عمومی

مشاوره حقوقی خانواده

قبل از آن که به بررسی کلی مشاوره حقوقی در امور خانواده بپردازیم، لازم است که نکاتی در رابطه با مشاوره حقوقی در مورد تمامی موضوعاتی که جنبه قانونی دارند، بپردازیم. مشاوره حقوقی روشی که به منظور حل و فصل مشکلات حقوقی در نظر گرفته می‌شود.

اگر با موضوعی مواجه شده که قصد دارید از طریق قانونی آن را حل و فصل کنید، مشاوره حقوقی در این زمینه می‌تواند راهکاری مناسب به شمار رود.

بسیاری از افراد زمانی که با مشکلات حقوقی مواجه می‌شوند، اولین راهی که به ذهن آن‌ها می‌رسد، مراجعه به وکیل دادگستری است. شاید همه افراد نتوانند با وکبل دادگستری جهت بر عهده گرفتن وکالت در پرونده، ارتباط داشته باشند که در هر صورت مشاوره حقوقی، راه‌حلی کارساز در این زمبنه به شمار می‌رود.

گفتنی است که مشاور حقوقی، راهنمایی لازم را به متقاضیان ارائه نموده و از طریق آن می‌توانند مشکلات خود را حل و فصل کنند.

محدودیتی برای ارائه مشاوره حقوقی در رابطه با موضوعات مشخص وجود ندارد و هر مسئله‌ای که جنبه قانونی داشته باشد، برای آن به صورت تخصصی مشاوره حقوقی ارائه می‌گردد.

تنها دعاوی حقوقی مورد بحث در مشاوره حقوقی قرار نمی‌گیرند، بلکه موضوعات کیفری نیز مشمول این قضیه قرار داده می‌شوند. در همین زمینه، یکی از موضوعاتی که به صورت تخصصی در مورد آن مشاوره حقوقی ارائه می‌شود، دعاوی خانواده است.

همچنین بخوانید

مشاوره حقوقی خانواده پیرامون مواردی چون طلاق، مهریه، نققه، اجرت المثل، حضانت، ازدواج موقت و غیره، انجام می‌شود. با توجه به گسترده بودن موضوعات حقوقی، ارائه مشاوره برای هر کدام از آن‌ها به صورت جداگانه انجام می‌شود. در مورد دعاوی خانواده نیز به همین صورت است.

کارایی مشاوره حقوقی در امور خانواده زمانی است که شما پیرامون این قبیل دعاوی دچار مشکلاتی شده باشید.

در صورتی که بخواهید از همسر خود طلاق بگرید و یا قصد مطالله مهریه خود را دارید، استفاده از مشاوره حقوقی راه حل مطلوبی در این زمینه محسوب می‌شود.

مشاوره دادن در دعاوی خانواده توسط وکلا دادگستری و کارشناسان حقوقی انجام می‌شود که در امور خانواده دارای تخصص و مهارت بالایی هستند.

مشاوره حقوقی خانواده به عنوان بخشی از حرفه اصلی وکلا به شمار رفته و در این صورت لازم است که مشاوره در امورخانواده را از وکلا متخصص در این حوزه دریافت کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون مشاوره حقوقی خانواده در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

مشاوره حقوقی خانواده چیست؟

مشاوره حقوقی در مورد دعاوی مختلف ارائه می‌شود که یکی از آن‌ها در مورد دعاوی خانواده است. زمانی که بحث مشاوره حقوقی خانواده مطرح می‌شود، اغلب اینگونه تصور می‌شود که مشاوران در این زمینه صرفا به مسائل رفع اختلافات زناشویی می‌پردازند.

در کنار مشاوره حقوقی خانواده، افرادی که هستند که به عنوان مشاور متخصص در زمینه‌های خانواده به شمار می‌روند که متفاوت از بحث مشاوره حقوقی در امور خانواده است.

فردی که به عنوان مشاور حقوقی شناخته می‌شود، دعاوی خانواده را از ابعاد قانونی و حقوقی مورد بررسی قرار می‌دهد. اما فرد مشاور در امور خانواده، راهکارهایی را در اختیار زوجین قرار می‌دهند که زندگی بادوامی داشته باشند. همچنین در مورد مسائل زناشویی و روابط آن به مردم مشاوره می‌دهند.

اما می‌توان گفت که مشاوره حقوقی خانواده، به صورت اختصاصی به ارائه مشاوره در دعاوی خانواده می‌پردازد. دعاوی مانند طلاق، مهریه، نفقه و مواردی از این قبیل، در مشاوره حقوقی خانواده قرار می‌گیرند.

منشا اصلی اختلافات خانوادگی، اختلافات بین زوجین است. در واقع دعاوی خانواده زمانی مطرح می‌شوند که زن و شوهر با یکدیگر دچار اختلاف شده و به دنبال راه حلی برای دستیابی به حق و حقوق خود هستند.

مشاوره حقوقی خانواده به ارائه راهکارها و اطلاعاتی که منجر به حل و فصل اختلافات در امور خانواده شود، می‌پردازد. افرادی که در این زمینه دچار مشکلات حقوقی شده باشند، می‌توانند با دریافت مشاوره از متخصص حوزه دعاوی خانواده، مسائل و مشکلات قانونی خود را حل و فصل کنند.

مشاوره دادن در دعاوی خانواده مستلزم داشتن تسلط و دانش حقوقی کافی است و افرادی باید در این حوزه فعالیت کنند که تجربه قابل قبولی در مورد وکالت در این دعاوی داشته باشند. وکلای مجرب که به عنوان وکیل خانواده شناخته می‌شوند، در راس ارائه خدمات مشاوره در امور خانواده محسوب می‌شوند.

بنابراین می‌توان گفت که مشاوره حقوقی خانواده، در واقع ارائه اطلاعات حقوقی پیرامون دعاوی خانواده است و افرادی که در این حوزه سوالات حقوقی داشته باشند، این امکان را دارند که از متخصصین دعاوی خانواده جویا شوند. به عنوان مثال در مورد پرداخت یا دریافت نفقه از مشاوره حقوقی نفقه استفاده نمایند.

مشاوره حقوقی خانواده زوجین

حل و فصل دعاوی خانواده از طریق مشاوره حقوقی

در بخش قبل، به این موضوع پرداخته شده که مشاوره حقوقی خانواده چیست. حال بهتر است که به نقش مشاوره حقوقی در حل و فصل دعاوی خانواده بپردازیم. به طور کلی مشاوره حقوقی، یکی از روش‌هایی است که برای حل و فصل انواع دعاوی قضایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بسیاری از افراد، به جای آن که به وکیل دادگستری قرارداد وکالت امضا کنند، از مشاوره حقوقی استفاده می‌کنند و به نحوی نیز مشکلات حقوقی خود را از این طریق رسیدگی کنند. برطرف شدن اختلافات خانوادگی و به تبع آن دعاوی خانواده از طریق مشاوره حقوقی بسیار پرکاربرد خواهد بود.

فردی که به عنوان مشاور حقوقی در امور خانواده شناخته می‌شود، راهکارهایی را ارائه می‌دهد که بتوانید مشکلات خود را از لحاظ قانونی حل و فصل کنید.

اگر در مورد موضوعاتی که مرتبط با امور خانواده هستند، دچار مشکلات حقوقی شده باشید، اولین راه حلی که به ذهن شما می‌رسد این است که وکیل بگرید.

در کنار گرفتن وکیل، راهکار دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید به بهترین شکل ممکن اقدامات لازم جهت حل و فصل مسائل حقوقی را انجام دهید.

گرفتن وکیل و مشاوره حقوقی، هر کدام شرایط خاص خود را دارند اما مشاوره ای که دقیق و با جزئیات کامل در امور خانواده صورت گیرد، چه بسا کارایی آن از گرفتن وکیل بیشتر باشد.

به طور کلی می‌توان گفت که مشاوره حقوقی در حل و فصل دعاوی خانواده، نقش پر رنگی دارد و بسیاری از زوجین توانستند از طریق مشاوره حقوقی، مشکلات خود را برطرف کنند.

طبق بررسی‌های انجام شده، میزان رضایت از مشاوره های حقوقی ارائه شده نسبت به داشتن وکیل بسیار بالا بوده است و این موضوع نشان از نقش قابل توجه مشاوره حقوقی در مورد دعاوی خانواده دارد.

به طور مثال، اگر خانمی بخواهد از همسر خود طلاق بگیرد اما با نحوه طلاق گرفتن و مقررات آن آشنا نباشد، این امکان برای او وجود دارد که با گرفتن مشاوره حقوقی، برای این امر اقدام کند. جدای از بحث طلاق، دیگر اختلافات امور خانواده از طریق مشاوره حقوقی قابل رسیدگی و حل و فصل است.

ارائه مشاوره حقوقی خانواده توسط وکیل خانواده

همانطور که گفته شد، مشاوره حقوقی می‌تواند نقش قابل توجهی در حل و فصل دعاوی خانواده داشته باشد. زمانی که دعوایی مرتبط با امور خانواده باشد، اقامه گردد، می‌توان از طریق مشاوره حقوقی اقدام به بررسی آن نمود.

برای حل اختلافات خانواده از بعد حقوقی، شرایط برای تمامی افراد فراهم است که بتوانند از طریق مشاوره حقوقی اقدامات لازم را انجام دهند.

گاهی اوقات ممکن است این سوال مطرح شود که مشاوره حقوقی خانواده توسط چه کسانی ارائه می‌شود؟ آیا در این زمینه تنها وکلا دادگستری هستند که در دعاوی خانواده، مشاوره حقوقی می‌دهند؟ به جزء وکیل دادگستری، افراد دیگری نیز می‌توانند به مشاوره حقوقی در دعاوی خانواده بپردازند؟

قبل از پاسخ به سوالات مزبور باید صراحتا گفت که تخصصی اصلی وکلا دادگستری، ارائه مشاوره در امور حقوقی است. هر وکیل بر اساس مهارت و توانایی که دارد، می‌تواند به متقاضیان مشاوره حقوقی بدهد.

علاوه بر وکلا، سایر حقوقدانان نظیر کارشناسان حقوقی نیز امکان ارائه مشاوره حقوقی را دارند. لازمه مشاوره حقوقی این است که مشاوران در هر حوزه حقوقی، تخصص کافی داشته باشند.

مشاوره دادن در دعاوی حقوقی توسط وکیل پایه یک دادگستری، مزیت بیشتری دارد و این موضوع در خصوص دعاوی خانواده نیز مطرح است. بنابراین بهتر است که دریافت مشاوره حقوقی در امور خانواده توسط وکیل خانواده صورت گیرد.

وکیل خانواده که متخصص در دعاوی خانواده از قبیل طلاق، مهریه و غیره است، این توانایی را دارد که به صورت تخصصی به ارائه مشاوره حقوقی بپردازد.

دعاوی خانواده جز موضوعات تخصصی در امور حقوقی محسوب شده است و همین مسئله باعث شده است تا ارائه مشاوره نیز به شکل تخصصی در این زمینه انجام شود. وکیل خانواده جدای از این که به صورت تخصصی به وکالت در دعاوی خانواده می‌پردازد، در مورد مشاوره حقوقی نیز به صورت تخصصی عمل می‌نماید.

گفتنی است که وکلا دادگستری که در دعاوی خانواده به متقاضیان مشاوره حقوقی می‌دهند، باید اطلاعات و دانش کافی در این زمینه داشته باشند. در واقع عدم برخورداری از سطح و معلومات حقوقی کافی و به طبع آن ارائه اطلاعات به افراد سبب سردرگمی آن‌ها می‌شود و این قضیه می‌تواند تبعات مختلفی نیز به همراه داشته باشد.

لازم به ذکر است که به غیر از وکلا، کارشناسان حقوقی نیز که متخصص در امور خانواده باشند نیز به مشاوره حقوقی خانواده نیز می‌پردازند. اما یقینا تجربه وکیل خانواده در این زمینه به دلیل اقامه دعاوی خانواده بیشتر بوده و استفاده مشاوره حقوقی توسط این افراد، مزایا فراوانی دارد.

خانواده

چرا باید از مشاوره حقوقی خانواده استفاده نمود؟

به طور کلی استفاده از هر نوع خدمات حقوقی، بسته به اختیار متقاضیان دارد. هیچ گونه اجباری برای آن که افراد برای حل مشکلات حقوقی خود وکیل یا مشاوره حقوقی بگیرند، وجود ندارد و در هر صورت حتی می‌توانید بدون بهره‌مندی از روش‌های حقوقی برای حل و فصل مسائل مطرح شده اقدام نمایید.

استفاده از مشاوره حقوقی در امور خانواده می‌تواند مزایا فراوانی برای حل و فصل مشکلات حقوقی در این زمینه به شمار رود.

دریافت مشاوره حقوقی در هر دعاوی جدای از دعاوی خانواده می‌تواند کارایی به سزایی داشته باشد. استفاده از مشاوره حقوقی که توسط وکیل دادگستری خوب و کاربلد ارائه شود، می‌تواند کارایی آن به مراتب بیشتر از اخذ وکیل برای وکالت در دعوا مربوطه محسوب شود.

در هر صورت این که چرا باید از مشاوره حقوقی خانواده، بهره‌مند شد، می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • استفاده از مشاوره حقوقی خانواده در صورت عدم دسترسی به وکیل
  • ارتباط مستقیم با وکلا دادگستری در زمان ارائه مشاوره حقوقی
  • گستردگی خاص موضوعات خانواده و به طبع آن استفاده از مشاوره حقوقی
  • رفع مشکلات زوجین با بهره‌مندی از مشاوره حقوقی
  • حل و فصل مسائل مرتبط با امور خانواده توسط مشاوره حقوقی

مشاوره حقوقی در دعاوی خانواده را می‌توان جایگزین مناسب برای گرفتن وکیل در نظر گرفت. در صورتی که به هر دلیلی تمایلی برای اخذ وکیل ندارید، همواره توصیه می‌شود که از مشاوره حقوقی استفاده کنید.

در زمان دریافت مشاوره حقوقی، به صورت مستقیم با مشاور در ارتباط هستید و می‌توانید سوالات حقوقی خود پیرامون امور خانواده را مطرح کنید.

روش‌های ارائه مشاوره حقوقی در دعاوی خانواده

روش هایی که برای ارائه مشاوره حقوقی در دعاوی خانواده در نظر گرفته می‌شود، شامل روش حضوری و غیر حضوری است. در مشاوره حقوقی حضوری، شما با وکیل، گفتگوی رو در رو داشته و از این حیث می‌توانید سوالات حقوقی خود که مرتبط با امور خانواده باشد را مطرح کنید.

در مشاوره غیر حضوری که به صورت مشاوره حقوقی آنلاین و تلفنی انجام می‌شود، تبادل پرسش و پاسخ حقوقی به شکل غیر حضوری انجام می‌شود.

در این روش، از هر کجای کشور که باشید، می‌توانید با وکیل یا کارشناس حقوقی در ارتباط بوده و سوالات حقوقی خود را در این زمینه مطرح نمایید.

مراحل ارائه مشاوره حقوقی خانواده

صرف از نوع شیوه ارائه مشاوره حقوقی، ارائه آن مراحلی کلی دارد که در این بخش به بررسی مراحل ارائه مشاوره حقوقی در امور خانواده می‌پردازیم.

زمانی که سفارش مشاوره را به ثبت می‌رسانید، زمان مربوط به مشاوره حقوقی تعیین می‌شود. در زمان تعیین شده باید مقدمات مشاوره را فراهم نموده و سپس در جلسه مشاوره حضور پیدا کنید.

پیش از برگزاری جلسه مشاوره، حتما سوالات خود را آماده نموده تا بتوانید تمامی سوالات خود را در جلسه مطرح کنید. سوالاتی که در مشاوره حقوقی خانواده مطرح می‌شود، عمدتا در مورد موضوعاتی چون نحوه طلاق گرفتن، مطالبه مهریه، گرفتن حضانت فرزندان به صورت قانونی، مطالبه نفقه است.

اگر مدت زمان بیشتری را برای مشاوره درخوااست دارید، می‌توانید آن را تمدید کنید و از بایت مدت زمان ارائه مشاوره محدودیتی وجود ندارد.

لازم به ذکر است که اگر قصد دارید که به صورت مفصل به مشکل شما رسیدگی شود، حتی الامکان زمان بیشتری را برای مشاوره دریافت کنید تا درخصوص تمدید زمان مشاوره حقوقی دچار مشکل نشوید.

در صورتی که به طور کامل، ابهامات شما در خصوص دعاوی خانواده برطرف نشده باشد، از مشاور درخواست کنید که مجددا اطلاعات مربوطه را برای شما بازگو کند.

امکان ارائه مشاوره برای تمامی مراحل طرح دعاوی خانواده وجود دارد. حتی زمانی که رای دادگاه صادر شد و شما قصد داشتید که نسبت به رای اعتراض کنید، مشاوره حقوقی در این زمینه نیز به صورت تخصصی ارائه می‌شود. علاوه بر این، ارائه مشاوره در زمانی که مربوط به اجرای حکم است نیز صورت می‌گیرد.

در صورتی که بخواهید اوراق قضایی نظیر دادخواست و لایحه را تنظیم کنید، می‌توانید از مشاور تقاضا کنید که فرآیند کلی نگارش آن‌ها را نیز بر عهده بگیرد.

وکیل خانواده این توانایی را دارد که مشاوره لازم در مورد نحوه تنظیم اوراق قضایی را برای شما ارائه کند. همچنین بعد از اتمام مشاوره حقوقی، می‌توانید از شخص مشاور بخواهید که وکالت در دعوا مربوطه را بر عهده بگیرد.

لازم به ذکر است که جلسات مشاوره حقوقی خانواده مانند جلسات مشاوره که اختصاصا به سازش بین زوجین و مسائلی از این قبیل باشد، در ارتباط نیست.

بلکه در مشاوره حقوقی خانواده به قوانین مرتبط با دعاوی خانواده و راهکارهای قانونی جهت حل مسائل و مشکلات به وجود آمده، ارائه می‌شود.

به طور مثال کسی که بخواهد از همسر خود طلاق بگیرد، در مشاوره حقوقی، شخص مشاور راهکارهای قانونی و مراحل آن برای این که متقاصی بتواند از طریق آن طلاق گرفته و از همسرش جدا شود. چنین جلساتی جنبه مشاوره برای آن که زوجین به سازش برسند، ندارد.

مشاوره حقوقی خانواده شوهر

موضوعات قابل بحث در مشاوره حقوقی خانواده

در مشاوره حقوقی خانواده، موضوعاتی که اختصاصا به امور خانواده مرتبط باشد، پرداخته می‌شود. در واقع جنبه حقوقی دعاوی خانواده مورد بحث قرار گرفته و در جلسات مشاوره می‌توانید سوالاتی که پیرامون دعاوی خانواده باشند را مطرح کنید.

موضوعات زیر در مشاوره حقوقی خانواده مورد بحث قرار می‌گیرند:

  1. نامزدی و خسارات ناشی از برهم ‌زدن آن
  2. نکاح دائم، موقت و اذن در نکاح
  3. شروط ضمن عقد نکاح
  4. ازدواج مجدد
  5. جهیزیه
  6. مهریه
  7. نفقه زوجه و اجرت‌المثل ایام زوجیت
  8. تمکین و نشوز
  9. طلاق، رجوع، فسخ و انفساخ نکاح، بذل مدت و انقضای آن
  10. حضانت و ملاقات طفل
  11. نسب
  12. رشد، حجر و رفع آن
  13. ولایت قهری، قیمومت، امور مربوط به ناظر و امین اموال محجوران و وصایت در امور مربوط به آنان
  14. نفقه اقارب
  15. امور راجع به غایب مفقود‌الاثر
  16. سرپرستی کودکان بی‌سرپرست
  17. اهدای جنین
  18. تغییر جنسیت

موضوعات فوق جز مواردی هستند که در مشاوره حقوقی مطرح می‌شوند. کارشناسان حقوقی که متخصص در دعاوی خانواده هستند، می‌توانند به تمامی سوالات حقوقی شما در این زمینه پاسخ دهند.

در ادامه به بررسی چند نمونه از موضوعاتی که ارائه مشاوره حقوقی پیرامون آن ارائه می‌شود، می‌پردازیم.

مشاوره حقوقی طلاق

بیشترین سوالاتی که در مشاوره حقوقی مطرح می‌شوند، در ارتباط با دعاوی طلاق است. هرگونه سوالی که در مورد طلاق گرفتن و مقررات آن داشته باشید، می‌توانید در جلسات مشاوره آن را مطرح کنید. طلاق که به صورت توافقی و یا یک طرفه انجام می‌شود، مشاوره در ارتباط با آن به شکل تخصصی صورت می‌گیرد.

عمده سوالاتی که در جلسات مشاوره پیرامون موضوع طلاق مورد بحث قرار می‌گیرد، از طرف خانم‌ها انجام می‌شود. وضعیت طلاق از طرف آقایان کاملا مشخص است و با پرداخت حق و حقوق همسر خود می‌توانند از وی طلاق بگیرند.

اما شرایط برای طلاق گرفتن از طرف زوجه متفاوت بوده و لازم است که دلایل موجه برای طلاق ارائه شود. دلایلی که برای طلاق عنوان می‌شود، باید قانونی بودن آن برای دادگاه محرز شود تا دادگاه بتواند حکم طلاق را صادر کند.

یکی از موضوعات مهمی که در مشاوره حقوقی طلاق مطرح می‌شود، در مورد نحوه انجام مراحل طلاق است. از طریق اطلاعاتی که شخص مشاور به شما می‌دهد، می‌توانید تمامی فرآیند قانونی طلاق را انجام دهید و دیگر در این زمینه نیازی به گرفتن وکیل نخواهید داشت.

حتی اگر برای طلاق اقدام کرده‌اید اما در حین انجام مراحل آن با مشکل مواجه شده باشید، می‌توانید در این زمینه مشاور گرفته و مشکل خود را به صورت قانونی حل کنید.

مشاوره حقوقی مهریه

موضوع دیگری که در مشاوره حقوقی مطرح می‌شود، دعاوی مهریه است. تغییرات قابل توجهی که در مقررات مهریه اعمال شده است، لزوم دریافت مشاوره حقوقی را بیش از هر زمان دیگری می‌طلبد. اگر قصد دارید که برای مهریه خود اقدام نمایید، می‌توانید تنها با استفاده از مشاوره حقوقی در این زمینه اقدام کنید.

نحوه وصول مهریه طبق قانون جدید ابتدا باید از طریق دوایر اجراییه ثبت انجام شود. مانند گذشته امکان این که متقاضیان بتوانند مهریه خود را با مراجعه به دادگاه وصول کنند، وجود ندارد و باید در وهله اول، درخواست مطالبه مهریه را در اداره ثبت ارائه کنند.

موضوعاتی که در مشاوره حقوقی مهریه مطرح می‌شود، شامل نحوه به اجرا گذاشتن مهریه، طریقه انجام مراحل وصول مهریه از طریق اجراییه ثبت، شرایط مربوط به اعسار از پرداخت مهریه و غیره است.

مشاوره حقوقی خانواده طلاق

مشاوره حقوقی حضانت

بعد از جدایی والدین، مهم ترین موضوعی که همواره جز دغدغه اصلی طرفین است، سرپرستی از فرزندان خود است. اگر توافقی در مورد نحوه حضانت فرزندان بین والدین صورت نگرفته باشد و در این صورت هر کدام از آن‌ها بخواهند که حضانت فرزند خود را نیز بر عهده بگیرند، می‌بایست مشاوره حقوقی دریافت کنند.

اما به لحاظ قانونی، مادرتا سن هفت سالگی حق حضانت داشته و بعد از آن حضانت به پدر واگذار می‌شود. در واقع پدر تا رسیدن فرزندان به سن بلوغ، قانونا این امکان را دارد که حضانت آن‌ها را بر عهده بگیرد.

با این وجود برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه گرفتن حضانت فرزندان بعد از طلاق می‌توانید از مشاوره حقوقی سامانه مشاوره 24 استفاده کنید.

ارائه بهترین مشاوره حقوقی در دعاوی خانواده

امروزه موسسات مختلفی به ارائه خدمات مشاوره حقوقی می‌پردازند اما اگر به دنبال این هستید که در دعاوی خانواده، بهترین مشاوره حقوقی را نیز دریافت کنید، سامانه مشاوره 24 به شما پیشنهاد می‌شود.

به دلیل آن که امکان بروز مشکلات حقوقی برای زوجین وجود دارد، برای رسیدگی به این امور لازم است که مشاوره حقوقی دریافت کند.

مشاوره حقوقی خانواده در این سامانه به شیوه‌های مختلفی چون مشاوره حقوقی تلفنی، آنلاین و حضوری ارائه می‌شود. هرگونه سوال حقوقی در مورد دعاوی خانواده داشته باشید، می‌توانید در سامانه مربوطه آن را مطرح کنید.

سوالاتی پیرامون طلاق، مهریه، نفقه، اجرت المثل به طور کامل در مشاوره حقوقی به آن پاسخ داده می‌شود و می‌توانید از خدمات ما نهایت بهره را داشته باشید.

بنابراین اگر تمایل دارید که با وکلا و متخصین حقوقی در ارتباط باشید و از این افراد مشاوره حقوقی دریافت کنید، سامانه مشاوره 24، یقینا انتخاب قابل قبولی برای شما خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا