عمومی

مشاوره حقوقی مازندران

اگر به دنبال این هستید که بتوانید مشکلات خود را از راه قانونی حل کنید، مشاوره حقوقی یکی از بهترین روش‌ها در این زمینه است. عموما با مطرح شدن مشکلات حقوقی، به دنبال وکیل خوب هستید تا با او برای پذیرش وکالت در پرونده، قرارداد امضا کنید.

واضح است که وکیل دادگستری، می‌تواند راهکار مناسب و مطلوبی برای حل مشکلات شما به شمار رود، اما یقینا تنها راهکار در این زمینه به شمار نمی‌رود. به جای این کار، می‌توانید از خدمات مشاوره حقوقی مازندران یا هر شهر دیگری استفاده کنید که دارای مزایا فراوانی است و در راستا حل و فصل مسائل حقوقی، کارایی دارد.

موضوعاتی که برای آن‌ها مشاوره حقوقی داده می‌شود، متعدد بوده و محدودیت قانونی در این زمینه وجود ندارد. نحوه انجام مراحل دادرسی و طرح دعوا در دادگاه و یا دادسرا تا تنظیم اوراق قضایی و سایر مسائل حقوقی، امکان ارائه مشاوره حقوقی وجود دارد. گفتنی است که کارایی اصلی مشاوره حقوقی، این است که کارایی وکیل دادگستری را انجام دهد.

در واقع به جای گرفتن وکیل و صرف هزینه‌هایی مانند حق الوکاله، این امکان برای شما فراهم است تا بتوانید از مشاوره حقوقی بهره مند شوید.

دریافت مشاوره حقوقی از افراد متخصص، دارای مزیت است و چه بسا منجر به حل و فصل مشکلات حقوقی می‌شود. حال اگر از افراد غیر متخصص در امور حقوقی، مشاوره دریافت کنید، باعث می‌شود تا اطلاعات غلط به شما داده شود و نتوانید موضوع خود را حل کنید.

امکان ارائه مشاوره حقوقی برای دعاوی مانند دعاوی خانواده، دعاوی ملکی، دعاوی مالیاتی، دعاوی انحصار وراثت، دعاوی بین موجر و مستاجر، دعاوی ناشی از قراردادها، دعاوی کیفری و غیره است.

با توجه به این که هر یک از زمینه‌های حقوقی، تخصصی است، بایستی ارائه مشاوره توسط افراد متخصص در همان زمینه صورت گیرد.

با توجه به این که امکان دسترسی داشتن به وکیل برای همه افراد در نقاط مختلف کشور فراهم نیست، مشاوره حقوقی می‌تواند بهتربن گزینه باشد. اگر در مازندران به دنبال مشاوره حقوقی هستید، می‌توانید با سامانه مشاوره حقوقی 24 در ارتباط باشید.

مشاوره حقوقی مازندران، مانند هر شهر دیگری برای ساکنین این منطقه جغرافیایی بسیار مفید است که سامانه ما امکان خدمات دهی مشاوره حقوقی به تمامی شهرهای کشور را فراهم کرده است.

دلایل انتخاب مشاوره حقوقی

قبل از آن که به بررسی دلایل انتخاب مشاوره حقوقی بپردازیم، باید به این موضوع اشاره کرد که نحوه و موضوعاتی که در مشاوره حقوقی ارائه می‌شود، متفاوت از سایر مشاوره‌های حقوقی است.

در واقع مشاوره حقوقی، در امور حقوقی و به طور کلی موضوعاتی که در قانون به آن‌ها اشاره شده ست و افراد به دنبال روش مناسب جهت حل مشکلات خود از راه قانونی هستند، می‌پردازد.

انتخاب مشاوره حقوقی و همچنین انعقاد قرارداد وکالت با وکیل دادگستری، امری اختیاری است و حتی در قانون نیز اجباری برای طرفین دعوا نشده است تا الزاما از مشاوره حقوقی و یا وکیل دادگستری استفاده کنند.

با توجه به این که سطح آگاهی و دانش حقوقی عامه مردم، در وضعیت قابل قبولی قرار ندارد و گاهی شاهد آن هستیم که اطلاعات نادرستی در جامعه ما در خصوص مسائل حقوقی، رواج پیدا می‌کند، بهتر است که برای رسیدگی به امور حقوقی از خدمات مشاوره استفاده شود.

حال در مورد این مسئله که چه دلایلی برای انتخاب مشاوره حقوقی وجود دارد و در واقع چرا باید برای انتخاب مشاوره حقوقی اقدام نمود، می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • حل و فصل مسائل از طریق راهکارهای قانونی
  • بهره‌مندی از اطلاعات حقوقی مناسب
  • گفتگو حقوقی با وکلا دادگستری
  • رد و بدل پرسش و پاسخ حقوقی
  • رفع ابهامات حقوقی
  • دریافت راهکارهای مناسب برای طرح دعوا در مراجع قضایی

اینها، دلایل مهم و اصلی هستند که به منظور دریافت مشاوره حقوقی، مورد بررسی قرار می‌گیرند. در مشاوره حقوقی، موضوع مهمی که وجود دارد، این است که بتوانید وکیل خوب و متخصص را در این زمینه انتخاب نموده و هرگونه سوال و یا ابهام حقوقی نیز داشته باشید، با آن‌ها در میان بگذارید.

لازم به ذکر است که مشاوره حقوقی را نباید تنها به عنوان روشی که بتوان از طریق آن به منظور حل مشکلات و مسائل حقوقی تصور نمود، بلکه از طریق مشاوره حقوقی می‌توان به سطح معلومات و دانش حقوقی کافی نیز رسید.

بنابراین اگر در مورد یک موضوعی به دنبال یافتن پاسخ حقوقی و قانونی آن هستید، بایستی استفاده از مشاوره حقوقی، انتخاب نخست شما باشد.

امکان طرح انواع پرسش‌های حقوقی در مشاوره حقوقی وجود دارد و می‌توانید هرگونه پرسش حقوقی را در این زمینه مطرح نموده و پاسخ آن را نیز دریافت کنید.

مشاوره حقوقی مازندران با وکیل متخصص

اهمیت استفاده از مشاوره حقوقی تخصصی

بهره‌مندی از خدمات تخصصی در هر حوزه، می‌تواند اهمیت زیادی داشته باشد و در خصوص مشاوره حقوقی نیز این موضوع صدق می‌کند. مشاوره حقوقی به مانند حوزه وکالت نیز نیازمند ارائه خدمات به صورت تخصصی است.

به طور کلی در کشور ما، وکلا عموما وکالت تخصصی را در دستور کار خود قرار نداده و بسیاری از پرونده‌های حقوقی و کیفری را بررسی می‌کنند. اما در این بین نیز وکلایی هستند که وکالت در انواع دعاوی حقوقی را به شیوه تخصصی انجام دهند.

منظور از مشاوره حقوقی تخصصی، این است که ارائه مشاوره در مورد هر یک از دعاوی حقوقی، بایستی از سوی وکلا و کارشناسان حقوقی متخصص در هر یک از زمینه‌های قضایی، صورت گیرد.

وکلایی که به عنوان وکیل خانواده شناخته می‌شوند، باید به ارائه مشاوره حقوقی در امور خانواده نظیر طلاق، مهریه، حضانت و غیره بپردازند؛ زیرا دعاوی خانواده، تخصص اصلی چنین وکلایی است و می‌توانند ارائه مشاوره حقوقی را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

در واقع هر وکیل در هز زمینه از دعاوی حقوقی که دارای تخصص و مهارت کافی است، بایستی به مردم مشاوره بدهد. اهمیت مشاوره حقوقی تخصصی، این است که شما با یک وکیل متخصص در ارتباط هستید و در این صورت اطلاعات و مشاوره‌هایی که به شما ارائه می‌شود، تخصصی است و مبنای قانونی دارد.

واضح است که مشاوره حقوقی تخصصی نسبت به مشاوره غیر تخصصی به مراتب، مزایا بیشتری دارد و همیشه باید در مشاوره حقوقی، تنها شیوه تخصصی  آن را انتخاب نمایید.

وکیلی که متخصص در یک دعوا حقوقی، می‌تواند به شما برای حل مشکلاتتان، بهتر کمک کند و در این صورت راهنمایی‌های ارائه شده نیز صحیح بوده و از طریق آن می‌توانید اقدامات لازم برای طرح دعاوی حقوقی را انجام دهید.

مشاوره حقوقی در چه زمینه‌هایی می‌تواند به ما کمک کند؟

مشاوره حقوقی، کمک کننده و راهنما برای حل مسائل حقوقی است. زمانی که مشاوره حقوقی دریافت می‌کنید، در واقع مشاور و همراه در این زمینه دارید که می‌تواند به شما کمک کند تا مشکل پیش آمده را به بهترین شکل ممکن و البته از راه قانونی حل کنید.

گفتنی است که برای حل مشکلات حقوقی، روش‌های غیر قاتونی نیز وجود دارد که شخص مشاور تحت هیچ عنوان چنین روش‌هایی را پیشنهاد نمی‌کند.

زمینه‌هایی که مشاوره حقوقی می‌تواند به شما کمک کند، عموما طرح دعاوی در دادگاه است. در اغلب مواقع، افرادی که اقدام به دریافت مشاوره حقوقی می‌کنند، هدف آن‌ها این است که بتوانند مراحل دادرسی را انجام دهند و به نحوی علیه افراد دیگر شکایت کنند.

نحوه ثبت شکایت و رسیدگی به آن در مراجع قضایی، فرآیند خاص خود را دارد و در این صورت اگر هر مرحله از مراحل دادرسی را انجام ندهید و یا اشتباهی در این زمینه وجود داشته باشد، دادگاه اقدام به رسیدگی به پرونده نمی‌کند.

برخی افراد اینگونه تصو می‌کنند که تنها با تنظیم شکایت نامه می‌توانند تا دعوا خود را در دادگاه اقامه کنند. اما با توجه به طولانی بودن پروسه اقامه دعوا در دادگاه، لازم است تا در این زمینه راهنما و پشتیبان حقوقی داشته باشید تا بتواند به شما در این زمینه کمک کند. در صورتی که تا به اکنون، اقدام به طرح دعاوی در مراجع قضایی نکرده‌اید و با فرآیند ثبت شکایت آشنا نیستید، لازم است که مشاوره حقوقی با وکیل کاربلد در این زمینه داشته باشید.

به طور کلی، زمینه‌های ارائه مشاوره حقوقی، دعاوی قضایی است که انواع مختلفی از این دعاوی نظیر حقوقی و کیفری نیز امکان ارائه مشاوره برای آن وجود دارد.

لازم به ذکر است که دامنه ارائه خدمات مشاوره حقوقی، گسترده است و محدودیت خاصی در این زمینه وجود ندارد. در واقع تنها برای اقامه دعوا و انجام مراحل دادرسی، مشاوره حقوقی ارائه نمی‌شود، بلکه در ارتباط با سایر مسائل حقوقی نیز، ارائه مشاوره امکان پذیر است.

در هر صورت بین انتخاب مشاوره حقوقی و وکیل دادگستری، این شما هستید که در این زمینه تعیین کننده بوده و بسته به شرایط خود می‌توانید هر کدام از این خدمات را انتخاب نمایید.

گاهی اوقات، موضوعی برایتان مطرح می‌شود که نیازی به گرفتن وکیل نبست و تنها با دریافت مشاوره حقوقی می‌توانید به بررسی مشکلات و مسائل حقوقی خود نیز برسید.

شهر مازندران

مزایا استفاده از مشاوره حقوقی

در صورتی که مشاوره حقوقی از افراد متخصص دریافت شود و به نوعی وکلا متخصص و با سابقه، به شما مشاوره بدهند، چنین مشاوره حقوقی دارای مزایا فراوانی است.

اما تصور کنید که از فردی مشاوره حقوقی دریافت کرده‌اید که متخصص در دعاوی حقوقی نیست و در این صورت، اطلاعاتی به شما می‌دهد که جدای از نادرست بودن آن، هیچگونه جنبه قانونی ندارد. این قییل مشاوره‌ها، دارای مزیت نبوده و معایب مختلفی نیز به همراه دارند.

حال با توجه به این که استفاده از مشاوره حقوقی می‌تواند به رفع مسائل و مشکلات حقوقی منجر شود و همچنین دارای مزایای فراوانی نیز است، موارد زیر به عنوان اصلی‌ترین مزایا بهره‌مندی از خدمات مشاوره به شمار می‌رود:

غیر حضوری بودن خدمات مشاوره حقوقی

مزیتی که مشاوره حقوقی دارد، این است که عمده مشاوره‌هایی که در این زمینه ارائه می‌شود، به صورت غیر حضوری است. شیوه‌های رایج مشاوره حقوقی به صورت تلفنی و آنلاین است.

مشاوره حقوقی تلفنی، به این صورت است که گفتگو حقوقی تلفنی با وکیل خود داشته و به ارائه اطلاعات حقوقی به شیوه وکیل آنلاین انجام می‌شود.

مشاوره حقوقی آنلاین نیز در بستر پیام رسان‌هایی مانند واتساپ و تلگرام صورت می‌گیرد. همچنین امکان ارائه مشاوره آنلاین در وب سایت سامانه‌های حقوقی نیز وجود دارد.

مشاوره حقوقی تلفنی و آنلاین در بین مردم متقاضیان زیادی دارد و دلیل اصلی آن هم غیر حضوری بودن چنین خدماتی است.

حضوری بودن خدمات مشاوره حقوقی

علاوه بر آن که مشاوره حقوقی به صورت غیر حضوری نیز ارائه می‌شود، ارائه مشاوره حقوقی حضوری نیز امکان پذیر است. بسیاری از افراد تمایل دارند تا به شیوه حضوری از خدمات مشاوره حقوقی استفاده کنند.

در این صورت، وکلا دادگستری، شرایط ارائه مشاوره حضوری را نیز فراهم کرده است و می‌توانید از چنین خدماتی میز نهایت استفاده را نیز داشته باشید.

هزینه مناسب خدمات مشاوره حقوقی

مزیت دیگر مشاوره حقوقی، مناسب بودن هزینه خدمات آن است. در مقایسه با حق الوکاله وکلا، مشاوره حقوقی به نسبت دارای هزینه بهتری است و تنها با پرداخت هزینه مشاوره می‌توانید از این خدمات استفاده کنید.

گفتگو مستقیم با وکیل دادگستری

خدمات مشاوره حقوقی، اغلب از سوی وکیل دادگستری انجام می‌شود. البته محدودیتی در این زمینه برای سایر حقوقدانان برای ارائه مشاوره حقوقی نیست اما عمدتا این وکلا هستند که در قالب مشاوره حقوقی به مردم اطلاعاتی را ارائه می‌دهند.

با دریافت مشاوره حقوقی، می‌توانید به صورت مستقیم با وکیل تلفنی، گفتگو حقوقی داشته باشید و سوالات حقوقی خود را نیز با او در میان بگذازید.

برخی از مزایا مشاوره حقوقی، موررد بررسی قرر گرفت و همه این مسائل باعث شده است تا استفاده از مشاوره حقوقی در بین مردم رواج زیادی پیدا کند.

با توجه به این که امکان رفع مشکلات حقوقی از طریق بهره‌مندی از خدمات مشاوره حقوقی وجود دارد، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا از مشاوره حقوقی استفاده کنند و دیگر در این زمینه نیازی به گرفتن وکیل نیست.

مشاوره حقوقی مازندران در امور خانواده

مراحل دریافت مشاوره حقوقی

همانطور که در بخش قبل با مزایا استفاده از مشاوره حقوقی، آشنا شدیم، حال بهتر است که با مراحل کلی دریافت مشاوره آشنا شویم. دریافت مشاوره در هر زمینه و امور مختلف، بایستی ابتدا تعیین وقت مشاوره صورت گیرد.

در مورد مشاوره حقوقی نیز به این شیوه بوده و بایستی از قبل، وقت شماره را تعیین کنید. با رزرو مشاوره، دیگر نگران این موضوع نخواهید بود که برای تعیین وقت مشاوره با مشکلاتی مواجه شوید.

برای دریافت مشاوره، حتما باید انتخاب شما در این زمینه، وکلا دادگستری متخصص و مجرب در دعاوی حقوقی باشد. در واقع بایستی به دنبال متخصص باشید تا بتواند به بهترین شکل ممکن به شما مشاوره حقوقی بدهد. اگر به دنبال موسسه و سامانه حقوقی معتیر جخت اخذ مشاوره هستید، سامانه مشاوره حقوقی 24 در این زمینه پیشنهاد می‌شود.

حال پس از انجام کلیه این مراحل، وارد جلسه مشاوره و گفتگو با وکیل و یا کارشناس حقوقی می‌شوید. قبل از آن که جلسه مشاوره آغاز شود، برای جلوگیری از اتلاف وقت در زمان مشاوره، بهتر است که کلیه سوالات و موضوعات مربوطه را یادداشت کرده و آن‌ها را در جلسه مشاوره، ارائه کنید.

مشکلتان را با وکیل و شخص مشاور، در میان گذاشته و از او تقاضا کنید که روش و راحل مناسبی را در اختیارتان قرار دهد. لازمه ارائه چنین موضوعی، وجود رابطه صداقت بین وکیل با مخاطب است.

تا زمانی که پاسخ سوال خود را کاملا دریافت نکرده‌اید و این که هنوز ابهام حقوقی شما برطرف نشده است، جلسه مشاوره را ترک نکنید. در مورد انمام وقت مشاوره نیز نگرانی خاصی نداشته باشبد؛ زیرا امکان تمدید کردن زمان مشاوره وجود دارد.

تمامی نکات و موضوعاتی که مشاور بیان می‌کند را یادداشت کنید تا بعدا بتوانید از این نکات در طرح دعوا و انجام مراحل دادرسی، استفاده نمایید. در صورتی که شرایط فراهم باشد و از عملکرد مشاور، رضایت داشتید، می‌توانید از او بخواهید که وکالت در دعوا و خواسته شما را بر عهده بگرید.

گفتنی است که اگر از عملکرد کلی مشاور رضایت داشتید و اطلاعات مناسب و قابل قبولی را در اختیارتان قرار داد، می‌توانید از او بخواهید که وکالت در پرونده شما را نیز بر عهده بگیرد. در این صورت انجام ادامه مراحل طرح دعوا توسط وکیل صورت گرفته و یا این که پروسه اقامه دعوا، توسط وکیل انجام می‌گیرد.

انواع مشاوره حقوقی تخصصی مازندران

انواع مشاوره حقوقی مازندران که به صورت تخصصی برای متقاضیان ارائه می‌شود، عبارتند از:

مشاوره حقوقی مازندران خانواده

عموما مشاوره حقوقی خانواده، به بررسی دعاوی چون طلاق، مهریه، حضانت، نفقه، تغییر نام، تغییر جنسیت و غیره می‌پردازد. در واقع تمامی موضوعات ماده 4 قانون حمایت خانواده، در دسته‌بندی مشاوره حقوفی مرتبط با دعاوی خانواد قرار گرفته و ارائه مشاوره برای آن نیز به صورت تخصصی انجام می‌شود.

مشاوره حقوقی مازندران ملکی

موضوعاتی که در مشاوره حقوقی ملکی، بررسی می‌شود، شامل دعاوی شهرداری، خلع ید، تصرف عدوانی، اثبات مالکیت و غیره است.

ارائه مشاوره حقوقی در این زمینه توسط وکلای متخصص در امور ملکی انجام می‌شود. دعاوی ملکی به دلیل حساسیتی که دارند، ارائه مشاوره پیرامون آن‌ها به صورت تخصصی انجام می‌شود.

مشاوره حقوقی مازندران انحصار وراثت

برای تقسیم ارث بین ورثه، لازم است تا مزاحل انحصار واثت انجام شود. به همین منظور وکلای متخصص در دعاوی ارث، می‌توانند به ارائه مردم مشاوره حقوقی بدهند. انحصار وراثت، مراحلی دارد و تا زمانی که پرونده در مراجع قضایی رسیدگی شود، بایستی مراحل مختلفی نیز در این زمینه انجام شود.

مشاوره حقوقی مازندران برای طرح دعوا در مرحله بدوی

همانطور که گفته شد، یکی از موضوعاتی که برای آن به صورت تخصصی امکان ارائه مشاوره حقوقی وجود دارد، انجام مراحل دادرسی در دادگاه است. به طور کلی دادرسی در دو مرحله بدوی و تجدید نظر انجام می‌شود.

زمانی که شما ابتدا طرح دعوایی را انجام می‌دهید، رسیدگی به شکایت شما در مرحله بودوی دادگاه انجام می‌شود. بدین معنا که بعد از صدور رای از طرف دادگاه بدوی، می‌توانید نسبت به حکم مربوطه اعتراض کنید.

در قانون مهلت مشخصی برای اعتراض به آرای محاکم دادگستری پیش بینی شده است که در صورت اتمام آن، رای دادگاه بدوی قطعی و لازم الاجرا است.

به طور کلی حکمی که در مرحلع بدوی، صادر می‌شود، قطعی و لازم الاجرا نبوده و طرفین دعوا این امکان را دارند که در این زمینه اعتراض خود را مطرح کنند. لازم به ذکر است که طرح دعوا در مرحله بدوی، از لحاظ حقوقی با ارائه دادخواست و از لحاظ کیفری با ارائه شکواییه انجام می‌شود.

ارائه مشاوره حقوقی برای هر یک از مراحل دادرسی در مرحله بدوی امکان پذیر است و به راحتی می‌توانید با مشاوره‌هایی که دریافت می‌کنید، در این مرحله، تمامی فرآیند طرح دعوا را انجام داده و در جلسات دادگاه شرکت کنید.

مشاوره حقوقی مازندران در امور کیفری

مشاوره حقوقی مازندران برای طرح دعوا در مرحله تجدید نظر

یکی از روش‌های تعیین شده در قانون برای اعتراض به آرای مراجع بدوی، تجدید نظر خواهی است. در مراکز هر استان، دادگاه‌هایی تحت عنوان دادگاه تجدید نظر، تعبیه شده است تا به اعتراض به پرونده‌های بدوی به صورت تخصصی رسیدگی کنند. زمانی که طرفین دعوا، دادخواست تجدید نظر خواهی را تنظیم می‌کنند، لازم است تا مجدد پرونده در دادگاه تجدید نظر رسیدگی شود.

با توجه به این که نحوه و شرایط اقامه دعوا در مرحله تجدبد نظر با مرحله بدوی، متفاوت است، حتما پیشنهاد می‌شود که از خدمات مشاوره حقوقی استفاده کنید.

همانطور که مشاوره حقوقی برای طرح دعوا در مرحله بدوی به صورت تخصصی انجام می‌شود، پیرامون دعاوی تجدید نظر نیز امکان ارائه مشاوره حقوقی وجود دارد.

مشاوره حقوقی مازندران جهت تنظیم اوراق قضایی

اوراق قضایی پر کاربرد در مراجع قضایی، شامل دادخواست، شکواییه، لایحه و اظهارنامه است. نحوه نگارش هر یک از این اوراق با یکدیگر متفاوت است و در این صورت لازم است تا به صورت تخصصی هر کدام از اوراق مربوطه، تهیه و تنظیم شود.

  • دادخواست برای طرح دعاوی حقوقی در دادگاه، مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع اگر قصد طرح شکایت حقوقی را دارید، لازم است تا در این زمینه اقدام به تنظیم دادخواست نیز نمایید.
  • شکواییه برای ثبت شکایات کیفری، استفاده شده و در صورتی که می‌‍خواهید علیه فرد یا افرادی، طرح دعوا کیفری کنید، بایستی برای تنظیک شکواییه اقدانات لازم را انجام دهید. البته در جرائم غیر قابل گذشت، الزامی برای طرح شکایت از شاکی و ارائه شکواییه نیست.
  • لایحه دفاعیه نیز از دیگر اوراق قضایی است که به منظور دفاع از حق و حقوق طرفین دعوا تنظیم می‌شود. اظهارنامه قضایی نیز روشی است که می‌توان از طریق آن، خواسته و موضوع مشخصی را بدون آن که طرح دعوایی صورت گیرد، به مخاطب رساند.

در سامانه مشاور 24، امکان ارائه مشاوره حقوقی برای تنظیم انواع اوراق قضایی نیز وجود دارد و می‌توانید با مشاوره‌هایی که دریافت می‌کنید، شخصا متن اوراق مربوطه را نگارش کنید. علاوه بر این، می‌توانید تنظیم تمام فرآیند اوراق قضایی را نیز بر عهده ما قرار دهید.

دریافت بهترین مشاوره حقوقی در مازندران

در صورتی که قصد دارید تا از وکلای مجرب و متخصص در مازندران، مشاوره حقوقی دریافت کنید، سامانه مشاوره حقوقی 24 امکانات لازم را در این زمینه به وجود آورده است. امکان برقراری ارتباط با بهترین وکلا دادگستری در سراسر کشور توسط این سامانه وجود دارد و می‌توانید از خدمات آن نهایت استفاده را داشته باشید.

مشاوره حقوقی ملکی، خانواده، کیفری، مالیاتی، قراردادها همگی به صورت تخصصی در این سامانه انجام می‌شود. با توجه به وجود وکلای متخصص، توصیه می‌شود که از خدمات حقوقی سامانه ما نهایت استفاده را داشته باشید.

ارائه مشاوره حقوقی به صورت حضوری و غیر حضوری انجام می‌شود.  امکان مشاوره حقوقی حضوری حتی در مازندران  برای افراد متقاضی در سامانه نیز فراهم شده است. بنابراین برای دریافت مشاوه حقوقی تلفنی، آنلاین و حضوری با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا