سامانه مشاوره حقوقی 24 توسط متخصصین حوزه دعاوی ملکی انجام می‌شود.

همچنین همه نوع راه‌های متداول به منظور ارائه مشاوره حقوقی مانند مشاوره حقوقی تلفنی نیز در این سامانه انجام می‌شود. در هر صورت به منظور دریافت مشاوره حقوقی ملکی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا