عمومی

مشاوره حقوقی آنلاین | وکیل آنلاین

ممکن است برای شما یا اطرافیانتان این موضوع پیش آمده باشد که با مشکل حقوقی مواجه شده باشید. حال یقینا به دنبال راهکارهایی برای حل و فصل مسائل حقوقی هستید.

شاید اولین موضوعی که در این زمینه به ذهنتان رسیده باشد، انعقاد قرارداد وکالت با وکیل دادگستری باشد. پر واضح است که مراجعه به وکیل خوب می‌تواند روشی مناسب جهت حل و فصل مسائل حقوقی باشد اما تنها راه حل در این خصوص نیست.

در کنار وکیل دادگستری، خدمات حقوقی دیگری نیز وجود دارد. مشاوره حقوقی در اغلب مواقع، گزینه مناسب برای رسیدگی به مشکلات حقوقی است و افراد می‌توانند از این طریق هرگونه مشکل حقوقی خود را برطرف کنند.

حل و فصل مسائل حقوقی، از طریق روش‌های گوناگونی انجام می‌شود که مشاوره حقوقی یکی از روش‌های مناسب در این زمینه است. مشاوره حقوقی، همانطور که از نام آن پیدا است، به ارائه مشاوره در امور حقوقی مرتبط است.

شیوه‌هایی که برای مشاوره دادن در امور حقوقی در نظر گرفته می‌شود، مختلف است که یکی از این شیوه‌ها، به صورت آنلاین است. مشاوره حقوقی آنلاین، روشی رایج جهت ارائه مشاوره حقوقی است.

در واقع، این سبک از مشاوره حقوقی، به صورت آنلاین صورت می‌گیرد و موکل با طرف دیگر به شکل آنلاین به گفتگو حقوقی می‌پردازد. مشاوره آنلاین که در ارتباط با موضوعات حقوقی ارائه می‌شود، به صورت غیر حضوری خدمات حقوقی ارائه می‌شود.

نحوه ارائه مشاوره حقوقی آنلاین با شیوه تلفنی متفاوت است و هر کدام شرایط خاص خود را دارد. مشاوره حقوقی آنلاین نیز به نوبه خود، نحوه ارائه آن به اشکال مختلف انجام می‌شود.

ارائه مشاوره حقوقی در فضای مجازی و در بستر وب سایت موسسات حقوقی، صورت‌های مختلفی از مشاوره حقوقی آنلاین است. موسساتی که به صورت تخصصی به خدمات مشاوره حقوقی می‌پردازند، در وب سایت خود بخشی را در نظر می‌گیرند که مخصوص مشاوره حقوقی آنلاین است.

به این صورت که افراد متقاضی با وکلا دادگستری و یا کارشناسان حقوقی، به صورت آنلاین به گفتگو حقوقی پرداخته و در این صورت، هرگونه سوال حقوقی که داشته باشید، می‌توانید به صورت آنلاین آن را مطرح کنید.

مشاوره حقوقی آنلاین به بررسی تمامی موضوعات حقوقی پرداخته که برای دریافت آن کافیست به سامانه مشاوره حقوقی مراجعه کنید و از این خدمات، نهایت استفاده را داشته باشید. حال در ادامه مطلب با ما همراه باشید که با نحوه ارائه مشاوره حقوقی به صورت آنلاین آشنا شوید.

خدمات مشاوره ۲۴

مشاوره حقوقی آنلاین چیست؟

قبل از آن که به بررسی عنوان مشاوره حقوقی آنلاین، بپردازیم بهتر است که درباره مشاوره حقوقی، توضیحاتی را ارائه دهیم.

تعریف مشاوره حقوقی کاملا مشخص است و در ارتباط با هرگونه موضوع و مسائل حقوقی، مشاوره با افراد متخصصی نظیر وکلای دادگستری پیرامون آن ارائه می‌شود. حال برای مشاوره حقوقی، شیوه‌های مختلفی تعریف شده است که اصلی‌ترین آن به صورت آنلاین است.

مشاوره حقوقی به طور کلی به صورت غیر حضوری و یا حضوری انجام می‌شود. وضعیت مشاوره حقوقی حضوری که کاملا مشخص است و موکل و وکیل به صورت حضوری با یکدیگر به مشاوره حقوقی می‌پردازند. مشاوره حقوقی غیر حضوری نیز به اشکال گوناگون انجام می‌شود که شیوه آنلاین، یکی از آن‌ها است.

با توجه به این که امروزه، اغلب کسب و کارها و به طور انجام کارهای روزمره به صورت آنلاین می‌شود، طبیعی است که مشاوره حقوقی نیز به صورت آنلاین انجام شود.

مشاوره آنلاین نیز در بستر فضای مجازی و یا وب سایت انجام می‌شود. مشاوره حقوقی آنلاین را می‌توان روشی رایج در ارائه مشاوره در امور حقوقی در نظر گرفت.

با توجه به این که در طی سالیان اخیر، فضای اینترنت بسیار گسترش پیدا کرده است، ارائه مشاوره حقوقی آنلاین نیز رواج گسترده پیدا کرده است. اغلب متقاضیان، استفاده از مشاوره حقوقی آنلاین را ترجیح می‌دهند و دلیل عمده آن هم غیر حضوری بودن آن است.

با توجه به این که مشاوره حقوقی حضوری، مشکلات فراوانی دارد، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که از مشاوره به صورت غیر حضوری استفاده کنند.

لازم به ذکر است که به جزء مشاوره حقوقی به صورت آنلاین، روش‌های دیگری برای مشاوره حقوقی در نظر گرفته می‌شود. اما در هر صورت به راحتی می‌توان به صورت غیر حضوری از خدمات مشاوره آنلاین استفاده نمود.

مشاوره حقوقی آنلاین روشی رایج برای ارائه خدمات مشاوره در امور حقوقی است که در بین افراد، متقاضیان زیادی دارد.

در این روش از مشاوره حقوقی، پس از بیان مسئله از سمت موکل و دریافت پاسخ از سمت متخصص، در صورت باقی‌ ماندن ابهامات ابتدا به رفع آنان اقدام و سپس مراحل بعدی برای فرد ترسیم می‌شود.

به عنوان مثال در صورتی که موکل تصمیم به اقامه دعوی و پیگیری قانونی نماید، می‌تواند به وکیل متخصص اعطای وکالت کند یا تنظیم اوراق قضایی خود را در ضمن مشاوره حقوقی آنلاین از متخصص بخواهد.

دریافت مشاوره حقوقی آنلاین

مزیت بهره‌مندی از مشاوره حقوقی آنلاین

در بخش قبل به بررسی عنوان مشاوره حقوقی آنلاین، پرداخته شد، حال لازم است که با مزایای این نوع از خدمات مشاوره حقوقی آشنا شویم.

مزیت نخست مشاوره حقوقی آنلاین، غیر حضوری بودن خدمات آن است. برای بسیاری از افراد، بهره‌مندی از خدمات مشاوره حقوقی به صورت غیر حضوری بسیار کارایی دارد.

با توجه به این که ممکن است افراد زیادی شرایط حضور در دفتر کار وکلا دادگستری برای دریافت خدمات مشاوره حقوقی را نداشته باشند، در این صورت استفاده از خدمات مشاوره حقوقی آنلاین توصیه می‌شود.

در این نوع از خدمات مشاوره حقوقی، به راحتی می‌توانید به صورت آنلاین و از هر مکانی با وکلا متخصص و مجرب در ارتباط باشید و سوالات و پرسش‌های حقوقی خود را با آن‌ها در میان بگذارید.

مزیت مشاوره آنلاین، تنها غیر حضوری بودن خدمات آن نیست، بلکه می‌توان به تسهیل در ارائه خدمات مشاوه نیز اشاره نمود.

در مشاوره حقوقی آنلاین، شما می‌توانید با وکیل خود در هر کجای ایران که باشید و با توجه با زمان مناسب مطابق برنامه خود، به گفتگوی حقوقی بپردازید. در این صورت در مشاوره حقوقی آنلاین دسترسی شما به وکلا دادگستری در تمام کشور بسیار راحت و آسان است.

از دیگر مزیت اصلی مشاوره حقوقی آنلاین می‌توان به هزینه مناسب این نوع از خدمات مشاوره حقوقی اشاره نمود. هزینه‌ای که در مشاوره حقوقی لازم است که پرداخت شود، بسیار به صرفه‌تر از حق الوکاله وکلا است.

در این صورت با شرایط مناسب و با هزینه کمتر و از پیش مشخص شده می‌توانید از خدمات مشاوره حقوقی استفاده کنید. در این نوع از مشاوره حتی پرداخت نیز آسان‌تر می‌باشد.

انواع روش‌های رایج ارائه مشاوره حقوقی

همانطور که گفته شد، روش‌های رایج ارائه مشاوره حقوقی را می‌توان به مشاوره حضوری و غیر حضوری تقسیم بندی نمود. جدای از نحوه دادن مشاوره در امور حقوقی، باید گفت که هر شیوه از مشاوره حقوقی، مزایا خاص خود را دارد.

این که شما کدام نوع از روش مشاوره حقوقی را انتخاب کنید، بسته به اختیار و نظرتان دارد اما اگر به دنبال آن هستید که مشکلات حقوقی خود را در اسرع وقت و بدون مشکل خاصی، حل و فصل کنید، استفاده از خدمات مشاوره حقوقی غیر حضوری پیشنهاد می‌شود.

در واقع اگر وقت کافی برای این که به صورت حضوری به دفتر وکلا مراجعه کنید و یا زمان کافی برای دریافت مشاوره حقوقی حضوری را ندارید، می‌توانید از شیوه آنلاین مشاوره حقوقی استفاده نمایید.

حال در هر صورت اگر بخواهیم به انواع روش‌های متداول در مشاوره حقوقی بپردازیم، می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مشاوره حقوقی آنلاین
  • مشاوره حقوقی تلفنی
  • مشاوره حقوقی در واتساپ
  • مشاوره حقوقی حضوری

موارد مزبور، رایج‌ترین انواع شیوه‌های مشاوره حقوقی به شمار می‌رود. مشاوره حقوقی آنلاین و تلفنی، به صورت غیر حضوری انجام می‌شود که شرایط خاص خود را دارد. مشاوره حقوقی در بستر فضای مجازی نیز انجام می‌شود که عمدتا در قالب بستر واتساپ صورت می‌گیرد.

تمامی شیوه‌های مشاوره حقوقی، در نهایت منجر به حل و فصل دعاوی و اختلافات قضایی می‌شود. این که کدام یک از روش‌های مشاوره حقوقی را انتخاب کنیم، بسته به شرایط شما دارد.

عمدتا مشاوره حقوقی تلفنی و آنلاین مورد استفاده قرار گرفته و دلیل عمده آن هم غیر حضوری بودن ارائه خدمات آن است. حال در مورد این موضوع که مشاوره حقوقی آنلاین، چگونه ارائه می‌شود، در ادامه به بررسی این موضوع می‌پردازیم.

مشاوره حقوقی آنلاین با متخصص

نحوه ارائه مشاوره حقوقی آنلاین

نحوه ارائه مشاوره حقوقی آنلاین کاملا به صورت غیر حضوری انجام می‌شود. اما در هر صورت، به این شکل انجام می‌شود که موسسات معتبر حقوقی، بستری را در وب سایت خود به وجود می‌آورند که کاربران با ورود به وب سایت مجموعه به راحتی می‌توانند با وکلای انتخابی خود، گفتگوی حقوقی داشته باشند.

البته مشاوره حقوقی آنلاین بسته به خدماتی که موسسه حقوقی ارائه می‌دهد، بستگی دارد. شاید یک موسسه حقوقی، چنین بستری را برای ارائه خدمات حقوقی در نظر گرفته نکند و در این صورت امکان دریافت مشاوره آنلاین برای متقاضیان وجود ندارد.

البته با توجه به این که برای دریافت مشاوره حقوقی آنلاین، متقاضیان زیادی وجود دارد، اغلب موسسات حقوقی، ارائه چنین خدماتی را در دستور کار خود قرار می‌دهند.

لازم به ذکر است که ارائه مشاوره حقوقی در بستر فضای مجازی و در شبکه های پیام رسان نیز انجام می‌شود که می‌توان این شیوه از خدمات مشاوره حقوقی را به صورت آنلاین در نظر گرفت.

در واقع تمامی خدمات مشاوره آنلاین در وب سایت مجموعه‌های حقوقی انجام نمی‌شود، بلکه تعداد زیادی از آن‌ها در پیام رسآن‌های رایج و پرکاربرد صورت می‌گیرند.

تفاوت مشاوره حقوقی آنلاین و تلفنی

در بخش‌های قبل، به انواع روش‌های ارائه مشاوره حقوقی پرداخته شد که انواع آن‌ها در ارتباط با مشاوره آنلاین و تلفنی است. مشاوره تلفنی و آنلاین در امور حقوقی، به عنوان مشاوره غیر حضوری شناخته می‌شود که اغلب خدماتی که به صورت مشاوره حقوقی ارائه می‌شود، به صورت آنلاین و تلفنی است.

تفاوت بین هر کدام از شیوه‌های مشاوره حقوقی در نوع خدماتی است که ارائه می‌شود. حال در مورد این که مشاوره حقوقی آنلاین و تلفنی چه تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند، باید گفت که بستر مشاوره حقوقی تلفنی به صورت برقراری ارتباط از طریق تلفن است.

موکل با وکیل خود از طریق رابطه تلفنی به مشاوره حقوقی می‌پردازند. اما شیوه ارائه مشاوره حقوقی آنلاین در وب سایت موسسات حقوقی و یا در بستر فضای مجازی است.

تنها تفاوت این دو مشاوره حقوقی، صرفا به نحوه خدمات‌دهی آن‌ها بستگی ندارد، بلکه به هزینه آن‌ها نیز می‌توان اشاره نمود. تفاوت اصلی در هزینه مشاوره آنلاین و تلفنی، جدای از تعرفه اصلی خدمات مشاوره حقوقی، در رابطه با میزان هزینه برقراری ارتباط تلفنی و آنلاین است.

در مشاوره حقوقی تلفنی، هزینه شارژ برقراری تماس با شخص متقاضی بوده و در این صورت باید علاوه بر هزینه خدمات مشاوره، هزینه‌های شارژ تلفن نیز پرداخت شود.

در هر صورت، مشاوره تلفنی و آنلاین در امور حقوقی، مزایای فراوانی به همراه دارد و از این طریق به راحتی می‌توانید، مشکلات حقوقی خود را حل و فصل نمایید.

انواع مشاوره حقوقی آنلاین

مشاوره حقوقی آنلاین در ارتباط با چه موضوعاتی انجام می‌شود؟

موضوعاتی که در مشاوره حقوقی آنلاین مطرح می‌شوند، متعدد بوده که در هر صوت موضوعاتی هستند که در رابطه با دعاوی حقوقی مطرح می‌شوند.

در مشاوره حقوقی آنلاین، می‌توانید هر سوال و یا ابهام حقوقی که داشته باشید را نیز مطرح کنید و در هر صورت این قبیل خدمات، مزایای حقوقی فراوانی را به همراه دارند.

حال عمده موضوعاتی که در مشاوره حقوقی آنلاین مطرح می‌شوند، شامل موارد زیر است:

  • موضوعات امور خانواده
  • موضوعات ملکی
  • موضوعات مرتبط با تقسیم ترکه
  • دعاوی مربوط به ارث و وصیت
  • موضوعات مربوط به اختلافات بین کارگر و کارفرما
  • موضوعات مرتبط با بیمه
  • اختلافات ناشی از قرارداد
  • تنظیم انواع اوراق قضایی
  • نحوه ثبت شکایات حقوقی و کیفری

مشاوره حقوقی آنلاین جدای از این که در رابطه با موضوعات حقوقی ارائه می‌شود، به نحوه تنظیم اوراق قضایی نیز پرداخته می‌شود. در واقع نحوه نگارش دادخواست، لایحه قضایی، شکواییه و غیره به صورت تخصصی در رابطه با آن مشاوره حقوقی ارائه می‌شود.

محدودیتی برای ارائه مشاوره حقوقی آنلاین وجود ندارد و در این زمینه موضوعات گوناگونی در رابطه با آن مشاوره حقوقی انجام می‌شود. در این صورت هرگونه نیازی در رابطه با موضوعات حقوقی داشته باشید، می‌توانید آن را از طریق مشاوره حقوقی آنلاین مطرح کنید.

طبق بررسی‌های انجام شده، از بین موضوعات حقوقی، امور خانواده بیشتر برای دریافت خدمات مشاوره حقوقی، مورد استفاده قرار می‌گیرند. مشاوره دادن در دعاوی خانواده نیز به صورت تخصصی توسط وکلا متخصص در دعاوی خانواده انجام می‌شود.

دریافت مشاوره حقوقی آنلاین توسط بهترین وکلای دادگستری

اگر به دنبال آن هستید که مشاوره حقوقی آنلاین را از بهترین وکلای دادگستری دریافت کنید، در این زمینه سامانه مشاوره ۲۴ پیشنهاد می‌شود.

مشاوره حقوقی آنلاین یکی از انواع خدماتی است که توسط سامانه مزبور ارائه می‌گردد. استفاده از خدمات مشاوره حقوقی این سامانه، مزایای فراوانی برای متقاضیان به همراه دارد.

همه نوع وکلا دادگستری متخصص در امور حقوقی در سامانه مشاوره حقوقی ۲۴ حضور دارند که بر همین اساس می‌توانید در هر کدام از موضوعات حقوقی با وکلا و کارشناسان حقوقی متخصص در همان حوزه در ارتباط باشید. در هر صورت برای دریافت مشاوره آنلاین، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا